tänne ovulaatiotesti kuvia.

Tämähän on kiva ketju! Täytyykin ottaa kuvat seuraavasta kierrosta ja laittaa tänne :)

Mulla ei Clearbluet toimineet ollenkaan ja sen jälkeen olen käyttänyt One steppejä, jotka toimivat mulla hyvin. Vinkkinä tikuttelijoille, että perhoset.fi myy One steppejä paljon halvemmalla kuin kotitesti.fi, jonne joku tuossa aiemmin vinkkasi.

Hyvä miisuliisa, äkkiä tositoimiin! :LOL:

Tänään tapahtui ihme: tuli plussa ovistestiin :) Kp on tänään 87 ja viikko sitten tunsin että alkaa jotain tapahtua. Aloin alkuviikosta tikutella, alkuun tuli haamua joka pikkuhiljaa vahvistui. Eilen oli jo todella tumma testiviiva ja tänään sitten ihan selkeästi positiivinen :) Kovat on kivutkin olleet, olen todella onnellinen tästä, sillä nyt tiedän, että tämä kierto päättyy parin viikon päästä joko vuotoon tai plussaan :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Hei kannsasisaret! Auttakaahan epätietoista :/

Mitäs hittoo tää tarkottaa (oon tehnyt nyt ensimmäistä kertää ovistestejä), tässä kuva: katso liitettä 18152katso liitettä 18152

Ja tosiaan noista KP18 oli musta testiajalla kaikista vahvin viiva, verrattuna tohon kontrolliviivaan (missään tikuissa ei vahvempaa viivaa kuin kontrolliviiva) joten oletin että ovuloisin tuolloin Kp19 päivänä eli perjantaina. (myöskin limoista päätellen, pyyhkiessa tuli to-pe vielä rusehtavaa vuotoa liman seassa ja "vuoto" tyrehtyi pe-la)

Noh, tänään ajattelin testata että josko en saa haamuakaan tikkuun, jotta tietäisin että ovulaatio on varmasti ohitse, sitten sainkin tuon Kp21 tikkuun Edelleen "haamun". Eli enkö oo vielä ovuloinutkaan vai häh? (tämä on ns. 2.luomukiertoni e-pillereiden lopettamisen jälkeen, jotta ehkä sekin viakuttaa)

Viimeksi muokattu:
Ansku
Varsinaisestihan tuossa ei ole mikään vielä "plussa", joten itse jatkaisin vielä tikuttelua, saattaa viivaa hyvinkin vielä tummua. Mulla noi testit haamuilee viikosta kahteen viikkoon jopa, kierron keskivaiheilla.
Mutta on täällä jotkut raskautunut haaleammillakin viivoilla, joten kannattaa myös omaa kroppaa kuunnella/luottaa siihen :)
muoks ja tuosta lh-huipustahan ovulaatio tapahtuu vasta 12-36 tai jopa 48 tunnin päästä ;)

Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksesta Melody, jotenkin vaan tuntuu että venähtääkö tää kierto muka oikeesti vai mistä on kyse.. tai lähinnä että ovuloinko ollenkaan.. aika näyttää.. :b pitäisi vaan olla ressittömämpi.

Kolibrinkukka ja Ansku tuohon testiin kyllä tulee ihan tasavahvat viivat, toisin kuin davideihin ja one stepeihin. Niitäkin on tullut turhaan tehtyä.. Digillä kannattaa varmistaa plussa, niistä ei voi erehtyä. Mulla pregcheckiin kun tulee plussa niin se testiviiva tummuu ennen kontrolliviivaa. Muina päivinä toisinpäin.
Ja ovistesteihin mulla ainakin tulee aina vähintään "haamu" eli nega.

Oukei, eli todennäköisesti en oo ovuloinut,.. Täytyisi vaan nyt osata ottaa rennosti ja ootella mitä tapahtuu ja minkä pitunen kierto olisi tulossa.. Lämmöt kuitenkin nyt nousussa, mutta en tiedä.. Kiitos kanssani pohtineille :)

Kumpaako uskoa enemmän ovulaatiotestiä vai lämpöjä? Mulla nyt kp 16 ja yleensä oon saanut testiin plussan siinä kp 14 paikkeilla. Nyt sain melko vahvaa viivaa jo kp 12-13 ei kuitenkaan ihan plussaa, oireita oli ja lämmöt nousseet sen jälkeen selkeesti (36.0-->36.8). Jatkoin kuitenkin vielä testailua ja ensin viivat haaleni ja nyt tänään kp 16 tulikin se vahvin viiva (ei vieläkään kuitenkaan ihan +). Aina ennen o+ ja lämmöt on kulkeneet "käsikädessä", mut nyt oon vähän ihmeissäni.. Nouseekohan lämmöt ollenkaan jos ei ovuloi..?

Moro, täällä ollaan metsästetty ovista ja piiiitkään. Viime kierron kemiallinen/keskeytynyt on sekoittanut tätä kiertoa, mutta - tatatattatataadii, tänään kp 27 digi hymyili :D mulla ei ole kertaakaan viiva ollut testiviivaa vahvempi PC:llä, ei tälläkään kertaa, tämäkin taitaa tosin olla yksilöllistä. Mutta tässä siis melkoisen pitkä tikkukavalkadi :D

Aijaa.com - KP27

Aijaa.com - 11891541

Siis nyt apua! Pongasin kananmuna limat tiistaina illalla, silloin sänkyhommia sitten miehen kanssa. Ovulaatiotestiä ei tuolloin ollut saatavana, vaan olin juuri tilauksen tehnyt ajatellen seuraavaa kiertoa. Keskiiviikona testit tulivat ja noista ylin on tehty silloin, keskimmäinen eilen ja alimmainen tänään ja siinähän se plussa on! Eli nytkö vasta ovulaatio, vaikka selvät limat tulivat tiistaina? Ja entäs kun pupuiltu on tuolloin tiistai iltana ja sitten onkin töiden takia ollut hiljaiseloa ja tieten mies nyt töissä, tulee iltapäivällä. Vieläkö tässä mahdollisuuksia on? Ja nyt on kp29 eli kierto menisi melko pitkäksi :/ En ole ennen ovulaatiota saanut bongattua testillä, kun en oikein niitä ole käyttänytkään, että pelkästään tuosta plussasta olen jo iloinen :)

Viimeksi muokattu:
Käytin itse Davidin ovisliuskoja oviksen bongaukseen. Minä sain itse samanlaisia viivoja ovisplussasta kun tuo sinun plussa tuossa. Davidiin en tuon vahvempaa saanut ikinä. Kyllä ne limat ilmestyy viikkoa tai paria päivää ennen ovisplussaa.. Tuosta plussasta n.24-48 tunnin aikana munasolu irtoaa, ja se säilyy "hengissä" n. 18tuntia. Eli tänään illasta on erittäinkin hyvä aika pupuilla, ja varmistelisin vielä huomenna :D
Onnea :flower:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: haaveuni
Tässä kierrossa aloitin jo hyvissä ajoin testailun kun viime kierto oli ihan ihmeellinen ainakin ovistestien puolesta. Nyt siis kp 4 ja tällasta näyttää nyt jo testi!! :O Nyt on joko huonot testit käytössä tai sitten mun kroppa on mennyt ihan sekaisin!!!

Sunflower11
Se testin vahvuus voi vaihdella paljonkin ennen ovisplussaa.
Itse kun oon kokeillut heti menkkojen jälkeen ja "innostuin" kun oli melkein ovisplussa, mutta sitten se alkoi hiipumaan ja vasta joskus kp 16 tienoilla oli ovisplussa sitten.

Yhteistyössä