tänne ovulaatiotesti kuvia.

^ Nii-in, sepä :( Sen takia mä yritänkin noita limoja etsiskellä etten aloittaisi Teroluteja ennen sitä oikeaa ovista. Pitää tutkiskella monta kertaa päivässä, jos sitä limaa ei tulekaan kuin vasta ihan ovulaation aikoihin.
 
Tämän päivästä... qpmoWM - Image - Aijaa.com huoh.. :headwall: mies eilen kyseli että miksi tikutan ku ei meillä ovis voi muutenkaan käyttämättä jäähä ku on joka päiväistä muutenki peuhaaminen.. tai ainaki joka toinen.. helppoahan se ois nakata testit nurkkaan ja antaa olla muttaku muttaku niih :whistle: :D tahtoo tietää... tänään siis kp24.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Välli
^ Tuohan olisi vertailussa melkein jo lähempänä ovista kun sun eilinen. Tuossa ei ole niin paksu kontrolliviiva. Onhan se piikki voinut jo mennä ohi. Mutta joo, vaikka nyt peuhaamisten kannalta ovulaatiolla ei olisikaan väliä niin kyllä mä ainakin ihan tiedonhalusta haluan tietää koska ovuloin ja mistä oireista voin sen tulevaisuudessa bongata. Ja tikuttelu on kivaakin :D
 
Mulla kyllä oli niitä nippailuja sillon ku sen vahvimman viivan sain.. että voipi olla että on menny jo tai sitte on tulossa tai ei tuu ollenkaan taitaitai :D kyllä minäki haluan tietää mitä mun kropassa tapahtuu, yleensä se ei hirveesti kiinnosta muttaku nyt on kuitenki toiveissa se kolmas niin kyllä sitä tarkkailee ihan eri tavalla.. ja ihan vaan senki takia että ku on aina ollu pitkä kierto jne niin ois kiva tietää että millon pitäs tätiä ootella, jos sais sen oviksen bongattua.. nythän tästä kierrosta ois tulossa yli 40 päiväinen.
 
^ Täältä saisit kyllä 36 tunnin vahvan plussan ihan free of charge :D En mä näin pitkällä plussalla mitään tee. Jospa se LH tekisi sun kropassa jotain eikä tapahtumia olisi vain testitikuissa niinkuin pelkään täällä käyneen. Monen päivän kivut ehkä tyhjän takia.
 
^Kelpaa kiitos :LOL: tää taitaa lompsia nyt apteekkiin hakemaan terot ja toivoa että se ovis on ollu jo jos tässä kierrossa on edes semmosta luotu.. Mietimpä vaan että miten ihmiset voi tulla yhestä kerrasta raskaaksi?! :stick: ...ne on varmaan jotaki himo-hedelmällisiä |O
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Mitäs mieltä enemmän tikuttaneet ovat tästä:


Tikutan ensimmäistä kertaa, nyt kp 37/28 ( sekaisin pituudet siis koska imetän pian vuoden ikäistä esikoistani) ja tuo on nyt ehdottomasti tummin viiva mikä olen tässä parin kymmenen päivän aikana saanut. Onko tuo plussa vai plussa tulossa tässä parin pv sisällä?

Kivaa päivää!
 
Viimeksi muokattu:
^Ei oo minun silmään ihan plussa... toki mulla on päähän pinttymä että testiviivan pitää hypätä siitä tikusta :D ja tosiaankin päihittää kontrolli kunnes on taas niitä joilla haaleat viivat on myös plussa. oisko sulla digiä millä varmistaa? :)
 
ei oo digiä,enkä siis testaile kun ihan huvikseni vain,että pelaako kroppa.. Imetys vielä käynnissä ja välillä outoja tuhruvuotoja,niin lääkäri meinas,että ne on menkat,siksi siis testailen,että ovuloinko.. En sen takia oo ostanu muuta kun noita halppiksia. :)
 
Heippa! Tulen tänne vielä päivittämään, just muut miettivät ja pohtivat samoja asioita eli tuo aamupv mielestäni "jo" plussa oli nyt iltaa kohti vaihtunut ihan totaaliplussaan, viiva tuli silmille alle minuutissa:



Se on kuulkaa tämän rouvan elämän eka ikinä bongattu ( eka kierto jota tikutettu) ovulaatio ja sai mut todella iloiseksi, olin pohtinut miten se imetys vaikuttaa mut ei näköjään enää.. ei muuta kun miestä odottamaan kotiin!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
O-testissä edelleen tummaa viivaa... lämmöt mittasin ja on omasta mielestä koholla, normi on joku 35,8 ja nyt oli 36,6 :confused: vaikuttaako terot o-testeihin?? miss_piggy?? tiiätkö

Ala mahaa vihloo ja jotenki tuntuu olo oudolta?! mutta veikkaan että terot on asialla. ärsyttää vaan nuo o-testit..eikö sen viivan pitäs olla haaleempiki jossaki välissä??
 
Viimeksi muokattu:
voi jee... järki tässä hommassa lähtee :headwall: mulla loppu precheckin testit ja päätin etten osta enään o-testejä tähän kiertoon, kävin kuiten apteekissa ja ostin sieltä sitte jotaki testejä, herkkyys oli 40 kun taas precheck eikö oo 25? ajattelin että siihen ei tuu viivaa ollenkaan vaan kappas RvpaqP - Image - Aijaa.com siihenki tuli viiva ja ei paljo jää kontrollista... r-testi tänään nega.
 
Pippuri85, kohonneet lämmöt kielisivät kyllä oviksen olleen jo aiemmin. Ruumiinlämpöhän kohoaa selvästi ovulaation jälkeen ja pysyttelee korkealla niin kauan kun keho tuottaa keltarauhashormonia. Mutta uskoisin varmaan itse silti testejä, ja onhan vauvanteko kivaa :) Terolut ei ainakaan mulla vaikuta ovistesteihin millään lailla.
 
Mayinka tiiätkö sanoa yhtään nuista teroista, ku tänään oli teropäivä 6 ja neljä päivää pitäs vielä syyä, jos nyt sattuis että tuo on oikia ovis (jotenki on usko koetuksella :headwall: ) niin mitä tapahtuu ku lopetan terot ku vuodonhan pitäs tulla parin päivän päästä.. jos sattuis tulemaan tärppi niin tyhjeneekö se sitte ku loppuu tuo lisä keltarauhashormonin saanti vai jatkuuko raskaus kaikesta huolimatta?

...Tässä se taas nähtiin, ku ois pari päivää malttanu oottaa ja bongata ovista niin en ois teroja alottanukkaa :D hätänen mikä hätänen..
 
Pippuri85, en kyllä osaa sanoa. Varmaan riippuu miten paljon sun oma elimistö tuottaa progesteronia, ei kai se kesken mene jos pitoisuus on tarpeeksi suuri ylläpitämään limakalvoa. Sähän voisit soittaa maanantaina neuvolaan ja kysyä sieltä? :) Niiden luulisi tietävän kun noita hormoneja voivat määrätäkin. Toivotaan että se eka oli The Ovis ja kohdussa olisi jo kovasti yritystä! :)
 

Yhteistyössä