Jospa ei jätetä, koska saahan sitä nyt mielipiteensä sanoa jopa Helsingistä =) Minua naurattaa se minkä reaktion tuo lause saa aina aikaan, ja miten yhtäkkiä ei saakaan verrata suomalaista muuhun maailmaan.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Kuka tässä on itseään jalustalle nostanut asuinpaikkansa perusteella. Aina vaan jaksavat naurattaa nämä "Helsingissä ollaan niin tylyjä ja olevinaan" ja "muissa maissa osataan käyttäytyä paremmin" -jutut. En muuten itsekään asu Helsingissä ja olen ihan muualta alunperin kotoisin. Tosin olen asunut sen verran paljon myös muualla isommissa kaupungeissa, että tiedän kyllä aika hyvin sen että työmatkalaiset tai muuten kiireiset ihmiset eivät erityisesti arvosta esimerkisi metron rappusissa maleksivia ihmisiä, yleensä turisteja. Sama juttu kaupungista ja maanosasta riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Jaksan väitellä tästä varmaan maailman tappiin asti, että joskus tuntuu että Helsinki on tylyimpiä paikkoja joissa olen käynyt, ja jokainen kaupunkiaan puolustava antaa yhtä tylyn vaikutelman. MINÄ saan tehdä mitä lystään, MINÄ asun täällä, tämä on MINUN paikkani ja mene sinä muualle. Ok, saahan noin ajatella ja nauraa päin naamaa vielä. Minä olen mieluummin neutraali ja ystävällinen turistillekin, enkä nosta itseäni jalustalle asuinpaikkani perusteella
Itse myös autan turisteja lähes päivittäin, kun satun kulkemaan työmatkani "sight seeing ratikka" 3T:llä, joka on täynnä heitä. Joten jospa jätettäisiin se "Helsingissä ovat kaikki niin tylyjä" -juttu jo ihan omaan arvoonsa.
Jokainen asuu siellä missä tykkää, mutta aina ei jaksa sitä että yhtä paikkaa ei saa kritisoida.