tänne ovulaatiotesti kuvia.

Kysymys kokeneemmille:

Pe iltana testi vielä puhdas nega, la aamuna suht selkeä (ei täydellinen) plussa. Tikut loppui siihen. La iltana limat viittas ovulaatioon. Su aamuna limat kadonneet. Onko siis mahdollista, että tämä kaikki voi tapahtua näin nopsaa, 1,5vrk? Eli onkohan mulla ollut pikainen LH-huippu pe-la yönä, jonka seurauksena la aamun plussa ja la illalla alkanut ovulaatio?
 
kp 10 ja huomenna olis folliultra - en oo nyt puoleen vuoteen saanu noinkaan tummaa viivaa ovistestiin - eihän tuokaan vielä plussa ole, mutta lähellä sitä!

Ovislimojakin löytyy, samaten turvotusta ja himoja.. Inssiin odotellaan pääsyä, joten himoille ei voi nyt tehdä mitään..
 
Ylempi sunnuntainen ja alempi tämä iltapäivä..


Lääkäri sanoi folliultrassa maanantaina, ettei ovulaatiota tule tapahtumaan (oli vähän hösö ja tutki nopeasti..) Tänään kuitenkin selvät ovislimat, päänsärky ja lämpöjen nousu kertoisivat toista. Uskoakko nyt omiin oloihin vai lääkärin mielipiteeseen? No anyway, kiiruhdin miehen tykö päivällä, jotta saatiin ehkä mahdollinen ovis hyödynnettyä..
 
inq
Pamsku ei se siun lääkäri antanu kattoa siitä monitorilta itte? Kun kävin itse kp13 folliultrassa, ja löytyi 18mm folli, niin lääkäri antoi minun itsekin sen todeta, ja se näkyi selvästi! :)

Niin ja kp10 itselläni suurin folli oli 10-11mm, eli nopeasti kasvoi! :)
 
Minä oon kyllä ihan sekaisin täällä ja keho se vasta taitaa ollakkin :( Mulla oli kp kp18 verinen vuoto, joka tuhrusi tuosta vielä kaksi päivää. Raskaustesti näyttää negaa ja tätiäkään ei kuulu. Yleensä rinnat kipeytyy huomattavasti ennen kuukautisten tuloa, vaan ei ole mitään oireita. En ole ennen ovista tikuttanut ja tänään päätin kokeilla, että mitä se näyttää. Nyt on kp38, voiko siis nyt olla näin pitkä kierto ja mikä hemmetti se tuo vuoto välillä sitten oli, kuvittelin itse sen ovulaatiovuodoksi, vaan eipä tainnut ollakaan. Ja ei aikaisemmin koskaan ole mitään valivuotoja ollut. Kierrot on yleensä ollut 35-39.
 
Oli tylsää, niin päätin tikuttaa. Ei voi olla totta! Mun eka!

Aijaa.com - yk9_kp14_ilta
Aiemmin esittelin noita yllä olevia plussatestejäni. Tänään kp34/dpo19, viimeks eilen testattu nega ja tätiä ei näy.

Joten CB:n hymynaama näytti mulle vaan LH-piikin, mutta itse ovulaatiota ei tapahtunut. Tähän mennessä olisi pitänyt tulla jo plussa tai menkat alkaa, jos ovulaatio olisi onnistunut.

Mun o-plussa saldo onkin siis yhä nolla! :( Ei ollu plussa tämäkään!

Kaikille pcolaisille tiedoksi, että ei kannata luottaa sokeasti edes digitesteihin.
 
miss_piggy
Hydra: Minen uskalla luottaa kyllä yhtään noihin ovistesteihin, varmaan paras keino vaan kun koittaa pupuilla sen oletetun oviksen aikoihin noin viikon verran väh. joka toinen päivä :D
Vitsi, vasta kp 2, ei jaksais oottaa että pääsee taas hommiin. Nyt pitää niitä plussia alkaa tulemaan!
 
Ovis olisi sitten!!!



Mahtavaa!!!

viime kierrossahan rtesti anto plussan oviksen aikaan ja kattokaas, nytkin anto :D



Mullahan rtestit näytti jo negaa useamman päivän niin mahtava tuli nyt tuosta viivasta oviksen johdosta :D Miullehan ei oo hädin tuskin mitään viivaa rtestiin ennen ovulaation aikaan tullu, joten taitaa olla taas hyvä vahva ovulaatio :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
^^ miulla näytti kp 15 hymynaamaa sitten kp 16 ja 17 ei mitään ja tänään kp 18 taas hymynaama. ja ei oo pco:ta myöskään... :O epäilys kyllä on että olisinkin raskautunut jo oletetun kp 6 tienoilla kun viime kierrossa plussasin ja tuli keskenmeno...
 
Heippa :) Mulla olis nyt kp22 ja dpo6. Eilen tein r-testin, joka näytti negaa tai viivanpaikkaa, en ole varma, koska en tiedä missä kohtaa noissa ton merkkisissä testeissä kuuluis testiviivan olla... No kuitenkin, tänään aamulla testasin sitten sekä o- että r-testillä. Ovistesti plussaa :O Ton tän kierron ensimmäisen ovisplussan jälkeen testit haaleni selvästi (tein plussan jälkeen seuraavana päivänä yhden ja sitten lopetin), eli ei oo samaa ovisplussaa. Voiko ovistesti näyttää raskauden näin varhaisessa vaiheessa? Kun r-testikään ei vielä reagoi (muutakun ehkä viivan paikalla)...
 
Taru, kuulemma ovistesti voi näyttää raskauden jos viiva kontrollia selvästi tummempi. Ite oon huomannu, että mulla ovistesti saattaa näyttää lähes plussaa kierron loppuvaiheessa, vaikka en ole koskaan raskaana ollut. Kiinnittyminen tapahtuu yleensä noin viikko hedelmöittymisen jälkeen ja sitten vasta on mahdollista, että testit näyttäisi plussaa. Noita viivanpaikkoja oon itekin saanut monesti, mutta nehän ei mitään tarkoita, ovat vain joidenkin testien ominaisuus. Toivottavasti siellä olisi kuitenkin kyytiläinen matkassa. :)

Osaakoko kukaan kertoa, että kuinka monta testausta CB:n digitaalinen ovistesti kestää? Katselin, että netin kautta ulkomailta saisi tilattua noita testitikkuja hymynaamatestiin erikseen 7 ja 20 kpl paketeissa. Sellainen houkuttelisi, kun tuo itse laite kuitenkin jo löytyy. Vaikka tuohonkaan testiin en oikeen luota, kun näytti sen virheellisen plussan tässä kierrossa...
 
Äiskä-73, mä en saanut sun linkkiä auki...

Mulla olis tällänen kuva arvoitus :D Kp9 alkaen olen testannt ja tässä eilinen testi kp15 ja tuota se on nyttänyt joka päivä:
Tänään sitten kp16 pärähti tämä testiin ja mietin onko jo suoraan plussa, kun toinen reuna on ihan tumma, kuvassa se ei ehkä näytä niin tummalle kuin luonnossa...
No, huomenna näkee tummuuko tai voi olla, että illalla testaan uusiksi :)
Siksikin mietin tuota plussan mahdollisuutta, kun monikaan ei ole tainnt Davideilla ihan vahvoja viivoja saada?
 
Viimeksi muokattu:
Hydra En tiedä digin patterin kestosta, mutta ite tilaan clearbluet ebay uk:sta koska ovat huomattavasti halvempia sieltä ostettuina. Siellä on myös erikseen myytävänä se pelkkä testauslait Tilasin juuri sieltä raskaustestejä toiveikkaana. :) Toista lasta kuumeillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea


Tässä davidin ovistesti, aika hailakalta näyttää... tosin, voi olla et ei tuu ovulaatiota tässäkään kuussa, kun imetän vielä : / oireita on kyl joka kuukausi, mut menkkoja ei vielä ole tullut kertaakaan.
 
Äiskä-73, mä en saanut sun linkkiä auki...

Mulla olis tällänen kuva arvoitus :D Kp9 alkaen olen testannt ja tässä eilinen testi kp15 ja tuota se on nyttänyt joka päivä:

Tänään sitten kp16 pärähti tämä testiin ja mietin onko jo suoraan plussa, kun toinen reuna on ihan tumma, kuvassa se ei ehkä näytä niin tummalle kuin luonnossa...

No, huomenna näkee tummuuko tai voi olla, että illalla testaan uusiksi :)
Siksikin mietin tuota plussan mahdollisuutta, kun monikaan ei ole tainnt Davideilla ihan vahvoja viivoja saada?
Tässäpä eilisen, kp16, iltapäivän testi:

Ja tämän aamupäivän testi, kp17:


Joten eikö tuo eilinen aamupäivä sitten plussaa meinannut, kun iltapivä jo oli hailakampi ja tänään jo noin paljon vaaleempi... Kuvan laatu näköjään vessassa kuvattuna huonompaa kuin keittiössä :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä