tää on just sitä "stadilaisuutta"Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:koska on koko ajan kiiren johonkin, lounastauot ja työn kulunvalvonta ovat mielessä koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:tää on just sitä "stadilaisuutta"Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:koska on koko ajan kiiren johonkin, lounastauot ja työn kulunvalvonta ovat mielessä koko ajan.
on niin kiire niin kiire taas on tapaaminen ja nyt mun pitää jo mennä.
eikä tosiaan osata nähdä vikoja itsessään. mut kyl sinne stadiin mahtuu kivojakin ihmisiä.
Just näin. Itse en tönimistä muista koskaan kokeneeni Helsingissä sen paremmin kuin muuallakaan. Jos mihin tahansa kaupungin keskustaan työnnetään naapurikuntia myöten tajuton määrä työmatkalaisia tai shoppailijoita ja turisteja yhtä aikaa, niin väkisin kai siinä joskus osut johonkuhun. Se ei ole kuitenkaan tönimistä tai ylimielisyyttä. Jos se häiritsee, siellä ei onneksi tarvitse oleskella, vaan voi asua muualla. Emmekä me helsinkiläiset pidä itseämme parempia tai kaupunkia todellakaan edes isona. Pikku paikka maailman mittakaavassa.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Miten te jaksatte... huoh, Helsinki on paljon muutakin kuin vaan keskusta, Stocca ja kiireiset työmatkalaiset...
Kuule, näitä kiirehtijöitä on joka kylässä. Helsingissä niitä vain on enemmän samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:tää on just sitä "stadilaisuutta"Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:koska on koko ajan kiiren johonkin, lounastauot ja työn kulunvalvonta ovat mielessä koko ajan.
eikä tosiaan osata nähdä vikoja itsessään. mut kyl sinne stadiin mahtuu kivojakin ihmisiä.
Niin? Jos on kiire, niin on kiire. Mitä vikaa siinä maalaisen mielestä on?
voipi olla totta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule, näitä kiirehtijöitä on joka kylässä. Helsingissä niitä vain on enemmän samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:tää on just sitä "stadilaisuutta"Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:koska on koko ajan kiiren johonkin, lounastauot ja työn kulunvalvonta ovat mielessä koko ajan.
Kukakohan se teennäinen taas onAlkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:voipi olla totta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule, näitä kiirehtijöitä on joka kylässä. Helsingissä niitä vain on enemmän samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:tää on just sitä "stadilaisuutta"Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:koska on koko ajan kiiren johonkin, lounastauot ja työn kulunvalvonta ovat mielessä koko ajan.
mutta teennäisyys on jotenkin myös suurempaa helsinkiläisten keskuudessa. vaikka eipä se mun elämään suuremmin vaikuta. mut välillä vituttaa kulkea kun ihmiset kävelee päin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule, näitä kiirehtijöitä on joka kylässä. Helsingissä niitä vain on enemmän samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:tää on just sitä "stadilaisuutta"Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:koska on koko ajan kiiren johonkin, lounastauot ja työn kulunvalvonta ovat mielessä koko ajan.
kuinka olen teennäinen??Alkuperäinen kirjoittaja sadas:Kukakohan se teennäinen taas onAlkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:voipi olla totta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule, näitä kiirehtijöitä on joka kylässä. Helsingissä niitä vain on enemmän samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:tää on just sitä "stadilaisuutta"Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:koska on koko ajan kiiren johonkin, lounastauot ja työn kulunvalvonta ovat mielessä koko ajan.
mutta teennäisyys on jotenkin myös suurempaa helsinkiläisten keskuudessa. vaikka eipä se mun elämään suuremmin vaikuta. mut välillä vituttaa kulkea kun ihmiset kävelee päin!
No kyllä tunnut minustakin olevan teennäinen ja muka parempiAlkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:kuinka olen teennäinen??Alkuperäinen kirjoittaja sadas:Kukakohan se teennäinen taas onAlkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:voipi olla totta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule, näitä kiirehtijöitä on joka kylässä. Helsingissä niitä vain on enemmän samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:tää on just sitä "stadilaisuutta"Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:koska on koko ajan kiiren johonkin, lounastauot ja työn kulunvalvonta ovat mielessä koko ajan.
niinkö!Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:No kyllä tunnut minustakin olevan teennäinen ja muka parempiAlkuperäinen kirjoittaja stadissa pörrännyt:kuinka olen teennäinen??
Alkuperäinen kirjoittaja äimistynyt :mistäs minä tiesin, ettei ratikassa/metrossa saa syödä tai juoda.. edes ottaa hörppyä vesipullosta tai haukata suklaata?! stokkalla oli järkyttävän kallista ja nirppanokkaisia myyjiä. kadulla vastaantulijat rynnivät päin, ei merkkiäkään kohteliaasta väistämisestä ja liukuportaissa kauhistuin, kun isompi porukka tunki ohi lähes työntäen minut alas. liian outoa touhua minulle, kiitos vain. ja jotkut hullut vielä muuttavat vapaaehtoisesti tuonne!!!!
Samoin. Mutta se täytyy myöntää, että kyllä etelä-euroopan mentaliteetti on erilainen Suomeen verrattuna. Suomalaiset ovat varautuneita, mutta silti ystävällisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:kyllä se on itsestä kiinni miten näkee maailman. Mä näen enimmäkseen ystävällisiä ihmisiä täällä.
Joo, mutta kun sitä väistämistilaa ei ole ihan yhtä paljon kuin siellä heinäpellolla Niin silloin sitä saattaa osua jommalla kummalla puolella tai edessä tai takana kävelevään ihan VAHINGOSSA.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En jaksanut lukea koko ketjua, mutta en kyllä ymmärrä miten kiire ja toisia päin käveleminen ja väistämättömyys liittyvät toisiinsa. Kyllä ihmisiä pitää väistää vaikka olisi kuinka kiire. Ei siihen väistämiseen ainakaan enempää aikaa mene kuin siihen törmäilyyn.
eli kuten sinä!? miten sitä voipi tietää että ollaan oikealla puolella jos ei aikaisemin ole rullaportaissa kulkennunna.Alkuperäinen kirjoittaja Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten:Mitäs jos vaikka mieluummin opettelis ne käytöstavat kuin olis täällä haukkumassa. Useimmat kyllä tietävät kummalla puolella katua kävellään, tai liukuportaissa seisotaan. Kärkkäimmät leuanlouskuttajat tuntuvat aina olevan niitä, joilla sitä sivistystä ei ole, valitettavasti.
Ne on ne maalta muuttaneet. Ne on olevinaan stadilaisempia kuin stadilaiset itse. Ne luulee, että on stadilaista kattella toista pitkin nenänvartta.Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Helsingissä on aika tylyä väkeä, puhumattomia tuppisuita jotka katsoo muualta tulevia tai erilailla puhuvia ihmisiä vinoon.. Okei, yleistän, mutta tämmöinen maku sieltä jää suuhun kun siellä käy. Hemmetin likainen ja roskainenkin kaupunki se on :x