Helena2013, mulla on kanssa Ebaysta noita ovistestejä. Paketissa lukee päällä OneStep. En tiedä onko samaa OneStepiä mitä muillakin. Mä käytin noita aiemmin, nyt mulla oli sellaisia vihreäpäisiä, joilla ei ole edes mitään nimeä.Nää testit on ebaysta joten ei oo niitä perhoset.fi. Ovisoireita en tunnista, ehkä jotain vatsajuilintaa oli viikonloppuna.
Sen verran vielä aiheesta, että mistä nuo sun tikut on? Mulla on Ebaysta, Kiinasta. Täysin nimettömiä tikkuja, toisella puolella pakettia on ohje ja toisella puolen vaan koodi ja viimeinen käyttöpäivä.Ja tosiaan SookyS laitoin muutama viesti sitten kuvan omista ovistestiviivoista, jotka näyttää siis ihan samoilta kun sunkin ja jostain kp 7-8 jo. Eli suosittelen testaan vielä, koska se plussa on sitten ihan selkee plussa!
Mulla tilattu halpa-testi.fi sivustolta. Ne on wondfon One step testejä. Myöskin kiinalaisia, punanen paketti. Tylsiä kun se viiva ei oikeestaan vahvistunut kauheesti ennen ovisplussaa eikä voinu kyllä päätellä siitä mitään. Ovisplussa oli selkee ja seuraavana aamuna tasavahvat viivat.Sen verran vielä aiheesta, että mistä nuo sun tikut on? Mulla on Ebaysta, Kiinasta. Täysin nimettömiä tikkuja, toisella puolella pakettia on ohje ja toisella puolen vaan koodi ja viimeinen käyttöpäivä.
No ei pidä ajatella pahinta, vaan toivoa parasta Muuta neuvoa en oikein voi antaa, kun oon itekki ihan pihallaKiitos Jaziemily! Plussana mäkin sitä pidin kunnes iski epäilys, ja sitten kun se iskee, se ei niin vain katoakaan Ja kun en ole edes varma ovuloinko joka kierrolla edes, valkovuoto on loistanut poissaolollaan ja menossa Terolut, joka ilmeisesti joillakin voi jopa estää ovulaation. Toki voi olematonkin ovulaatio näyttää plussan, kroppa toimii kuin ovuloisi mutta munasolu ei kypsy/irtoa. Vai?
Muoks. Jaziemily, nyt sitten molemmille tärppi ja sama LA eiks je?