tänne ovulaatiotesti kuvia.

Sunflower11
sitä piti vielä kysyä et mihin aikaan päivästä oo tehnyt testejä? Vai kerranko päivässä vaan?
Koska joillakin voi se lh-hormonin huippu olla sen verran nopea että jos esim. aamulla vain tekee niin illalla saattais olla plussa ja sit se ois aamulla ohi..
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Kierron tasaamiseen voi saada Terolutit, mutta oviksen aikaansaamiseen tarvii Clomifenit, joita ei kyllä ihan herkästi kirjoiteta, ellei oo oikeasti epäsäännöllinen kierto, pco tai muuta "lapsettomuusvaivaa".
Niihin kun tarttee sitten ne säännölliset seurantaultrat. Itekään en clomeja saanut yksityiseltä lääkäriltä vaikka mun kierto voi olla mitä tahansa 30-100 päivän väliltä. Yritystä kuitenki takana yli vuosi, yksi keskeytynyt keskenmeno ja terolutien aikana ei selkeää ovulaatiota. Nyt onki aika sitte lapsettomuuslääkärille 30.4 jos sais clomit tai muita apuja.
 
Kiitos avusta teille! Ei tässä nyt vielä hätä ole.. Tää vauvasta haaveilu vaan aiheuttaa välillä sellaista paniikkia. Mä oon testannut tikuilla aluksi kp 7-14 aamupissasta ja kp 15-18 aamuin illoin.. Mä tuun raportoimaan miten tää homma etenee..
 


Tänään tuli ovistestit ja heti halusin kokeilla näkyiskö ees pientä haamua näin aikasin ja hämmästykseks sieltä tuli näinkin vahva viiva. Haaleempi toki on mutta saas nähdä voimistuuko plussaks lähipäivinä. Kierto hiukan sekasin kierukan jäljiltä :D Mrnkay vasta yänään loppu joten aikastahan se olis. Kp 7 tänään
 
Viimeksi muokattu:
Tein sitten testejä ihan urakalla. Ylhäältä alas: kp 7 ilta, kp 8 aamu, kp 8 iltapäivä sekä ilta (kaksi alinta samasta otettu, koska luulin ekan testin kostuneen liikaa). En tiedä mitä ajatella, pitäis malttaa testata kerran päivässä... Ja eihän nää tummat viivat vielä merkkaa, että se ovis olis lähipäivinä ees tulossa, voihan siihen mennä viikkokin :)

 
miss_piggy
Tänään kp 41 lääkkeellisestä tyhjennyksestä..olen huvikseni tikutellut ovista... Eilen tein CB:n digin, johon tuli tyhjä ympyrä mutta musta silti aika vahva se testiviiva... Tänään sitten tikuttelin taas kahdella eri liuskatestillä ja CB:n digillä ja tulos on tässä:

Sinänsä vaan outoa ku musta tosiaan eilen tuon cb:n digin viiva oli tummempi..no se ja sama, onneks talleteltiin eilen, pitänee tänään vielä :D Niin ja mullahan ei tosiaan menkkoja oo keskenmenon jälkeen vielä tullu, terolutit söin 12 päivää sitte jotta sais kierrot käynnistymään vaan ei käynnistyny.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28252781:
Täällä ollaan vähän myöhässä aikataulusta mutta tässä olis nyt ovistesti plussaa.. Kp19 siis mennään. :D toi yrittäminen on tässä kuussa ollut vähän hailumpaa, ei jotenkin oo nyt ekana ollut petihommat mielessä..Tietysti ei niitä jätetty kokonaan oo mutta ei oo niin pakkomielteistä.. =)
Kp19 - Aijaa.com
hei mitä työ luulette onko tuo mun ov testi täysin plussa, eli samanvahvuset vai? Olisko tosta seuraavana päivänä ollut ovulaatio? oon vähän pihalla nyt kierrostani kun ovis oli sen verran myöhässä.. =) Viisaammat siis auttakaa vähän! :wave::D
 
Helene2013 onko nuo perhoset.fi sivuston testejä? Ite tein niitä tässä kierrossa ja kontrolliviiva oli kyllä tosi hailu! Silti sain oviksen bongattua ja viivat haalenivatkin siitä eteenpäin.. Jos sais aikaseks ni laittaisin kyllä reklamaatiota firmalle!
 
Mulla on menossa kp16 joten oon miss_piggyn kans samaa mieltä, mulla taitaa olla ovis. Mun piti alun perin lämpöjä mittailla ja ostaa muun merkkisiä testejä mut ne jäi tekemättä niin oon ainoastaan noiden testien varassa. Ja aikaisemmat kierrot huomioon ottaen tää kp 16 on aika lähellä sitä mitä pitäisikin olla ovistestin perusteella.

Pupuiltiin la, pupuillaan tänään ja ehkä ke ja to, mut huomenna ei onnistu koska miehellä on saunailta työporukan kanssa ja mulla aikasia herätyksiä töihin joten en voi valvoa kukkuilla kun se tulee kotiin.

Oon tosi iloinen tosta oviksesta. Mitä mieltä olette pupuilukerroista? Jatkan testailua niin että teen kohta päivätestin ja illalla viel.. näkee onko haalentunut. harmi vaan että noi eilen tehdyt testit oli tänä aamuna jo tosi tosi haaleita. onneks on kuvat tallessa.

Nää testit on ebaysta joten ei oo niitä perhoset.fi. Ovisoireita en tunnista, ehkä jotain vatsajuilintaa oli viikonloppuna.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Helena: Ite pupuiltiin nyt päivä ennen ovista, ovispäivänä, sitte oli tauko ja vielä eilen.
Musta se riittää jos on talleteltu vähän ennen ja jälkeen oviksen. Sitte ku ovis on jo menny, niin ei välttis enää tarvi...
Ilmeisesti kaks hedelmällisintä päivää on se ovisplussa-päivä ja sitä seuraava, mutta siittiöitä ois hyvä olla asemissa jo ennen ovista. Ne kun saattaa säilyä hengissä jopa 5 vrk tuolla sisuksissa.
 
Mun mielestä Helenalla on kans plussa! Selvästi on testiviiva kontrolliviivaa vahvempi, vaikka kontrolliviiva onkin ihmeen haalee.

Mullakin oli ovis juuri, ja seksiä oli testiplussapäivänä ja siitä kahen päivän päästä. Plussan jälkeinen päivä jäi valitettavasti hyödyntämättä, mutta toivottavasti se ei haittaa. Tuonhan pitäisi riittää, jos siittiöt eläis kaksi päivää, mutta jos sattuu olemaan lyhytikäisempiä siittiöitä ja ovis onkin vaikka kahen päivän päästä plussasta, niin voi olla, ettei se sit riitäkään. Mutta toivomme parasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Auttakaa!

Nyt oon ymmälläni. Clearin digillä ei ole tullut vielä hymynaamaa. Nyt KP 16 menossa. Olen rinnalla tehnyt näitä kiinalaisia halpistikkuja, kun yritän minimoida Clearin käytön sen hintavuuden vuoksi.

Kuva on nyt tosi huono, koska salama haalisti viivoja. Eli luonnossa noi testiviivat on sellaiset puolivälitummat. Eli jos ajattelee, että toinen ääripää on se kaikkein tummin ja toinen se, ettei ole mitään. Niin nämä viivat ovat siitä väliltä.

Tällaisia keskitason viivoja on tullut nyt... no, pitkään, jostain päivältä 10 asti. Tää on eka normaalikierto lääkkeellisen ja sen jälkeen vielä kaavinnan jälkeen, että vaikuttaisko? Onko muilla ollut näin? Ja kuvittelenko mä vain, mut ihan kuin lähtisi viiva jo haalistumaan? Meniköhän tää jo? :| :stick: :'(

MwMopx - Aijaa.com



Ja lisäyksenä vielä, että tänään on keskiviikko. Kananmunanvalkuaislimat alkoi maanantai-iltana, eilen illalla alkoi tulla sitä ihan tosi vetistä ja kosteusvoidemaista ja ihan kuin tänään olis jo vähentynyt. Aina oon ennen bongannut ovulaation Clearbluella ja aina on ollut limoja ovulaation aikaan...

Oonkohan mä vaan hätäinen??? Pelkään vaan että aletaan tässä kauheasti pupustelemaan ja uuvutetaan itsemme liian pian :D jos se ovulaatio onkin tuloillaan vasta jossain KP21 paikkeilla
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Auttakaa!

Nyt oon ymmälläni. Clearin digillä ei ole tullut vielä hymynaamaa. Nyt KP 16 menossa. Olen rinnalla tehnyt näitä kiinalaisia halpistikkuja, kun yritän minimoida Clearin käytön sen hintavuuden vuoksi.

Kuva on nyt tosi huono, koska salama haalisti viivoja. Eli luonnossa noi testiviivat on sellaiset puolivälitummat. Eli jos ajattelee, että toinen ääripää on se kaikkein tummin ja toinen se, ettei ole mitään. Niin nämä viivat ovat siitä väliltä.

Tällaisia keskitason viivoja on tullut nyt... no, pitkään, jostain päivältä 10 asti. Tää on eka normaalikierto lääkkeellisen ja sen jälkeen vielä kaavinnan jälkeen, että vaikuttaisko? Onko muilla ollut näin? Ja kuvittelenko mä vain, mut ihan kuin lähtisi viiva jo haalistumaan? Meniköhän tää jo? :| :stick: :'(

MwMopx - Aijaa.com



Ja lisäyksenä vielä, että tänään on keskiviikko. Kananmunanvalkuaislimat alkoi maanantai-iltana, eilen illalla alkoi tulla sitä ihan tosi vetistä ja kosteusvoidemaista ja ihan kuin tänään olis jo vähentynyt. Aina oon ennen bongannut ovulaation Clearbluella ja aina on ollut limoja ovulaation aikaan...

Oonkohan mä vaan hätäinen??? Pelkään vaan että aletaan tässä kauheasti pupustelemaan ja uuvutetaan itsemme liian pian :D jos se ovulaatio onkin tuloillaan vasta jossain KP21 paikkeilla
SookyS, sinuna jatkaisin vielä tikuttamista, noiden liuskojen perusteella ei oo vielä ovis, ja jos takana on myös km kuten mulla, niin ovis saattaa olla tosi myöhäänkin. Itse sain oviksen tikutettua viime perjantaina, kp 41 lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Ja tuon oviksen näytti niin cb:n digi kuin liuskatkin.
 
SookyS, sinuna jatkaisin vielä tikuttamista, noiden liuskojen perusteella ei oo vielä ovis, ja jos takana on myös km kuten mulla, niin ovis saattaa olla tosi myöhäänkin. Itse sain oviksen tikutettua viime perjantaina, kp 41 lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Ja tuon oviksen näytti niin cb:n digi kuin liuskatkin.
Jep, mulla oli lääkkeellisestä (jos siis lääkkeellisen synnytys oli kp1) kierto 35 päivää ja ilmeisesti ovuloin jo siinä kun oli tuntemuksia. Ekojen menkkojen jälkeen jouduin kaavintaan noin kp 14 ja sen jälkeen ovuloin (jos kaavinta oli kp 1) KP14, tai silloin ultrassa todettiin irtoamaisillaan oleva munasolu ja illalla sain hymyn testiin.

Nyt on tosi vahvat ovistuntemukset ja aamulla tuli jo vähän tummempi viiva lähinnä nopeammin noihin liuskoihin kuin on tähän asti tullut. Ovistuntemukset on vaan kestäneet jo lähes viikon, joten kai se sieltä on väkisinkin tuloillaan joskus lähipäivinä. Ei kai limaa ja kipuiluja voi loputtomiin jatkua :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Mulla taitaa olla noita samoja testejä ja ne tosiaankin näytti tollasta samaa vahvaa viivaa kp 7 alkaen jo ja tänään kp 14 tuli vasta se oikee ovisplussa. Tässä kuva:



Oon niin onnellinen elämäni ensimmäisestä ovisplussasta, mutta harmittaa että sen piti tulla nyt jo, koska mies tekee koko viikon yövuoroo ja tänään ei sitten ehditty käyttää tilaisuutta hyväks. No, huomenna uus yritys, tuskin myöhäistä vielä sillon? Limailuista päättelinkin jo, että ovis tuloillaan, saa nähdä tunnenko mitään, kun se tapahtuu :)
 
Auttakaa!

Nyt oon ymmälläni. Clearin digillä ei ole tullut vielä hymynaamaa. Nyt KP 16 menossa. Olen rinnalla tehnyt näitä kiinalaisia halpistikkuja, kun yritän minimoida Clearin käytön sen hintavuuden vuoksi.

Kuva on nyt tosi huono, koska salama haalisti viivoja. Eli luonnossa noi testiviivat on sellaiset puolivälitummat. Eli jos ajattelee, että toinen ääripää on se kaikkein tummin ja toinen se, ettei ole mitään. Niin nämä viivat ovat siitä väliltä.

Tällaisia keskitason viivoja on tullut nyt... no, pitkään, jostain päivältä 10 asti. Tää on eka normaalikierto lääkkeellisen ja sen jälkeen vielä kaavinnan jälkeen, että vaikuttaisko? Onko muilla ollut näin? Ja kuvittelenko mä vain, mut ihan kuin lähtisi viiva jo haalistumaan? Meniköhän tää jo? :| :stick: :'(

MwMopx - Aijaa.com



Ja lisäyksenä vielä, että tänään on keskiviikko. Kananmunanvalkuaislimat alkoi maanantai-iltana, eilen illalla alkoi tulla sitä ihan tosi vetistä ja kosteusvoidemaista ja ihan kuin tänään olis jo vähentynyt. Aina oon ennen bongannut ovulaation Clearbluella ja aina on ollut limoja ovulaation aikaan...

Oonkohan mä vaan hätäinen??? Pelkään vaan että aletaan tässä kauheasti pupustelemaan ja uuvutetaan itsemme liian pian :D jos se ovulaatio onkin tuloillaan vasta jossain KP21 paikkeilla
Ja tosiaan SookyS laitoin muutama viesti sitten kuvan omista ovistestiviivoista, jotka näyttää siis ihan samoilta kun sunkin ja jostain kp 7-8 jo. Eli suosittelen testaan vielä, koska se plussa on sitten ihan selkee plussa! :)
 

Yhteistyössä