Ja siis pakko vielä lisätä, että normaalisti lihon, kun vaan vilkasenkin viineriä, mutta raskausainaka kiloja ei vain jostain syystä tullu.Alkuperäinen kirjoittaja maikki5000:Minullekin meni koko raskausajan normaalit farkut... Kiloja tuli 5, silti lapsi oli normaalikokoinen. En laihduttanut raskausaikana, söin tavallisesti. Kiloja ei vain tullut!!! Tekeekö se minusta täydellisen...? Itse en ainakaan näin ajattele.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ole hyvä ja poistu Rouva Täydellinen. Jos osasit lukea, ketju ei ollut tarkoitettu sinulle .Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:13kiloa on tullut painoa, olen ollut alipainoinen aina, joten eipä vauvat olisi millään 2kilon painonnousilla edes varmasti kehittyneet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tottakai. Ja painoa sinulle tuli koko raskausaikana 1,5 kg .Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:Ei mennyt nyt ihan jakeluun, mutta normaalit farkut olleet jalassa koko raskauksien ajan.
Ihan normaali äiti olen tietääkseni
Turha vittuilla, jos itse läskistyy muodottamaksi, ei ole meidän muiden vika.
Ihme ketju muutenkin, eikö kaikki äidit ole normaaleja? Minä koen olevani täysin normaali. Ihmiset lihoo ja laihtuu eri tahdilla.
Näin minullakin.Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:Ei mennyt nyt ihan jakeluun, mutta normaalit farkut olleet jalassa koko raskauksien ajan.
SIis näin mullakin. Ekan jälkeen mahtui tosi pian, nyt tokan jälkeen (8 vkoa) ei mahdu vielä. Kiitos tästä ketjusta! Ei siis huolta vielä. Kiitos!!!! <3 <3Alkuperäinen kirjoittaja km:Mulla ekan jälkeen mahtui 2 viikon päästä synnytyksestä vanhat farkut jalkaan, toisen jälkeen meni reilu puoli vuotta.Nyt ootan kolmatta ja saa nähdä kuinka käy
no minäkin mahduin normi farkkuihini koko odotus ajan ja painoa mulla tuli 15 kg.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tottakai. Ja painoa sinulle tuli koko raskausaikana 1,5 kg .Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:Ei mennyt nyt ihan jakeluun, mutta normaalit farkut olleet jalassa koko raskauksien ajan.
Ahaa no jos käyttää jotain vesirajahousuja niin ehkä sitten Tai että maha on rinnoissaAlkuperäinen kirjoittaja 48kg:no minäkin mahduin normi farkkuihini koko odotus ajan ja painoa mulla tuli 15 kg.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tottakai. Ja painoa sinulle tuli koko raskausaikana 1,5 kg .Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:Ei mennyt nyt ihan jakeluun, mutta normaalit farkut olleet jalassa koko raskauksien ajan.
jos takamus leviää erityisesti, niin eihän sitä silloin mahdu..
Olen normaali äiti, viisi synnyttänyt ja olen kyllä vaatteisiini sopinut melkein heti. Paino ei juuri noussut ketään odottaessa ja olen pieni ja siro. Paino jäi sairaalaan niin mikäs siinä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mahduitte normifarkkuihinne?
PYYDÄN HUOMIOIMAAN, ETTÄ KYSYMYS KOSKEE NORMAALEJA ÄITEJÄ. Ei provoja tai niitä, jotka tulivat synnytyslaitokselta normifarkut jalassaan kotiin. (=teitä on 1 tuhannesta )
Asennetta Ap:kin voisi hieman relata! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja synnyttänyt:Ei mahdu vieläkään, synnytyksestä tasan vuosi ylihuomenna. Olen samassa painossa kuin ennen raskautta mutta mahaa on jäänyt, en viitsi tunkeutua vanhoihin farkkuihin joten ostin uusia ja hienompia.
Ekasta neljä viikkoa (ja farkkukoko pieneni tuon ensimmäisen raskauden jälkeen 29 tuumasta 26-27 tuumaan), tokasta kaksi kuukautta, seuraavista 4 kk-lähes vuosi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mahduitte normifarkkuihinne?
PYYDÄN HUOMIOIMAAN, ETTÄ KYSYMYS KOSKEE NORMAALEJA ÄITEJÄ. Ei provoja tai niitä, jotka tulivat synnytyslaitokselta normifarkut jalassaan kotiin. (=teitä on 1 tuhannesta )
Jos farkut jää reisiin, niin se johtuu läskistä. Ja sillä ei ole raskauden kanssa mitään tekemistä, vaan syömisen kanssa. Raskaus voi vielä vaikuttaa siihen, että mahan tai lantion muoto ja ehkä kimmoisuuskin muuttuu, mutta jos farkut ei mahdu reisistä, niin sinä olet vaan syönyt liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:HUOH!Alkuperäinen kirjoittaja ava:N. 7 kk. Tuntui ikuisuudelta kyllä silloin. Käytin äitiysfarkkujani siihen saakka!
Ajattelin, että olen tosissani ainoa, jonka farkut jää reisiin 5 viikkoa synnytyksestä :ashamed: