Tämä kysymys on AINOASTAAN normaaleille äideille; KUINKA KAUAN TEILLÄ KESTI SYNNYTYKSEN JÄLKEEN, ETTÄ

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No voi hiivatti, mä olen sitten joku pullataikina kun synnytyksestä jo 1v4kk eikä kunnolla istu vieläkään. Mutta puolustan itseäni sillä että pullautin kaksi ipanaa kerralla (lapset numero 3 ja 4)... ehkä sitten joskus...
 
maikko
tää ketju on ilmeisesti vaan niille jotka lihottavat itsensä muodottomiksi läskeiksi raskausaikana. Olen itsekin ihan normaali äiti. Se että olen hoikka,ei tee minusta epänormaalia. Jos pitäisitte ruokavaliosta ja liikunnasta huolta raskausaikana,niin ei tarvis nyt pähkäillä koska mahtuu farkkuihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maikko:
tää ketju on ilmeisesti vaan niille jotka lihottavat itsensä muodottomiksi läskeiksi raskausaikana. Olen itsekin ihan normaali äiti. Se että olen hoikka,ei tee minusta epänormaalia. Jos pitäisitte ruokavaliosta ja liikunnasta huolta raskausaikana,niin ei tarvis nyt pähkäillä koska mahtuu farkkuihin.
:LOL: :LOL: no ei se kuule aina auta sekään. ihmiset on erinlaisia!
 
N
Alkuperäinen kirjoittaja maikko:
tää ketju on ilmeisesti vaan niille jotka lihottavat itsensä muodottomiksi läskeiksi raskausaikana. Olen itsekin ihan normaali äiti. Se että olen hoikka,ei tee minusta epänormaalia. Jos pitäisitte ruokavaliosta ja liikunnasta huolta raskausaikana,niin ei tarvis nyt pähkäillä koska mahtuu farkkuihin.
Mutta eihän se tarkoita sitä että olisi lihava, jos mahtuu omiin farkkuihin, yhtä hyvin joku kokoa 50 käyttävä voi olla omissa vaatteissaan raskaana ollessa ja sen jälkeen.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumma kun ketjuun paukkaa taas pilvinpimein näitä itse parsasoseet vääntäviä kestovaippailijoita, jotka täysimettävät 3 vuotta ja poistuvat bikineissä synnäriltä...:whistle:
miten huono itsetunto sulla mahtaa olla ? :eek:
Miten huono tai hyvä itsetunto liittyy siihen, jos toteaa, miten jokaiseen palstalla pyörivään "vertailuketjuun" tulee aina joku kruununkiillottaja pyörimään? :eek:

JOS PYYDETÄÄN ASIALLISESTI, että voisiko semmoiset pysyä poissa, niin ei vaan sana mene perille. :headwall:

Jokainen tietää, että on olemassa näitä kaksneljäseittämän SuperÄitejä, jotka osaavat kaiken, tietävät kaiken, lihovat raskauksissa lapsen syntymäpainon verran, ulkoilevat 4 kertaa päivässä lasten kanssa, lasten, jotka synnytyslaitokselta saakka nukkuvat 10 tuntia yössä putkeen, heräämättä...


Sitten on se kategoria meille ihan TAVALLISILLE äideille...:whistle:
Kaikki voisivat olla sellaisia. Ei tavallisuus oo tekosyy laiskuudelle. Mulle ainakin on normaalia pitää huolta itsestään ;)
 
yy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen normaali äiti, ja käytin koko raskauden aikana normi farkkujani, ainoastaan parit ei mahtunnu, ja myös kotiuduin niissä
Samoin ja ainoitakaan äitiyshousuja en ostanut. Sairaalasta tulin miehen ulkoiluhousuissa, kun omat painoi leikkaushaavaa. Painoa tuli 18 kiloa, mutta ei ne reisiin tulleet, vaan vatsaan ja rintoihin. Ja kai se on siitäkin kiinni millaisia housuja käyttää normaalisti. Tosin ne vanhat farkut sai kyllä heittää aika pian menemään, kun venytyksessä ollut kangas alkoi harpristua.
 
en vieläkää. ekasta synnytyksestä n.8v. aikaa.. lihoin 33kg, jäi 10kg :(

tokasta lihoin 14kg, jäi 10kg.

kolmannesta n.5kk aikaa ja lihoin 17kg, ja siittä jäljellä 4kg..

eli yhteensä jäljellä 24kg :( mut jospa ne viel lähtis, sitä ootellessa, pitäs varmaan tehä sen eteen jotain :)
 
epänormaali ilmeisesti
Pidän itseäni ihan normaalina, vaikka tulin synnäriltä kotiin normifarkut jalassa. Painoa tuli noin 10 kg ensimmäisen raskauden aikana ja 14 kg toisen raskauden aikana.
 
pam
mulla meni melkeempä tasan 2kk että mahuin normi farkkuihini, tiukat tosin on, mutta kuitenki mahtu :) ja raskaudessa tuli 24kg :) nyt lähteny melkee kaikki mitä tuliki, pelkällä imetyksellä ja pienellä liikunnalla. mutta en mä niitä farkkuja joka päivä viiti pitää ku istuu ni persus näkyy :D mutta mammahousut on tosi mukavat vieläkin =)
 
Ekan synnytyksen jälkeen pari kuukautta, mutta tämä toka on jo 1v3kk enkä mahdu vieläkään kunnolla normifarkkuihin syystä että isompaa ei niin vain oteta lenkille mukaan, kun ei ole enää mikään rattaissa istuva taapero. Ekan kanssa tuli lenkkeiltyä ja lenkkeiltyä...
 
vieras
54kg painoin ennen synnytystä ja noin kuukauden päästä jälkitarkastuksessa olin 57kg. En tainnut edes kokeilla entisiä farkkuja. Ehkä lantiosta olisi saattanut jäädä kiinni, koska vartaloni muoto muuttui eli lantioni leveni.
 
Luuviulu
Mulla ei koskaan mahtunut samat farkut jalkaan kuin ennen raskautta. Painoa oli raskauden jälkeen jopa vähemmän ( 47 kg ), mutta lantio levähti ihmeellisesti. Olin kyllä tosi ruikku nuorempana, lantiota ei ollut ollenkaan.
 
synnyttänyt
Ei mahdu vieläkään, synnytyksestä tasan vuosi ylihuomenna. Olen samassa painossa kuin ennen raskautta mutta mahaa on jäänyt, en viitsi tunkeutua vanhoihin farkkuihin joten ostin uusia ja hienompia.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Luuviulu:
Mulla ei koskaan mahtunut samat farkut jalkaan kuin ennen raskautta. Painoa oli raskauden jälkeen jopa vähemmän ( 47 kg ), mutta lantio levähti ihmeellisesti. Olin kyllä tosi ruikku nuorempana, lantiota ei ollut ollenkaan.
Niin mullakin. Mutta hei, me onneks kuulutaan niihin normaaliäiteihin sentään. :attn: :D
 
Normaali äiti miekin vaikkakin pieni ollut ikäni :D 10kg tuli raskauden myötä ja saman kokoisissa housuissa kuljin raskauden jälkeenkin. Raskauden aikana oli vähän puristavat eli silloin en uskaltanut pitää.
 
mam87
Joku kolmisen viikkoa varmaan, kilot lähti humisemalla, mutta lantio on kyllä leveempi juu, ja sen huomaa kyllä farkuissakin.

Ja oon kyllä ihan normaali äiti. :)

Miten sä ap sanoit ensin että teitä on yksi tyyliin miljoonasta jotka kävelee vanhat farkut jalassa synnäriltä, ja parin viestin jälkeen voivottelet oletko ainut joka ei ole vielä palautunut vanhoihin mittoihin :p Hmm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:
Ei mennyt nyt ihan jakeluun, mutta normaalit farkut olleet jalassa koko raskauksien ajan.

Ihan normaali äiti olen tietääkseni :eek:
Tottakai. Ja painoa sinulle tuli koko raskausaikana 1,5 kg ;).
13kiloa on tullut painoa, olen ollut alipainoinen aina, joten eipä vauvat olisi millään 2kilon painonnousilla edes varmasti kehittyneet.

Turha vittuilla, jos itse läskistyy muodottamaksi, ei ole meidän muiden vika.
Ole hyvä ja poistu Rouva Täydellinen. Jos osasit lukea, ketju ei ollut tarkoitettu sinulle :D.
Minullekin meni koko raskausajan normaalit farkut... Kiloja tuli 5, silti lapsi oli normaalikokoinen. En laihduttanut raskausaikana, söin tavallisesti. Kiloja ei vain tullut!!! Tekeekö se minusta täydellisen...? Itse en ainakaan näin ajattele.

Ihme ketju muutenkin, eikö kaikki äidit ole normaaleja? Minä koen olevani täysin normaali. Ihmiset lihoo ja laihtuu eri tahdilla.

 

Yhteistyössä