~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

iltoo iltoo :wave:
minä tuohon ikäero kysymykseen että mulla ja ukolla on vaan 4vuotta ikäeroo B) mä oon-79 ja ukko -75 . tänä vuonna tulee 10vuotis-hääpäiväkin jo :heart: :xmas: :saint:

sit viel ).( ett ei oo ovista näkyny vielkään ja ei kyl tuntemuksiikaan sinne päin :headwall: ei sitten limoja ensinkään oo näkynnä :snotty: :headwall:
 
En oo kokeillu ikinä ovistestejä. Kannattaakohan niihin rahaa laittaa? Kovasti uskottelen vaan kun on säännöllinen kierto, että ovis on siinä 14 päivää ennen seuraavia menkkoja, mut voihan tuo olla olemattakin. Nyt nukkumaan ja huomenna yritettävä kellistää miestä kun ei tänään väsyneenä lämminny kuin kiukuttelemaan ;) :wave:
 
huomenia

Täällä on aamu alotettu lumitöillä klo 7 ja kohta pitäs mennä jatkamaan loppuun. On se mukavaa tämä okt-asuminen... ;)

Tervetuloa nintzku, joukkoon tummaan.

ON: Eipä oo mitään muutoksia tilassa, tosin luulisin että pukkaa PMS-oireita, kun on taas tullu oltua pari päivää äkänen kuin ampiainen. Jotenkin tuntuu että hermo menee kaikesta. :( Taidankin alkaa tässä suunnitella jonkun näköistä baarireissua ensi kuulle, pääsis vähän tuulettamaan päätä.
 


~~~~~~~~TORSTAI 31.1~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 15/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 28/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 22/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 23/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 18/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 15/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 22/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 14/26......................................................
Tuulia79.........Kp 16/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 15/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 12/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 21/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 13/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 12/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 18/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 10/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 36/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 12/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
nintzku.......kp 22/28-34.........yk.2............haaveissa toinen




 
Miilukka: Mä oottelen ovista aikasintaan sunnuntaille, mutta eilen illalla alko jo kauhea lorina, mut ei kyl oo viel ovista. Jos meillä on taas samaan aikaan?? Huomen meen sinne gynelle, jos se bongais sieltä vähän miten munikset jakselee...

Meillä on miehen kanssa 6 vuotta ikäeroa.

Aamukahvit oottelee ja sit meen vääntää mun uutta tukkaa.... lällälläää.... :D
 
hellurei uusille :wave: ja hellurei vanhoille :wave:

tulin taas moikkaileen ennenku töihin meen.. ja eilinen päivä meni siin ku rasitti kun mies on paskasika, sais koko ajan siivota sen jälkiä ja sitten se loppu päivä meni sängys peuhaten kun meikäläinen alko toitottaan oviksesta :LOL: sain eilen selvän viivan ovis tikkuun.. muttamutta.. lämpöä mittasin eilen ja tänää sama kun koko aikana.. eli hmm.. mitä tämä meinaa :kieh: no simpat on ainakin turvallisesti tallessa

nii ja kukas siit sperma testistä höpis? mies sano haluavansa mennä sinne, mutta sit mietittiin että onkos se turhaa mennä nyt jo vai mitä? oon ihan pihalla täst asiasta :eek:

nii ja meil o ikäeroo 7vuotta, mie oon se nuorempi :D
 
Ovisrikasta torstaita! Kun paremmin tutkin sitä eilistä ovistestiä niin ei se ollutkaan ihan yhtä paksu viiva kuin se kontrolli. Testaan vielä tänään. Niin ja tänään on mieskin kotona niin päästään hyödyntämään potentiaalinen ovis tehokaasti.:D

Meillä ikäeroa 4 vuotta. Mies fyysisesti vanhempi, minä henkisesti :D
 
Minulla ja miehelläni ikäeroa 1 vuosi = oikeasti 9 kuukautta. Eli mieheni on syntynyt silloin kun minut on laitettu alulle tai jotain... :heart: Kyllä toi mies on välillä sellainen pikkupoika, leikkii ja innostuu kaikeasta, mutta ei toista voi syyttää, kun olen itsekin hiukan samanlainen. :saint:
 
iltaa, hitsit ku ei ehdi hirveesti pyörimään täälä kun on kamala kiire koko ajan :kieh: silti käyn lueskelemassa kuulumiset päivittän. ja oon kyllä huomannu, että tässä pinossa on välillä aikas hullua juttua :LOL: eiköhän pinon nimikin kerro siitä :LOL:

me ollaan miehen kanssa samana vuonna syntyneitä, mies vielä nuorempi :D minä olen meidän perheen pomo (oinas) silti mies ei mitenkään tossun alla ole, vaan mielellään kuuntelee..(toivottavasti, ettei vaan pelkäis mua) :LOL:

(.)tänään tääs bongattu ovislimoja, ihmeellistä luulin sen jo menneen, no eihän sitä tiedä..saa nähdä jos kierto taas venyy :headwall: jos vaikka malttais sitten testaamisen ystävänpäivälle :saint: MUITA MUKANA YSTÄVÄNPÄIVÄN TESTAAMISESSA!!!?? eikä yhtään aiemmin!! :kieh:
 


~~~~~~~~PERJANTAI 1.2~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 16/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 29/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 23/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 24/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 19/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 16/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 23/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 15/26......................................................
Tuulia79.........Kp 17/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 16/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 13/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 22/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 14/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 13/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 19/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 11/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 37/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 13/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
nintzku.......kp 23/28-34.........yk.2............haaveissa toinen
miina-.........kp 23/33.................................haaveissa ensimmäinen




 

JOOPATI JOO.... :headwall: :headwall: EI OO OVIKSESTA EDELLEENKÄÄN MERKKEJÄ :ashamed: LIMOJA OON YRITTÄNY SEURAILLA MUTTA EIPÄ OO SELLASII TULLU,EHKÄ HENTTI SELLASTA "MAITOMAISTA" JOKA EI TODELLAKAAN VENY JA PAUKU :LOL: EILEN JÄI OVISTESTI TEKEMÄTÄ MUTTA TOISSAPÄIVÄNÄ EI OLLU EES HORMONI TASO NOUSSU YHTÄÄN NIIN EI SE NYT POMPPAA KERRALLA KOLMOSTASOON. (MUN TOSSA MITTARISSA ON KOLME ERI TASOA, ALIN PALKKI TARKOITTAA ETTÄ EI OLE HEDELMÄLLINEN , KAKSI PALKKIA TARKOITTAA ETTÄ HORMONITASO NOUSSUT JA KOLMAS PALKKI ETTÄ OVIS) AIKSEMMINKUN OON HOKANNU OVIKSEN NIIN USEEMMAN PÄIVÄN ON EKA TOI KAKSI PALKKIA JA SIT POMPPAA KOLMEEN JOSSA ON PYSYNY AINA KAKSI PÄIVÄÄ JONKA JÄLKEEN ROMAHTANUT TOHON YHTEEN.

ELI MULLA TULEE NYT PITEMPI KIERTO KU TOI 28PÄIVÄÄ MUT SAAS NÄHÄ NYT PALJON VENYY TAAS :eek: :headwall:
 
Alkaa ilmeisesti suurimmalla osalla olla o-päivät ohi tai käsillä! Itsellä olisi pitänyt olla viime kiertojen mukaan ovis tosiaan tuossa su-ma, mutta en tuntenut mitään siihen viittaavaa.. joko se oli tosiaan jo silloin kp8 tai jotain, kun outoa mahajuttua tunsin, tai sitten ei ole tulossa ollenkaan tässä kierrossa...
 
Nyt mie olen pihalla omasta kropastani. Kaikki merkit viittaa siihen, että ovis olis ollut aiemmin kun normaalisti. Kaikki oireet viittaa siihen, että nyt olis ihan loppukierto meneillään, rinnat tosi kipeet, on ollut kipeet nyt vajaa kaks viikkoa, yleensä just kaks viikkoa on kipeet ennen menkkoja. Mahaa on juilinut jo viikon just niinkuin loppukierrossa aina. Mutta ylläri ylläri, tiistaina sain ovisplussan! Raskaudesta ei ole kyse, koska sen jälkeen ovistestit on näyttänyt negaa... En tajua yhtään...
 
Täällä on ollut oviksentapaista tai luulotautia useampana päivänä. Pitkän kierron mukaan huominen lauantai on viimeinen ovispäivä. :whistle: Mutta kun tää oma keho on sellanen mysteeri, ettei se aina suostu toimiin niinkuin tahtois. Edelleenkin testailen silloin viikolla 7 ja aikaisintaan 17. päivä. Kun olen sellanen jänishousu... :attn:
 
Heippa!!!

Gyneltä palattu ja hyviä uutisia oviksen suhteen... Se ois sitten parin päivän päästä käsillä!!! Se sano muuten että en oo saattanu ovuloida ollenkaan sen km:n jälkeen!!!!!!!!! HÄH? Sit se sano, että luultavasti tulen nyt heti raskaaksi, mutta anto seuraavaan kiertoon clomit, koska mulla on pco-tyyppiset munasarjat!!!

Aatelkaa mikä lupaus!!!! Tulet nyt raskaaksi! Saakohan siitä tehä reklamaation, jos en tulekkaan? :LOL:

Tiistaina alotan terot ja sit ootellaan vaan plussaa!!!!!


Ainiin... välitän lääkärin terveiset ovistikutuksesta!! Se sanoi, että positiivinen ovistesti ei kerro tapahtuuko ovista! Se kertoo vaan hormonin nousun ja ovista ei siitä huolimatta välttämättä tapahdu. Se suositteli heittämään testit nurkkaan ja keskittymään pupuiluun!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
kylläpä sulle julietta on lupaus annettu :eek: ;) vitsit mulle kans tollanen lupaus..... :whistle:
näkeeköne tosiaan gynellä noin tarkasti ton ovulaatio ajan kohdan??? pitäsköhän itelläki luikkii gynelle???kun mullakin tosiaan nää kierrot heittelee miten sattuu....
 
just tossa laskeskelin ett jos mulla olisi nyt taas pitempi kierto mikä oli ennen tuota edellistä 28päivän kiertoa niin mun menkat alkais viikolla 8 :snotty: mullahan on toi kierto ollu viime kuukausina n.33-40päivää, lyhentynyt joka kerta kuitski mut jos nyt taas tulee pitemmän kaavan mukaan eli vaikka ton 33päivän mukaan niin mulla olisi ovis vasta tulossa muutamanb päivän päästä :snotty: voi jessus,on tää vaan niin vaikeeta |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
kylläpä sulle julietta on lupaus annettu :eek: ;) vitsit mulle kans tollanen lupaus..... :whistle:
näkeeköne tosiaan gynellä noin tarkasti ton ovulaatio ajan kohdan??? pitäsköhän itelläki luikkii gynelle???kun mullakin tosiaan nää kierrot heittelee miten sattuu....
Juu, kyllä! Se katsoo ultralla munasarjat ja näkee sieltä kypsyvän munasolun ja mittaa sen. Gyne sanoi että se kasvaa noin 3mm päivässä, ja mulla oli niissä mitoissa että parin päivän päästä se irtoaa.. JES!!
 

Yhteistyössä