tänne ovulaatiotesti kuvia.

jjennaa- Tuosta on vähän vaikee arvailla onko ovis, kun olisi helpompi jos olisi tehnyt joka päivä ainakin yhden testin niin vois sitten vertailla :) Mutta kyllä tuo aika vahvalta viivalta näyttää, eli se on tulossa.. :) yleensä ovisplussasta menee se 24h tai enemmän :) mutta testaile nyt ihmeessä sitten tuosta eteenpäin ja katso vahvistuuko ja jos haalistuu niin sitten se oli ovis :)
 
Tänään tuli plussa! :wave:

Ja tosiaan tuli sitten pariinkin eri liuskaan tosi vahvana ja Clearikin hymyili :) Jahuu!

Mulla ei vaan ole koskaan ennen näyttänyt tuollaista puolikasta viivaa noin pitkään, siksi olin tosi hämilläni.
 
Nää testit on ebaysta joten ei oo niitä perhoset.fi. Ovisoireita en tunnista, ehkä jotain vatsajuilintaa oli viikonloppuna.
Helena2013, mulla on kanssa Ebaysta noita ovistestejä. Paketissa lukee päällä OneStep. En tiedä onko samaa OneStepiä mitä muillakin. Mä käytin noita aiemmin, nyt mulla oli sellaisia vihreäpäisiä, joilla ei ole edes mitään nimeä.

Noita OneStepejä oli muutama tallella ja tein huvikseni tänään yhden kun sain vihreäpäisellä :D ja Clearilla positiivisen.

Mulla on noissa OneStepeissä kanssa hirmu haaleat viivat. Mutta tänään kun tuli plussa, oli se testiviiva tosi tumma. Eli kontrolliviiva oli ihan haalea, hyvä kun erotti, mutta testiviiva tosi selkeä plussa.

Päättelin tästä että niin kauan kun on haileaa molemmissa viivoissa, ei ole plussa ja sitten plussan aikaan tuo testiviiva tummuu kunnolla.

Kyseisen testin myyntisivulla sanottiin, että tasavahvat viivat = 48h munasolun irtoamiseen ja tummempi testiviiva = 24h irtoamiseen. Jaa-a : / eilen oli Clearblue vielä negatiivinen ja tuon Kiinantestin molemmat viivat hailakat... Tiedä näistä sitten!
 
Viimeksi muokattu:
Ja tosiaan SookyS laitoin muutama viesti sitten kuvan omista ovistestiviivoista, jotka näyttää siis ihan samoilta kun sunkin ja jostain kp 7-8 jo. Eli suosittelen testaan vielä, koska se plussa on sitten ihan selkee plussa! :)
Sen verran vielä aiheesta, että mistä nuo sun tikut on? Mulla on Ebaysta, Kiinasta. Täysin nimettömiä tikkuja, toisella puolella pakettia on ohje ja toisella puolen vaan koodi ja viimeinen käyttöpäivä.
 
Sen verran vielä aiheesta, että mistä nuo sun tikut on? Mulla on Ebaysta, Kiinasta. Täysin nimettömiä tikkuja, toisella puolella pakettia on ohje ja toisella puolen vaan koodi ja viimeinen käyttöpäivä.
Mulla tilattu halpa-testi.fi sivustolta. Ne on wondfon One step testejä. Myöskin kiinalaisia, punanen paketti. Tylsiä kun se viiva ei oikeestaan vahvistunut kauheesti ennen ovisplussaa eikä voinu kyllä päätellä siitä mitään. Ovisplussa oli selkee ja seuraavana aamuna tasavahvat viivat.
 
Sookys ihan samoja testejä tais olla mullakin. Tosin en koskaan saanut tummaa viivaa niin kuin kuvailit vaan viiva lähti vaalenemaan sen oviksen jälkeen, jos se edes oli ovis. Ihmettelin itsekin miten sain oviksen bongattua siihen niillä kiertopäivillä kun kiertoni on yleensä pidempi. Olen harkinnut, että ensi kuussa ostaisin digiä.
 
Helena2013 Suosittelen digiä rinnalle. Mä käytän noita halpaliuskoja just Clearbluen rinnalla. Mulla ennen ekaa raskautta vaihteli ovulaation kohta hiukan niin testailin ensin halpaliuskoilla ja sitten kun niihin alkoi tulla viivaa, otin rinnalle digin. Tällä tavalla mulla meni vähemmän digin liuskoja.

Ja kun puhun halpaliuskasta niin tarkoitan sitä, oon etsimällä etsinyt Ebaysta sen halvimman vaihtoehdon, laadusta viis :LOL:

Mut mulla kyllä tuli tosiaan hymyä edeltävänä päivänä tasavahvat hailuraviivat ja hymypäivänä testiviiva oli selkeä, se toinen oli ihan hailura :D Ilman digiä en kyllä olis ollut varma...
 
Kiitos Jaziemily! Plussana mäkin sitä pidin kunnes iski epäilys, ja sitten kun se iskee, se ei niin vain katoakaan :D Ja kun en ole edes varma ovuloinko joka kierrolla edes, valkovuoto on loistanut poissaolollaan ja menossa Terolut, joka ilmeisesti joillakin voi jopa estää ovulaation. Toki voi olematonkin ovulaatio näyttää plussan, kroppa toimii kuin ovuloisi mutta munasolu ei kypsy/irtoa. Vai? :confused:

Muoks. Jaziemily, nyt sitten molemmille tärppi ja sama LA eiks je? ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jaziemily
Kiitos Jaziemily! Plussana mäkin sitä pidin kunnes iski epäilys, ja sitten kun se iskee, se ei niin vain katoakaan :D Ja kun en ole edes varma ovuloinko joka kierrolla edes, valkovuoto on loistanut poissaolollaan ja menossa Terolut, joka ilmeisesti joillakin voi jopa estää ovulaation. Toki voi olematonkin ovulaatio näyttää plussan, kroppa toimii kuin ovuloisi mutta munasolu ei kypsy/irtoa. Vai? :confused:

Muoks. Jaziemily, nyt sitten molemmille tärppi ja sama LA eiks je? ;)
No ei pidä ajatella pahinta, vaan toivoa parasta :) Muuta neuvoa en oikein voi antaa, kun oon itekki ihan pihalla :D
Ja nyt taivaanisä vois olla kuulolla :" tänne niitä tärppejä, kiiiitooos ! :) "
Hih :) peukut ja varpaat pystyssä, kaikkien puolesta.! Jooo sama LA yms... sounds like a plan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mayinka
Tämä menee jo vähän OT:ksi, mutta nuo PregCheckin liuskoilla saadut viivat olivat ovulaatioplussa VAIKKA testiviiva ei ollut paksumpi eikä tummempi kuin kontrolliviiva. Aamulämmön mukaan mulla on eilen ollut ovulaatio, sillä kuume ei nouse käytännössä ikinä, normilämpö heiluu välillä 34,9°C-35,9°C ja tänä aamuna mittari näytti 36,9°C :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Jaziemily
Mitäs tuumitte tästä?!

Tikuttelin jo alkukierrostakin ovista (David liuskat) mutta juuri kp 12 jäi ainakin tikuttamatta : /
Torstaina kp 13 iltapäivällä sitten tein testin ja testiviiva alkoi tummua tosi pian ja tulkitsisin tuon plussaksi vaikkei ehkä ihan tasavahva ole?
Alla kp 14 aamu ja kp 15 aamu...haalenee siis!
Eilen järkky turvotus,polttelu,jomotus,tärähdyskipuilu ja nipistelyäkin...siitä päätellen, olisiko munasolu irronnut eilen?!
Edelleen kuitenkin halutusta ja jonkunlaista paineen tunnetta. Kn on ylhäällä,pehmee ja auki vieläkin!! :whistle:
Yhdynnät maanantaina kp 10 ja eilen kp 14 eli ovisplussan (?!) jälkeisenä päivänä. Kenties tänäänkin.
Onkohan tässä mahkuja raskautua?! :confused:

 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Tänään on laskujen mukaan dpo 14. Kävin vessassa, ja hirveet valkkarit tuli, oikein sellasta venyvää kananmunalimaa. Ja ovistesti näytti tältä:



Onko mulla nyt sitte taas toinen ovis heti 2 viikkoa sen toisen perään, vai onko tää vasta "oikea" ovis? R-testi näyttää negaa.

.
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Miksi ovulaatiotesti näyttää dpo3 puoliksi kontrolliviivan paksuista punaista testiviivaa? :O Tykitänkö mä nyt jotenkin sarjatulella? :LOL: Vai onko lh:ta vielä noinkin paljon jäljellä? Vähän hämmentää. Ei saisi testailla niin ei tulisi tällaisia ihmetyksiä vastaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jaziemily

Yhteistyössä