tänne ovulaatiotesti kuvia.

^ Mikä testi käytössä? :)

Ekan testin tein tänään kun kävin kaupassa ostamassa testipaketin. (päivällä oli oviskivutkin)

Andon digitaalinen ovulaatiotesti. mutta testilaite oli alunalkaen rikki joten olen tehnyt pelkkiä tikkuja.... ensimmäisissä oli heikko testiviiva ja noissa noin vahva ja nyt ne onkin loppu... halppistestit eivät antaneet kunnon testiviivaa, tänä aamuna jonkinmoinen mutta ei lähellekään plussaksi luettava...

Mutta kaikesta huolimatta taitaa olla ovulaatio kuitenkin vaikka eilen rtesti antoi haamua...
 
Hei, laitanpa tännekin tulkittavaksi näitä mun ovistesti kuvia. :D Tää on eka kierto, jossa ovista bongailen, joten en vielä tiiä miltä sen testin pitäs näyttää, ku on plussa..

Kuvassa kp12, 13, 17 ja 18. Kp:t 14, 15 ja 16 näytti kaikki ihan samalta kuin 12 ja 13, niin en niistä viitsinyt edes ottaa kuvaa. Ovislaskurien mukaan oviksen pitäs osua kiertopäiville 13-18. Mutta onko tuo kp 18:kaan eli tän päivänen vielä plussa..?
Aijaa.com - 11058599
 
Viimeksi muokattu:
NiQ Tuohon en osaa kyllä vastata, koska on kyllä todella haaleita viivoja vaikka onkin kuivuneet. Itsellä kun ovis on niin se on vielä seuraavanakin päivänä toosi tumma.

empp jompi kumpi kp 17 tai 18 on plussa :) ei saa kunnolla selvää kummassa on yhtä vahvat viivat. :)
 
Tuosta PC:n liuskaovistestistä kyselisin, että kun se on plussa, niin onko siinä tasavahva kontrollia tummempi viiva vai riittääkö, jos viivan toinen reuna on vaan kontrollia tummempi? Oon testaillu niillä eilen kp 9 ja tänään kp 10. Molempina päivinä tullut hyvin samanlaiset viivat, joissa viivan toinen reuna on vaan tumma. En kyllä vielä usko, että olis plussa, mutta kunhan vaan mietin, että millaiseksi sen pitäisi muuttua. :) CB:n hymynaama myös odottaa jo valmiina, että sillä voisin sitten varmistaa, kun siltä tuntuu. Tosin olisi suorastaan ihme, jos nyt ovuloisin, kun en ole kai kertaakaan ovuloinut sinä aikana, kun 1v 2kk sitten lopetin pillerit ja ens kierrossa olisikin sitten tarkoitus ottaa Anazolit avuksi. :)
 
[/URL][/IMG]

Millonhan se mun ovisplussa on/on ollut! Ylhäällä tän päivän wondfon testi (kp15) eilen sain samanmoisen,kp 9-11 sain myös samaa vahvuutta olevan.Haaleni siis kp12-13 väliseksi ajaksi :confused:
 


Pakko laittaa tänne kun tuli niin hieno ovis-plussa. :)
Ei tarvitse arpoa mikä on tulos. Sitten vaan hommiin kun mies saapuu kotiin... ;)

Testi on PC.
Tein tänään aiemmin testin Sofiella. On mielestäni huono testi kun kontrolliviivakin niin haalea että sitä on todella vaikea tulkita.
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Piuun testi näyttää erittäinkin tutulta, tuollaista melkein plussaa se on mullekin väläytellyt muutamaan otteeseen kierron aikana.. Onko sulla kovin tasainen kierto yleensä? Toivottavasti sulle pläjähtäisi pian se ihka oikeakin plussa! :)

Hydrangea Onko sulla mitään havaintoa mistä johtuu ettei ole tullut yhtään ovisplussaa? Ovuloitko kuitenkin vaikkei testit näytä sitä? Onko siis tutkittu? :confused:

Barbiella hieno o-plussa! :)
 
NiQOn tosi säännöllinen 28-29pvän kierto Ollut aina,paria parin päivän venyä lukuunottamatta. Ei se kyllä eilenkään ollut tasavahva..ja nyt oli iltapvällä taas haaleempi. Muista merkeistä en osaa omalla kohdalla tunnistaa ovulaatiota ja joillain testeillä oon myös jääny selvä plussa saamatta vaikka ovuloinnissa ei vikaa. Ei kai se auta ku talletella vielä ja tikutella noi muutamat tikut pois :)
 
NiQ
piuu No tuo säännöllinen kiertohan helpottaa jo huomattavasti hommaa! :) Mulla on se tilanne, että kierto on ihan mitä sattuu, nyt tämän vuoden saldo on kaikkea väliltä 26-67 :D Siksi tikutankin edelleen sitkeästi, joskos se ovis olisikin vielä tulossa, tänään kp 28.

Tuon näköiset testiviivat olen tähän kiertoon onnistunut saamaan kp20 illalla, kp22 aamulla ja nyt eilen kp27. Virallista plussaa en siis ollenkaan :/ (alkaa olemaan turnauskestävyys jo koetuksella kun jokainen melkein plussa on silti pitänyt hyödyntää :D )
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä