Reps :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ei, vaan influenssa.Alkuperäinen kirjoittaja Chupacabra:Jos muksuilla pää aivan hikinen ja naama kirkkaan punainen ni eiköhän se ole aika selvä merkki että vaatetta liikaa ja on kuuma
Tässä kiteytettynä tämä logiikka. Mistä se kumpuaa, jostain sodanjälkeisen Suomen syvyyksistä? Ei mitään maalaisjärkeä eikä tilannetajua.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Toi että pitää olla vaatetta, että on mistä vähentää, on vähän sama, kuin että ostaa uutta leipää, mutta syö silti aina homeiset ensin pois, joten se uusikin leipä on vanhaa, kun sitä saa alkaa syödä. Aika tyhmää.
ei tosiaankaan mennyt,en harrasta tuollaista..mutta kun ihmiset vaan ei näytä tajuavan että ei tuolla ole kesä vielä..mutta joka kevät kyllä törmää näihin...mulla on pakko olla toppi päällä kun toka pvä on lämmin sääAlkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:Alkuperäinen kirjoittaja l:no te ilmeisesti pukeudutte juuri noin koska nyt jo puolialasti pitää hilluaAlkuperäinen kirjoittaja Helleasuinen äiti:No en vähennä yhtään mitään vaan pukeudun samoihin shortseihin ja hihattomaan myös KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ kun alkaa KESÄkuu. Jos siis on lämmin. Mikäli KESÄkuussa onkin viileämpää, laitan toki pitkät housut ja ehkäpä farkkutakin. Vai, pitäisikö KESÄkuussa pukeutua toppeihin , oli sää mikä hyvänsä, koska on KESÄ??????Alkuperäinen kirjoittaja gb:mitäpä puet kun on kesä?mistä vähennät jos nyt jo oli kuuma?Alkuperäinen kirjoittaja Helleasuinen äiti:EI herranjestas......mä olin saada lämpöhalvauksen vaikka oli hihaton ja shortsit....
Jos mittarissa on +24 ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta eikä ole kylmä tuuli, niin ei tulis mieleenkään pukea lasta muuten kuin shortseihin ja t-paitaan!!!!!!!!! Itse näin puistossa lapsia joilla oli yllään HAALARIT, HANSKAT JA PIPO, ja kyllä mietin että saavatko jonkun lämpöhalvauksen.........
Pukeudutaan SÄÄN, EI ALMANAKAN mukaan.......
..mä olen tuo Helleasuinen äiti joten vastaan.
mitä tuo sun lauseesi tarkoittaa?
Ottaako sua jotenkin kupoliin kun toiset voi "hillua puolialasti"? Menikö "kesäksi kuntoon"-laihiksesi pieleen?
Kai säkin kaivat kesällä takkia päälle, kun on sateinen päivä ja lämpötila saattaa laskea jonnekin +15 asteeseen? Kun siis tuolla logiikalla silloin sun sitten pitäisi hillua edelleen t-paidassa ja shortseissa, kun kerran on kesä ja kesällä kuljetaan hellevaatteissaAlkuperäinen kirjoittaja sama:ei tosiaankaan mennyt,en harrasta tuollaista..mutta kun ihmiset vaan ei näytä tajuavan että ei tuolla ole kesä vielä..mutta joka kevät kyllä törmää näihin...mulla on pakko olla toppi päällä kun toka pvä on lämmin sää
sit kun on kesä ei tarvii miettiä et onko lämmin vai ei...nyt säämuutos on tapahtunut oleellisen nopeaan eli juuri oli kylmä ja kohta taas kaivetaan takkia päälle...antaa olla kukin hilluu tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Pojalla oli leikkikentällä pitkähihainen t-paita, kangashousut, sukat ja sandaalit ja tietysti hellehattu. Taisi olla vähän lämmin. Itselläni t-paita ja kangascaprit ja oli kuuma.
pitkähihainen t-paita on trikoopaita..Alkuperäinen kirjoittaja no ny meni heti kärkeen yli hilseen tämä ketju:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Pojalla oli leikkikentällä pitkähihainen t-paita, kangashousut, sukat ja sandaalit ja tietysti hellehattu. Taisi olla vähän lämmin. Itselläni t-paita ja kangascaprit ja oli kuuma.
Mikä on pitkähihanen T-paita???!!
Alkuperäinen kirjoittaja sama:ei tosiaankaan mennyt,en harrasta tuollaista..mutta kun ihmiset vaan ei näytä tajuavan että ei tuolla ole kesä vielä..mutta joka kevät kyllä törmää näihin...mulla on pakko olla toppi päällä kun toka pvä on lämmin sääAlkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:Alkuperäinen kirjoittaja l:no te ilmeisesti pukeudutte juuri noin koska nyt jo puolialasti pitää hilluaAlkuperäinen kirjoittaja Helleasuinen äiti:No en vähennä yhtään mitään vaan pukeudun samoihin shortseihin ja hihattomaan myös KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ kun alkaa KESÄkuu. Jos siis on lämmin. Mikäli KESÄkuussa onkin viileämpää, laitan toki pitkät housut ja ehkäpä farkkutakin. Vai, pitäisikö KESÄkuussa pukeutua toppeihin , oli sää mikä hyvänsä, koska on KESÄ??????Alkuperäinen kirjoittaja gb:mitäpä puet kun on kesä?mistä vähennät jos nyt jo oli kuuma?Alkuperäinen kirjoittaja Helleasuinen äiti:EI herranjestas......mä olin saada lämpöhalvauksen vaikka oli hihaton ja shortsit....
Jos mittarissa on +24 ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta eikä ole kylmä tuuli, niin ei tulis mieleenkään pukea lasta muuten kuin shortseihin ja t-paitaan!!!!!!!!! Itse näin puistossa lapsia joilla oli yllään HAALARIT, HANSKAT JA PIPO, ja kyllä mietin että saavatko jonkun lämpöhalvauksen.........
Pukeudutaan SÄÄN, EI ALMANAKAN mukaan.......
..mä olen tuo Helleasuinen äiti joten vastaan.
mitä tuo sun lauseesi tarkoittaa?
Ottaako sua jotenkin kupoliin kun toiset voi "hillua puolialasti"? Menikö "kesäksi kuntoon"-laihiksesi pieleen?
sit kun on kesä ei tarvii miettiä et onko lämmin vai ei...nyt säämuutos on tapahtunut oleellisen nopeaan eli juuri oli kylmä ja kohta taas kaivetaan takkia päälle...antaa olla kukin hilluu tyylillään.
Ap, oliko tuo vauvan vaatetus sun mielestäsi OK?Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Päivällä näin puistossa vauvan (ei ihan pieni, vaan osasi istua itse), jolla oli pitkähihainen paita ja -housut, äp:n vanupuki, kypärämyssy ja puuvillapipo, tumput ja töppöset. Ja se oli ihan punainen ja hikinen kasvoiltaan, huusi kuin palosireeni. Mitä tekee äiti? Ei suinkaan kevennä vaatetusta, ei vie vauvaa varjoon, vaan antaa tissiä! No, onneksi edes sitä, että sai nestettä, mutta kyllä oli tipalla, etten alkanut neuvoa.