Ei mulla mahasta johtunut, ettei mennyt enää samat farkut ikinä jalkaan sen jälkeen. Lantio oikeasti leveni mulla pysyvästi. En tiedä, olisiko se saattanut levetä ilman raskauttakin, olin sillon 18 ja olin pitänyt niitä samoja farkkuja jo pari vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja :):Kettuilematta kellekkään, niin naiset ja hyvät äidit, kuntoilkaa ja harjoittakaa niitä vatsalihaksia, pienenee ainakin se maharöllykkä joka itseäkin vaivasi lapsen syntymän jälkeen. Vartaloni on muuttunut raskauden jälkeen, mutta olen kuitenkin ihan hyvässä kunnossa, vaatteet mahtuu päälle ja on hyvä olla.
Minäkin sain lapseni 18 vuotiaana. No siis sen takia sanoin tuosta mahasta kun tuolla aiemmin joku sanoi että maha tursuaa. Minullakin lantio leveni, mutta nyt itseasiassa näyttää minusta jopa paremmalle kuin aiempi lantioton lantioAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ei mulla mahasta johtunut, ettei mennyt enää samat farkut ikinä jalkaan sen jälkeen. Lantio oikeasti leveni mulla pysyvästi. En tiedä, olisiko se saattanut levetä ilman raskauttakin, olin sillon 18 ja olin pitänyt niitä samoja farkkuja jo pari vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja :):Kettuilematta kellekkään, niin naiset ja hyvät äidit, kuntoilkaa ja harjoittakaa niitä vatsalihaksia, pienenee ainakin se maharöllykkä joka itseäkin vaivasi lapsen syntymän jälkeen. Vartaloni on muuttunut raskauden jälkeen, mutta olen kuitenkin ihan hyvässä kunnossa, vaatteet mahtuu päälle ja on hyvä olla.
Mäkin tykkään omastani, ihan samat tuntemukset.Alkuperäinen kirjoittaja :):Minäkin sain lapseni 18 vuotiaana. No siis sen takia sanoin tuosta mahasta kun tuolla aiemmin joku sanoi että maha tursuaa. Minullakin lantio leveni, mutta nyt itseasiassa näyttää minusta jopa paremmalle kuin aiempi lantioton lantioAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ei mulla mahasta johtunut, ettei mennyt enää samat farkut ikinä jalkaan sen jälkeen. Lantio oikeasti leveni mulla pysyvästi. En tiedä, olisiko se saattanut levetä ilman raskauttakin, olin sillon 18 ja olin pitänyt niitä samoja farkkuja jo pari vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja :):Kettuilematta kellekkään, niin naiset ja hyvät äidit, kuntoilkaa ja harjoittakaa niitä vatsalihaksia, pienenee ainakin se maharöllykkä joka itseäkin vaivasi lapsen syntymän jälkeen. Vartaloni on muuttunut raskauden jälkeen, mutta olen kuitenkin ihan hyvässä kunnossa, vaatteet mahtuu päälle ja on hyvä olla.
Mä läskistyin kyllä ihan muodokkaaksi!Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:13kiloa on tullut painoa, olen ollut alipainoinen aina, joten eipä vauvat olisi millään 2kilon painonnousilla edes varmasti kehittyneet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tottakai. Ja painoa sinulle tuli koko raskausaikana 1,5 kg .Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:Ei mennyt nyt ihan jakeluun, mutta normaalit farkut olleet jalassa koko raskauksien ajan.
Ihan normaali äiti olen tietääkseni
Turha vittuilla, jos itse läskistyy muodottamaksi, ei ole meidän muiden vika.
Ööö..laihduin laitoksella 11kg.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mahduitte normifarkkuihinne?
PYYDÄN HUOMIOIMAAN, ETTÄ KYSYMYS KOSKEE NORMAALEJA ÄITEJÄ. Ei provoja tai niitä, jotka tulivat synnytyslaitokselta normifarkut jalassaan kotiin. (=teitä on 1 tuhannesta )
Pahoittelen, mä en huomannut tätä lausetta...mutta en kyllä koe olevani todellakaan muuta kuin ihan normaali, en ole siis millään muotoa hoikka vaan ihan normaalikokoinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei provoja tai niitä, jotka tulivat synnytyslaitokselta normifarkut jalassaan kotiin. (=teitä on 1 tuhannesta )
Mulla meni kolmekymppisenä näin, ja vähän lihaakin jäi, kun aiemmin olin alipainonen. Esikoisesta sen sijaan 18 vuotiaana putos paino puolessa vuodessa loppuraskauden 69 kilosta vähän yli neljään kymmeneen. Kyllä olin muuten hiton rumanlaiha. Pääkin näytti joltain sääilmapallolta siinä kropassa, vähän ku anna abreulla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se totta, että synnytyksestä palautumiseen menee sama aika, kuin raskaana olemiseenkin?
Eli karkeasti 9 kk...?