tänne ovulaatiotesti kuvia.

Hei Ovistestailijat!

Mulla jää käyttämättömäksi Sofin digitaalinen testi. Testistä lisätietoja täältä Digitaalinen ovulaatiotesti Sofi - Suomen kotitesti.

Sen verran olen käyttänyt, että olen testannut sillä 7 testipuikkoa, mutta olen aina ottanut näytteen kiposta, joten itse laite ei ole koskaan ollut lähelläkään pissaa :)

Jos olisit kiinnostunut ostamaan sen laitteen minulta noin 15 euron hintaan, niin laitatko yksityisviestiä =)
 
Moiks! Kysynpähän täältä ko en oo ite varma...
omasta kiertoni pituudesta en oo varma ko vähä vaihtelee, mut taitaa aika liki 28 olla..
mulla oli viimeks kk 15.9 ja pari päivää nyt oli alavatsa kipea. yks päivä oli ihan hyvä ja tänään
ollut hieman kipeä ja tullut limoja.. voisko tää olla ovis?

Kiitos etukäteen!
 
miss_piggy
Hydrangea: Se on kumma miten mulla tuo kontrolliviivaki on aina tommonen hailura, en saa sitä koskaan kunnolla tummaks! Tiä sitte johtuuko noista one stepin-testeistä vai missä vika, ja sama pistänkö suoraan kusisuihkuun vai dippailenko muovikuppiin :D Eilen tuli mielestäni aika vahva se toinenki viiva, miestä vaan ei innostanu heilutella peittoja, sano vaan että tänään, totesin kyllä että saattaapi olla myöhästä mutta ei voi mitään.
Toisaalta en ois jaksanukaan eilen ku aikasin heränny tällä viikolla joka päivä ton koulun takia, eilen vielä piti illalla mennä pumppiin ja lukea tän päiväsiin teoriakokeisiin.
 
miss_piggy Juu oudon hailuroita on nuo sinun kontrolliviivatkin. Siis onko nuo Sofi One Step-merkkisiä vai vaan One Step, koska mun Sofit oli kyllä vihreitä (kuvia edellisellä sivulla). Ootko kokeillu jotain muuta merkkiä, jos joku muu toimisi sinulla paremmin?
 
miss_piggy, mä testailin kerran niillä Davidin testeillä, joita oonkin täällä jo monta kertaa kironnu, ja niissä kanssa kontrollit oli tosi hailukoita. Sen takia musta niitä oli vaikea tulkita. Pregcheckin testit taas on näyttänyt mulle aina selkeää kontrollia ja suht selkeitä viivoja. Niissä on ollut helpompi tulkita onko nega vai plussa. Joten taitaa olla jotenkin testistä riippuvainen toi juttu. Suosittelisinkin siis vaihtaan merkkiä. Jos sait eilen tumman viivan, niin ovishan on normaalisti siitä noin 24 tunnin päästä, niin eiköhän tänäänkin vielä hyvin ehdi talletella. :p
 
Minulla Davidit toimineet aikaisemmin tosi hyvin, mutta nyt parissa viime kierrossa on välillä kontrolliviiva tosi hailukka ja testiviivaa ei välttämättä ilmesty ollenkaan, vaan testiviivan viereen tulee joku ihme värikertymä. Samasta pissasta testattu pregcheck taas antaa kunnon kontrolliviivan ja testiviivakin näkyy.
 
miss_piggy
Kunnolla jäähdytettyyn kusikuppiin dipattu ovistesti kp 16, jospa nyt ois ovis :D

Edelleen hieman heikko kuvanlaatu mutta tummempi kuin kontrolliviiva ja tuli testiviiva näkyviin jopa ennen kontrolliviivaa.
 
miss_piggy, upea ovisplussa toi kp 16! :) Täällä malttamattomana odottelen, että itekin pääsis tikuttaan. Ehkä jo tiistaina vois aloittaa.

Naapurin tyttö, musta toi alempi näyttää jo plussalta, mutta ehkä sitä voisi vielä kerran testata varmuuden vuoksi. :)
 
Heippa, kyselisin teidän mielipidettä ;)
Tässä on mun ovistesteistä kuva, onko mikään näistä plussa? En ole varma onko kp 12 plussa, niin jatkoin testailua!

testit ovat siinä järjestyksessä, että ylhäältä alaspäin kp 10-15.
Kiitos vinkeistä!
 
Viimeksi muokattu:
unelmavauvasta : pari päivää on alavatsaa pistelly inhottavasti :(, eilen koski kovaa ja tänään on sellainen viiltäväkipu olla alamahalla ajoittain pitkin päivää!!!

Voi minä niin toivon että vihdoin tulisi plussa, kiitos kannustuksesta :)
 
unelmavauvasta : testi on Andon (raskauskeijusta tilattu), mulla ei ole toiminut se laite, niin olen tikut vaan dipannut pissaan. Vasemman puoleinen on kontrolli viiva.
Mie tilasin juuri tuon samaisen testilaitteen ja tikut ja mullakaan se laite ei toiminut, onkohan joku yleinen vika, tuossa ylempänä miun kuvat testeistä toinen on dpo 19 ja tuo alempi dpo 20 ja siis sama merkki kun sulla, kontrolli luonnollisesti oikealla ja testiviiva vasemmalla. Nyt illalla oli jo haaleampi kuin aiempi testi eli lh huippu oli ja meni, nyt pitää kiireesti puuhastella jotta tulee hyödynnettyä. :)

Tsemppiä tikutteluun, ja juuh dpo 12 olisi siulla se plussa noista testeistä.
 
Naapurin tyttö : Kiitos tsempeistä :) ai sullakin oli laite rikki, kummallista kyllä! En ollu siinä uskossa että plussa olis ollu kp 12 mutta kiva kuulla että se on plussa. Nyt tässä joutuu sitten jännäilemään :rolleyes:

Tsemppiä myös sinulle tikutteluun :)
 

Yhteistyössä