tänne ovulaatiotesti kuvia.

Mulla oli se ovisplussa kp16 ja välillä testit näytti ihan haaleaa viivaa. Nyt sain aamulla päähän piston ja tein ovistestin heti aamusta ja siihen tuli tosi vahva viiva, näyttääköhän nuo mitä sattuu, kun tein sen aamusta ja nyt kp23, ois pitäny vaan antaa olla...
 
Myöhäinen ovulaatio.. nyt kp 19/32 Testejä sain vasta eilen hankittua ja limoja tulee,mahaa nipistelee.. onkohan tuo siis vasta tuloillaan kun nyt vasta viiva alkanut vahvistuun ylempi on eilen aamulla ja keskimmäinen illalla ja alin tänään klo 16 ja nyt taas tein äsken yhden joka iihan todella haalea haamu! Mä en ehkä osaa käyttää noita:(

Aijaa.com - 11316996
 
Viimeksi muokattu:


Ensimmäinen tikutuskierto, ja intoa täynnä kuin ilmapallo. Tosin, viimeiset talletukset tehty kp 12 ja kp 13 välisenä yönä, ja nyt mies lähti reissuun. Toivottavasti olisi edes pieni onnistumisen mahdollisuus.

Aika suuri ero tän kp:n aamun ekalla (klo 8) ja sitten tolla viimeisellä, 3 h hereilläolon ja pidättelyn jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Sunflower11
Ei se välttämättä oo joka kierrossa samanlainen. Miunkin plussat on olleet samoilla testillä erivahvuisia.
Kyllä se varmasti riippuu siitä et mihin aikoihin testaa.. Viimeksikin sain hyvän ovisplussan mut sitten oviskipujen aikaan se oli melkein musta se testi, niin tummaksi veti :)
 
Hei kaikille!
Olen tikutellut ovista nyt ensimmäistä kertaa. Toissapäivänä tuli samanväriset viivat clinicin testillä. sitten eilen ja tänään tuli todella vahva viiva eri testillä, minkä tilasin postissa. eilen harrastimme seksiä ja toissa päivänä. tänään siis tikutin vielä todella vahvan ovisplussan. nyt on kovia vatsakramppeja, niinkuin minulla yleensä on oviksen aikana.
Kysyisin, sellaista että onko nämä krampit niitä, kun munasolu on jo irronnut ja johdin kuljettaa sitä solua, vai onko tämä kramppi vasta irtoamisoire? riittääkö eilinen seksi päivällä, jotta olisi mahdollisuus hedelmöittyä nyt jos munasolu irtoaa.. tänään ei ole enää mahdollisuutta harrastaa seksiä.. ja toivoisimme kovasti raskautta
 
Täältä löytynee joku jo useammassa kierrossa testannut, joten ajattelin kysellä vähän neuvoa :)

Multa poistettiin kierukka 15 vrk sitten ja 2 vrk kuluttua alkoi vuoto. Tänään on kp 13 ja oletetun oviksen tulisi olla ymmärtääkseni huomenna, mikäli kiertoni on edelleen 27 päivää, kuten se ennen oli.

Testit ovat kuitenkin sitä mieltä, että mitään ovulaatiota ei ole, eikä tule. Mutta sain niihin eilen jo ihan selväst (vaikkakin vaaleat) viivat. Ja tänään ne haalenivat kokonaan pois.

Mistä on silloin kyse, kun ovistesti ensin vahvistuu ja sitten vaalenee ilman, että testi on milloinkaan huipussaan ja näyttäisi siis ovista. Testasin eilen ja tänään kahdesti, joten ei se ovis oikein ohikaan ole voinut livahtaa.

Kp 10 oli puhdas nega, kp 11 oli havaittavissa hennon hento haamujen esiäiti.

Kuvat eilisestä (kp 12) :

Tended: Kahdesti kaksi

Kuvat tämän päivän testeistä (kp 13):

Tended: Kiteet kateissa

Kenelläkään kokemusta, tai edes veikkausta?
 
Pillerit lopetettu 8/2011 ja "varsinainen" yritys aloitettu 1/2012. PCO todettu 2/2012. Tässä kierrossa ensimmäistä kertaa ovulaatioinduktiohoidot Anazolilla 1 tbl/vrk kp 3-7. Kp 11 folliultrassa limis 4,4 mm ja suurin folli 6 mm. Kp 17 folliultrassa limis kolmikerroksinen 7,4 mm ja upea johtofolli 14,5 mm.

Oliskohan tää nyt vihdoin mun eka ovis koko tämän yrityksen aikana!!! :)

[URL=http://aijaa.com/yGn2Pf][/URL]

P.S. Nyt tiedän, miltä PC:n plussan tulisi näyttää. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku ja Hennu86
Voimakasta painontunnetta, nippailua ja kirvelyä tuntunut taukoamatta oikeella jo reilun vuorokauden ajan. Vaikea sanoa, onko irtoaminen jo tapahtunut tai missä kohtaa mahdollisesti tapahtui. Äsken dippasin vielä ovistestin ja näytti yhtä vahvaa viivaa kuin eilen. Talleteltu on, joten pari seuraavaa viikkoa piinailua! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Niinu88
Lauantaita kaikille!

Olen uusi kirjoittelija tällä sivustolla, vaikka vauvakuumeiltu on miehen kanssa jo vuodesta 09 asti. Mulla itellä ovuloinnissa ongelmia,koska oon aikalailla ylipainoinen ja mulla on pco. Yksityiseltä gynekologilta sain vuosi sitten clomifen reseptin,mutta sitä en heti aloittanut,koska keskityin löytämään terveellisiä elämäntapoja.
Toukokuussa söin yhden kierron ajan clomifeniä ja silloin vaste sille oli hyvä. Siitä kierrosta ei tosiaan mitään tullut ja sen jälkeen olen yrittänyt pudottaa painoa. Nyt sitten tässä kierrossa nappailin taas clomifenia kp 5-9 ja ultrassa olin kp 13. Vasemmalla näkyi 19.2mm folli ja oikealla 12.2mm ja 10mm follit. Gyne sanoi,että ei tarvii ottaa terolutia tässä kierrossa,koska viime clomikierrossa menkat tuli ilman terolutia,joka viittais siihen,että ovulaatio tapahtui. Oon tässä nyt sit tikutellu siitä gynestä lähtien ja tänään on tullut selvästi vahvemmat viivat kuin muina päivinä. Kysynkin nyt teidän mielipidettä asiaan. Miltä tikut näyttää, mahdollinen ovis käsillä? Nyt siis kp 16 menossa

Aijaa.com - 11410344
Aijaa.com - 11410343

Noi kaks alinta on tän päiväset. Jotain oireita vois olla,et ovis vois olla/tulossa. Mahassa nippailee vähän menkkamaisesti, päätä särkee ja himottaa koko ajan. Eihän noi tasavahvat viivat ole,mutta tummempia mitä oon koskaan aikasemmin saanu.Ja oon jostain kuullu,ettei kaikilla noi viivat tuu edes yhtä vahvoiksi. Mutta tiedä sitten. Mielipiteitä kiitos :)

Mitä mieltä, voiskohan toivoa ovista?
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower, huh, en oo sitten ainoa. :)

Menin vaan lukemaan juttuja, että useamman päivän ovisplussat ja pitkään kestävät kivut voisi viitata siihen, että munasolun on ollut vaikea irrota ja se on jopa voinut jäädä irtoamatta. : / Progesteronikokeisiin oon menossa torstaina, joten sinne asti pitäis malttaa odottaa tietoa, onko irtoaminen oikeasti tapahtunut. Mietin ja stressaan näitä asioita ihan liikaa. Nyt kun eka ovis on luultavasti tapahtunut, niin silti en vieläkään uskalla uskoa siihen, kun pettymyksiä on tullut jo niin monesti...
 
Lauantaita kaikille!

Olen uusi kirjoittelija tällä sivustolla, vaikka vauvakuumeiltu on miehen kanssa jo vuodesta 09 asti. Mulla itellä ovuloinnissa ongelmia,koska oon aikalailla ylipainoinen ja mulla on pco. Yksityiseltä gynekologilta sain vuosi sitten clomifen reseptin,mutta sitä en heti aloittanut,koska keskityin löytämään terveellisiä elämäntapoja.
Toukokuussa söin yhden kierron ajan clomifeniä ja silloin vaste sille oli hyvä. Siitä kierrosta ei tosiaan mitään tullut ja sen jälkeen olen yrittänyt pudottaa painoa. Nyt sitten tässä kierrossa nappailin taas clomifenia kp 5-9 ja ultrassa olin kp 13. Vasemmalla näkyi 19.2mm folli ja oikealla 12.2mm ja 10mm follit. Gyne sanoi,että ei tarvii ottaa terolutia tässä kierrossa,koska viime clomikierrossa menkat tuli ilman terolutia,joka viittais siihen,että ovulaatio tapahtui. Oon tässä nyt sit tikutellu siitä gynestä lähtien ja tänään on tullut selvästi vahvemmat viivat kuin muina päivinä. Kysynkin nyt teidän mielipidettä asiaan. Miltä tikut näyttää, mahdollinen ovis käsillä? Nyt siis kp 16 menossa

Aijaa.com - 11410344
Aijaa.com - 11410343

Noi kaks alinta on tän päiväset. Jotain oireita vois olla,et ovis vois olla/tulossa. Mahassa nippailee vähän menkkamaisesti, päätä särkee ja himottaa koko ajan. Eihän noi tasavahvat viivat ole,mutta tummempia mitä oon koskaan aikasemmin saanu.Ja oon jostain kuullu,ettei kaikilla noi viivat tuu edes yhtä vahvoiksi. Mutta tiedä sitten. Mielipiteitä kiitos :)

Mitä mieltä, voiskohan toivoa ovista?

EDIT Sunnuntai 9.12

Pissinpäs vielä tänään huvikseen ovistikkuun ja melekin tuli kyynel silmään kun ekaa kertaa elämässäni taisin saada ovisplussan. Vai mitä olette tästä mieltä:

Aijaa.com - 11416602

En voi usko,että minä voisin ovuloida
 
Ilmeisesti se ovis tapahtui,koska eilisillasta lähtien ollut kovia kipuja alavatsalla ja alaselässä. Myös ilmavaivoja kamalasti ja hiukan huono olo. Nämä ovisoireitako?

Tänään päätin vielä huvikseni pissiä tikkuun ja edelleen tulee yhtävahvat viivat, onko tämä normaalia?

Kiitos kaikille vastanneille, oon herkässä tilassa kun elämäni eka ovis :D
 

Yhteistyössä