Auttakaa!
Nyt oon ymmälläni. Clearin digillä ei ole tullut vielä hymynaamaa. Nyt KP 16 menossa. Olen rinnalla tehnyt näitä kiinalaisia halpistikkuja, kun yritän minimoida Clearin käytön sen hintavuuden vuoksi.
Kuva on nyt tosi huono, koska salama haalisti viivoja. Eli luonnossa noi testiviivat on sellaiset puolivälitummat. Eli jos ajattelee, että toinen ääripää on se kaikkein tummin ja toinen se, ettei ole mitään. Niin nämä viivat ovat siitä väliltä.
Tällaisia keskitason viivoja on tullut nyt... no, pitkään, jostain päivältä 10 asti. Tää on eka normaalikierto lääkkeellisen ja sen jälkeen vielä kaavinnan jälkeen, että vaikuttaisko? Onko muilla ollut näin? Ja kuvittelenko mä vain, mut ihan kuin lähtisi viiva jo haalistumaan? Meniköhän tää jo? :| :stick: :'(
MwMopx - Aijaa.com
Ja lisäyksenä vielä, että tänään on keskiviikko. Kananmunanvalkuaislimat alkoi maanantai-iltana, eilen illalla alkoi tulla sitä ihan tosi vetistä ja kosteusvoidemaista ja ihan kuin tänään olis jo vähentynyt. Aina oon ennen bongannut ovulaation Clearbluella ja aina on ollut limoja ovulaation aikaan...
Oonkohan mä vaan hätäinen??? Pelkään vaan että aletaan tässä kauheasti pupustelemaan ja uuvutetaan itsemme liian pian
jos se ovulaatio onkin tuloillaan vasta jossain KP21 paikkeilla