Oisko ovis? ylempi tehty aamulla ja alempi illalola.
Aijaa.com - 11296437
Aijaa.com - 11296437
Lauantaita kaikille!
Olen uusi kirjoittelija tällä sivustolla, vaikka vauvakuumeiltu on miehen kanssa jo vuodesta 09 asti. Mulla itellä ovuloinnissa ongelmia,koska oon aikalailla ylipainoinen ja mulla on pco. Yksityiseltä gynekologilta sain vuosi sitten clomifen reseptin,mutta sitä en heti aloittanut,koska keskityin löytämään terveellisiä elämäntapoja.
Toukokuussa söin yhden kierron ajan clomifeniä ja silloin vaste sille oli hyvä. Siitä kierrosta ei tosiaan mitään tullut ja sen jälkeen olen yrittänyt pudottaa painoa. Nyt sitten tässä kierrossa nappailin taas clomifenia kp 5-9 ja ultrassa olin kp 13. Vasemmalla näkyi 19.2mm folli ja oikealla 12.2mm ja 10mm follit. Gyne sanoi,että ei tarvii ottaa terolutia tässä kierrossa,koska viime clomikierrossa menkat tuli ilman terolutia,joka viittais siihen,että ovulaatio tapahtui. Oon tässä nyt sit tikutellu siitä gynestä lähtien ja tänään on tullut selvästi vahvemmat viivat kuin muina päivinä. Kysynkin nyt teidän mielipidettä asiaan. Miltä tikut näyttää, mahdollinen ovis käsillä? Nyt siis kp 16 menossa
Aijaa.com - 11410344
Aijaa.com - 11410343
Noi kaks alinta on tän päiväset. Jotain oireita vois olla,et ovis vois olla/tulossa. Mahassa nippailee vähän menkkamaisesti, päätä särkee ja himottaa koko ajan. Eihän noi tasavahvat viivat ole,mutta tummempia mitä oon koskaan aikasemmin saanu.Ja oon jostain kuullu,ettei kaikilla noi viivat tuu edes yhtä vahvoiksi. Mutta tiedä sitten. Mielipiteitä kiitos
Mitä mieltä, voiskohan toivoa ovista?