Huumekoira
Ei ne samat enää ikinä mahtunut niinkuin ennen. En suinkaan lihonut tai mitään, oikeastaan laihduin. Mutta lantion malli muuttui.
O.K. Hillu nyt mukana sitten, kun sinusta persepörriäisestä ei pääse näköjään eroon :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Sama:Sustako on TÄYDELLISYYTTÄ jos on omat farkut jalassa raskaana ollessa Pikkusen yksinkertainen ajatusmaailma.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ole hyvä ja poistu Rouva Täydellinen. Jos osasit lukea, ketju ei ollut tarkoitettu sinulle .
Nostan tän =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se totta, että synnytyksestä palautumiseen menee sama aika, kuin raskaana olemiseenkin?
Eli karkeasti 9 kk...?
No jos mua tarkoitit, niin en ole koko elämäni aikana tehnyt yhtään sosetta itse, en todellakaan käytä mitään yököttäviä kestovaippoja ja bikineitä en käytä, kiitos raskausarvet. EttäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumma kun ketjuun paukkaa taas pilvinpimein näitä itse parsasoseet vääntäviä kestovaippailijoita, jotka täysimettävät 3 vuotta ja poistuvat bikineissä synnäriltä...
Siis ei jumalauta, eli mä olen sen takia joku piru kun mulla on ollut omat vaatteet päällä, keskustelu palsta, joten eiköhän mullakin ole oikeus vastata. Ap:n aloitus oli todella ihmeellinen tai siis ihmeellisesti kirjoitettu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:O.K. Hillu nyt mukana sitten, kun sinusta persepörriäisestä ei pääse näköjään eroon :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Sama:Sustako on TÄYDELLISYYTTÄ jos on omat farkut jalassa raskaana ollessa Pikkusen yksinkertainen ajatusmaailma.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ole hyvä ja poistu Rouva Täydellinen. Jos osasit lukea, ketju ei ollut tarkoitettu sinulle .
On.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nostan tän =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se totta, että synnytyksestä palautumiseen menee sama aika, kuin raskaana olemiseenkin?
Eli karkeasti 9 kk...?
Kilot mulla karisi ennätysvauhtia, suurin osa jäänyt synnärille. Mutta löysä nahka vaati kyllä pidempään kun sen 9kk...on melko yksilöllistä miten siitä palautuuAlkuperäinen kirjoittaja ap:Nostan tän =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se totta, että synnytyksestä palautumiseen menee sama aika, kuin raskaana olemiseenkin?
Eli karkeasti 9 kk...?
Miten huono tai hyvä itsetunto liittyy siihen, jos toteaa, miten jokaiseen palstalla pyörivään "vertailuketjuun" tulee aina joku kruununkiillottaja pyörimään?Alkuperäinen kirjoittaja endie:miten huono itsetunto sulla mahtaa olla ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumma kun ketjuun paukkaa taas pilvinpimein näitä itse parsasoseet vääntäviä kestovaippailijoita, jotka täysimettävät 3 vuotta ja poistuvat bikineissä synnäriltä...
Kuulostaa kyllä sulla olevan todella huonoitsetunto Jos jotkut kirjoittavat että heillä on mennyt omat vaatteet heti tai ollut kokoajan, niin he ovat heti superäitejä ja oletat että heillä kaikki muukin menee täydellisesti. Mielestäni jokainen on ihan normaali äiti ja sitähän ap haki. Ja mitä sitten vaikka kaikki noista tapahtuisikin, ota itseäsi niskasta kiinni jos käy noin luonnonpäälle muiden tekemiset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten huono tai hyvä itsetunto liittyy siihen, jos toteaa, miten jokaiseen palstalla pyörivään "vertailuketjuun" tulee aina joku kruununkiillottaja pyörimään?Alkuperäinen kirjoittaja endie:miten huono itsetunto sulla mahtaa olla ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumma kun ketjuun paukkaa taas pilvinpimein näitä itse parsasoseet vääntäviä kestovaippailijoita, jotka täysimettävät 3 vuotta ja poistuvat bikineissä synnäriltä...
JOS PYYDETÄÄN ASIALLISESTI, että voisiko semmoiset pysyä poissa, niin ei vaan sana mene perille. :headwall:
Jokainen tietää, että on olemassa näitä kaksneljäseittämän SuperÄitejä, jotka osaavat kaiken, tietävät kaiken, lihovat raskauksissa lapsen syntymäpainon verran, ulkoilevat 4 kertaa päivässä lasten kanssa, lasten, jotka synnytyslaitokselta saakka nukkuvat 10 tuntia yössä putkeen, heräämättä...
Sitten on se kategoria meille ihan TAVALLISILLE äideille...
no minusta pyyntökään ei ollut kauheen ASIALLINEN jos aletaan nussimaan pilkkuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten huono tai hyvä itsetunto liittyy siihen, jos toteaa, miten jokaiseen palstalla pyörivään "vertailuketjuun" tulee aina joku kruununkiillottaja pyörimään?
JOS PYYDETÄÄN ASIALLISESTI, että voisiko semmoiset pysyä poissa, niin ei vaan sana mene perille. :headwall:
Jokainen tietää, että on olemassa näitä kaksneljäseittämän SuperÄitejä, jotka osaavat kaiken, tietävät kaiken, lihovat raskauksissa lapsen syntymäpainon verran, ulkoilevat 4 kertaa päivässä lasten kanssa, lasten, jotka synnytyslaitokselta saakka nukkuvat 10 tuntia yössä putkeen, heräämättä...
Sitten on se kategoria meille ihan TAVALLISILLE äideille...
minunkin teki kyllä mieli rakentaa rovio ja polttaa kaikki mammavaatteet heti kun niistä eroon vaan pääsi.Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Ykkösestä en yhtään muista mutta kakkosesta (joka nyt on 5vkoa) kokeilin normifarkkuja 3vkoa synnytyksestä ja kyllähän ne kiinni meni, pinkeesti kylläkin
sen jälkeen en oo mammafarkkuja jalkaan laittanut!
Paino nous raskauden aikana 10kg.
Mahan kasvu on jokaisella ihmisellä erilainen raskauden aikana, joillain se kasvaa tosi isoks toisilla sitä ei edes huomaa. joten iha hyvi TÄH? on voinut käyttää niitä farkkujansa koko raskautensa ajan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tottakai. Ja painoa sinulle tuli koko raskausaikana 1,5 kg .Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:Ei mennyt nyt ihan jakeluun, mutta normaalit farkut olleet jalassa koko raskauksien ajan.
Ihan normaali äiti olen tietääkseni