tänne ovulaatiotesti kuvia.

On nuo ovistestit mystisiä:whistle:
Itselleni tulisi kyllä ekana mieleen raskaus miss piggyn kohdalla jos oot ovisplussan saanut 2vkoa sittenkin ;) Onko sulla mitään oireita...oviksen tai raskauden suuntaan? Ootko tehny uutta testiä? :)

Mulla on lähtenyt tuon kp 13 jälkeen ovistestit heti haalenemaan ja tänään ei tullut enää oikeestaan mitään viivaa. Oletan siis että se kp 13 oli ovisplussa.
Eniten ehkä mietityttää raskausmahdollisuudet kun yhdytä vasta ovisplussan jälkeisenä päivänä eli kp 14 ja 15. : /

Pakko tulla kysymään tikuttamisen asiantuntijoilta :D Eli tää vasta eka kierto kun oon tikuttanut ovista ja aloitin siis kp6 tän harrastuksen (ja oon koukussa :LOL: )
Kuva näyttää tältä:

Noista edes toi tänpäiväinen (kp14) ei varmaan oo ovisplussa, mutta kuuluuko ton viivan tummentua mitä lähemmäs ovulaatiota mennään?

Fujin, käytän PregCheckin testejä ja niissä näkyy aina jotain : / Eli ei tummene asteittain, tässäkin kierrossa sain kaikkein haaleimman tuloksen juuri päivää ennen plussaa. Toki tuo on varmasti yksilöllistä ja testikohtaista. Ovulaatioplussan kyllä tunnistaa sitten kun sen saa :)

Täällä tuskaillaan enemmänkin viivojen punaisuuden kanssa... Eilen tehty testi näytti tosi vahvaa testiviivaa vaikka oli jo dpo3 :( Ei se plussa ollut mutta ei kaukanakaan. Kontrolliviiva on aina suht samanlainen mutta testiviivoissa on hirveät heitot :rolleyes:

Oikeasti, mitä tämä nyt tarkoittaa? :mad:

jFtrYy - Image - Aijaa.com

Kp19 ja dpo5. Jumaliste, ei kukaan nyt kuutta päivää ovuloi! Alkaa jo karvan verran ärsyttää. Tuo kuva on vielä ihan tuore, testiaika ei edes ollut ummessa. Nyt kun on, testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolliviiva, ei yhtä paksu mutta väriähän tässä lähinnä kytätään..? Alavatsassa on repinyt ja viillellyt aamusta ihan kiitettävästi. Ei tajua... : /

Muoks. Tässä se sama tikku 5 minsaa testaamisesta:
Ovistesti 24.04.2013, 5 min. - Image - Aijaa.com

Muoks. Tutkin hätäpäissäni valkovuodonkin eikä se voisi olla enää kauempana ovulaatiolimoista. Kroppa sanoo että nyt on kuiva kausi, eli vissiin menkat tuloillaan...?

Viimeksi muokattu:
Sunflower11, kiitti vastauksesta :)

Sekin tässä ihmetyttää, että välillä viiva jo haaleni. Eli ensimmäisen ovisplussan (jos se nyt sitä edes oli) jälkeen sain vielä yhtenä päivänä plussan, seuraavana jo haaleni. Paitsi nyt, kun tuli taas "plussa"...

Hei..kauheen vaikeita nää kaikki laskennat ja "säännöt" , menee ihan pää pyörälle :p
Mulla on meneillää kp 21/29. Oviksen bongasin kp 13/29, eli nyt on dpo 7 (?)
Luin jostain, että menkkojen pitäisi alkaa 12-14 pv ovulaatiosta, eli mun tapauksessa kp 25-27/29...Tarkoittaako tää nyt, että mahdolliset menkat alkaa oletettua aikasemmin? Vai voiko ovulaation ja ehkä tulevien menkkojen alkamisen välissä olla 16 päivää? Voinko aloittaa r-testin tekemisen kp 27/29 vai 29/29 ? (R testejä on vino pino, ja malttamaton olen) Anteeks , kun vaivaan ihan hupsuilla jutuilla, mutta vähänks oon pihalla .Kummalliselta tuntuu,että tälläseenki on jotku "normit" ja heittojakin varmaan on :D

Sunflower11
Voi olla 16 päivää, jollain voi olla enemmänkin. Voi myös olla vähemmänkin (itsellä ollu 7-9 päivää, kerran 5).

No raskaustestien teon kanssa on varmaan monta kuppikuntaa. Suositellaanhan odottamaan että on menkat myöhässä, eli vaikka dpo 14-15, mut sehän voi aiemmin näkyä. Jotkut saa haaleeta viivaa dpo 10-12. että ihan miten tykkää.

• Tykkää
Reactions: Jaziemily
Kiitos vastauksesta sunflower11 :)
Ehkä mä vaan suosiolla odotan ja odotan , että ois 29/29 tai 30/29 jos niin pitkälle pääsen ilman, että menkat ilmottaa tulostaan. Varmaan itsekuri pettää ja testaan 28/29 ..vaikka kuinka tekis mieli testailla, ni en mä niitä negoja sentää haluis bongailla :D..no kukapa vauvakuumeinen haluiskaan..

miss_piggy
Kiitos vastauksesta sunflower11 :)
Ehkä mä vaan suosiolla odotan ja odotan , että ois 29/29 tai 30/29 jos niin pitkälle pääsen ilman, että menkat ilmottaa tulostaan. Varmaan itsekuri pettää ja testaan 28/29 ..vaikka kuinka tekis mieli testailla, ni en mä niitä negoja sentää haluis bongailla :D..no kukapa vauvakuumeinen haluiskaan..
Sulla taitaa olla dpo 8 mun laskujen mukaan, itelläni oli ovis 20.4 joten nyt on dpo 7. Ennen keskenmenoa sain haamun testiin muistaakseni dpo 11..

• Tykkää
Reactions: Jaziemily
Kiitos oikaisusta miss_piggy :D näissä menee vähän sekasin :)
Ite en yhtää tiiä et koska viitsin alkaa tikuttaa r testiä, etten liian aikasin ala tekeen. Mut eiköhän tää tästä ja teen sit ku sille tuntuu :D, mutta eeen vielä ainakaa..ehkä viikon päästä uskallan. :D ellen aikasemmin uteliaisuuttani repsahda.

Tuompa omani kans kehiin.. hermo menee nuitten tikkujen kans :stick: viime kierrossa tikutin oviksen kp 16 ja vielä varmistin digillä. nyt on kp 17 ja en ainakaan omasta mielestä oo testeihin plussaa saanu.. testit on erejä mitä viime kierrossa käytin. Viiva näkyy kyllä mutta ei kyllä tummene, mutta ei vaalenekaan.. Kuvassa ylhäällä on davidin testit ylhäältä alas kp12-17 (joinaki päivinä tehty kaks :D) ja alhaalla precheckin testit kp 14-17... mitä mieltä ootte?

oX28Og - Image - Aijaa.com

Omasta mielestä se on negaa mutta ku ei tummene edes :headwall:

Kysynpähän vielä täälläkin, että onko tossa tikkumäärässä mitään järkeä missään kohtaa? Vai onko tää nyt sit vain niin, että huvikseni oon tikuttanut ja ovuloimatta jäänyt? Vai häh? Jos homma menisi niinkuin vielä ennen kkm:ää, niin viiden päivän päästä pitäis alkaa menkat ja nyt tänään ja eilen toi testiviiva on ilmestynyt heti, mut ei oo vieläkään yhtä tumma kuin kontrolliviiva.

Kp 23 menossa nyt. Joten vaikka tulisikin niin tuskin siitä mitään iloa olisi? Jos siis oletetaan et mun kierto ei veny mihinkään viiteenkymmeneen päivään tms. Tai siis et eikö siinä ole joku aika mikä pitää olla että munasolu ehtii kiinnittyä kohdun seinämään ja muutama hassu päivä ei kai ihan riitä. Heitän roskiin koko homman, tää on niin turhauttavaa :D

Sunflower11
Koska sulla on ollut kkm?
Ootko testannut vain kerran päivässä?

KYllä myöhäisistäkin ovulaatioista voi raskautua, voi olla että jos tää on sun eka kierto kkm:n jälkeen niin on vielä hakusessa.

Maaliskuussa oli tyhjennys ja sen jälkeen tullut yhdet oikeat menkat ja kierron pituus oli 32 päivää, eli vähän pidempi kuin mitä mulla normaalisti (28). Nyt siis toka kierto menossa ja kp 23. Kerran päivässä oon testaillut ja vähän eri aikoihin vuorotyön takia. Kuitenkin 10-22 välillä enkä aamupissasta (paitsi kp 16 kun halusin kattoa että vaikuttaako se oikeesti mihinkään).

Sunflower11
Itse testaan aamupissasta melkeinpä aina. Mulla ainakin ovisplussat hyvin näkynyt :)

Toivottavasti pian se ovis sieltä sitten tuli. Voi toki olla ovuloimaton kierto muttei se oo "vaarallista". Itsekin yhdessä kierrossa testasin varmaan reilu kaks viikkoa ja ei tullut ovisplussaa, menkat kyllä tuli niin että kierron pituus oli muistaakseni 38 päivää (normaali oli noin 24 mulla).

No mä jatkan mielenkiinnosta tikuttelua niin pitkään kunnes seuraavat menkat alkaa (paitsi jos jää alkamatta niin sit kyl lopetan). Seuraavassa kierrossa jätän kyl varmaan pois, aika vähän iloa noista mulle on ollut mut sitäkin enemmän nostattaneet ajatuksia siitä, et mussa on jotakin vikana kun ei viivat tule tikkuihin vaikka kuinka tekis ohjeen mukaan.

Yhteistyössä