~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~



~~~~~~~~SUNNUNTAI 27.1~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 11/28-33-40..........yk8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 24/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 18/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 19/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 14/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 11/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 18/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 10/26......................................................
Tuulia79.........Kp 12/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 11/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 8/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 17/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 9/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 8/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 14/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 6/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen




 
aurinko tervehdykset tännekkin :wave:

arska paistaa ja oon intoa täynnä.. taijan lähtiä lenkillekki ku on kaffetta ryypiskelty ja sitten alotan vkl siivouksen :p semmonen olo ettei mua pidättele nyt kyllä mikään :LOL:
ja parhainta, tänään on perjantain.. :) ja huomen pitäis mennä ulos illalla B)
 
Kuulostipa mukavilta nuo teidän viikonloppureissut, tosin krapula ei oo kiva ollenkaan ja sen takia miulla ainakin jää yleensä nuo tekemättä. On inhaa hoidella lapsia kun on huono olo. :(

Miulla pitäs noiden laskureiden mukaan olla huomenna ovis, mutta oon melko varma että oli tuossa to tai pe jo. Mietinkin tuossa että jaksaakohan sitä piinailla tuonne 7 viikolle saakka ollenkaan... :D No pitää kuitenkin yrittää.
 
huomenta!!mukavaa (tai ei siis ollenkaan mukavaa, mutta kuiteski) että on muitakin krapuloisia kuumeilijoita!! :LOL: ei tuu huono omatunto että olis ainoo..perjantaina lähin juhlimaan ja olin niin tööt etten muista sitten yhtään mitään! :ashamed: mies oli onneks autolla ja pääsin kotio turvallisesti, mutta saa taas hävetä ja elää sellasen morkkiksen kanssa ettei mitään rajaa :ashamed: eilinen päivä meni nukkuessa ja oksentaessa, aamulla kun heräsin tänään niin tajusin että on menny niinku yks päivä ihan hukkaan ja päätin jälleen kerran: en juo enään ikinä!!! :LOL:

no sitähän on päätetty plussata tässä kierrossa niin eipä tarvii ryypiskellä pitkään aikaan!! :saint: tupakkaa en polttanut eilen, tänään en ole vielä, mutta kovasti houkuttelis niin luulen että mun lopettaminen ei taida onnistua nyt :ashamed: tarviin lisää motivaatiota, kun tällä hetkellä mä en halua edes lopettaa :headwall:
 
KIVAT SUNNUNTAIT KAIKILLE :wave:
JOO EILEN OLI AIKAST PERSE PÄIVÄ...OLI NIINKU NIIN HIRVEE OLO AAMUSTA NOUSTA HOITAMAAN PENSKOJA ETTEI OO TOSIAAN.NIMITTÄIN ANOPPI OLI LASTEN VAHTINA MUT LUIKKI KOTIIN KUN TULTIIN ITSE KYLILTÄ. KASIN JÄLKEEN SIT PENSKAT NOUSI ETT HUH HUH :$ :whistle: AAMUPÄIVÄSTÄ KUITENKIN TEHTIIN VUORONVAIHDOS UKON KANS JA SAIN NUKUTTUA VIELÄ MUUTAMAN TUNNIN. SIT OLIKIN JO OLO HELPOTTANUT JA RUPESIN SIIVOOMAAN :LOL: AATTELIN VIELÄ LENKILLE EILEN LÄHTEÄ MUTTA EN SIT JAKSANUKKAAN. TÄYTYY TÄNÄÄN RYHDISTÄYTYÄ. AINA NÄÄ KUNTOILUT YM. MENEE PILOILLE KUN LÄHTEE RYYPISKELEMÄÄN. MUT TOSIAAN NYT EI TARVIKKAAN SIT VAJAASEEN VUOTEEN LÄHTEÄ MINNEKKÄÄN KUN SE PLUSSA NYT NAPSAHTAA :D :saint:
MINÄ POLTIN 1,5TUPAKKAA SILLO PERJANTAINA KUN NIIN HALUTTI BAARISSA. MUT TOSIAAN MAISTUI KYLLÄ NIIIIIIIN PAHALLE ETT EKASTA TUPAKASTA HEITIN PUOLET POIS JA SIT KUITESKIN VIEL MYÖHEMMIN POLTIN TOISEN..MUT EI OLLU PELKOO ETT POLTAN SEURAAVANA PÄIVÄNÄ. OLI OIKEESTI NIIN PAHAN MAKUSTA ETTÄ EN OIS USKONUTKAAN NÄIN 7VUODEN KÖHYYTTELYN JÄLKEEN :snotty:
 
Hyvää sunnuntaita kaikille! Juu, nyt on ehdottomasti hyvä hetki vetäistä oikein kunnon persekännit (ja krapula tietysti kaupan päälle), eipähän tule ikävä viunaa sitten seuraavien kuukausien aikana kun ollaan maha pystyssä ;)

).(Ajattelin että vois vaikka tuosta huomisesta alkaa taas tikutteleen, ettei vaan mene ovis ohi. Eipä muutenniin mitään mielenkiintoista tässä vaiheessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Hyvää sunnuntaita kaikille! Juu, nyt on ehdottomasti hyvä hetki vetäistä oikein kunnon persekännit (ja krapula tietysti kaupan päälle), eipähän tule ikävä viunaa sitten seuraavien kuukausien aikana kun ollaan maha pystyssä ;)

).(Ajattelin että vois vaikka tuosta huomisesta alkaa taas tikutteleen, ettei vaan mene ovis ohi. Eipä muutenniin mitään mielenkiintoista tässä vaiheessa.
ei niin... :snotty: itsekkin aattelin huomenna aloittaa oviksen bongaamisen,tosin sillä digitaalisella mittarilla ;) ei ainakaan viel merkkejä oviksen suuntaan ..... mut kierto saattaa kyllä taas venähtää.toistaiseksi ollu koko ajan lyhenemään päin.nyt menen tämän lyhyimmän kierron mukaan eli 28päivää.tosin viime kuukaudet olleet n.33-40päivää joten saa nyt nähdä milloin ovis niin tiedän sitten että pitääkö kutinsa toi lyhin kierto vai alkaako venymään taas :snotty:
mulla on tosin ollu nyt ihme tuhruttelua noista menkoista lähtien.pyyhkiessä tulee rusehtavaa vähän paperiin...nyt kuitenkin jo kp10 (vai oliko 11) ei oo moneen moneen kiertoon enää tuhrutellu noin :ashamed: :ashamed: :snotty: toivottavasti ei merkkaa taas tuota kierron pitenemistä tai muuta että ovulaatiota ei tulisikaan tässä kuussa :headwall: :headwall:

 
kyllä vain naiset se on niin että nämä oli viimeiset kännit piiiiiitkään aikaan!!! okei, oon polttanut tänään :ashamed: mutta otin myös kunnon treenit crossarilla :D lopetan kun oon ihan varma, nyt ei tuntunu sille että varmasti pystyy..

tulis nyt se mies kotiin niin vois käyttää viimoiset hetket pupuiluun, limat hävis niin ovis kai oli ja se munis elää sielä vaan 12 tuntia tai jotain niin olis vähän kiirus :LOL:
 
hellurei :wave:

tääl ei ehtiny krapulaa tulla :( oltiin baaris ja sitten keikka meni ja iski migreeni.. joten äkkiä kotia ja maate.. mies toi maissipussin ohtalle ku ei muuta kylmää ollu ja sanko kainalos nukuin :kieh: hyvä ilta meni pieleen.. mutta sittenhän olin terässä aamulla ;) ja tikutin kaippa oviksenki.. oli melko vahva viiva, mutta ei kyllä niin vahva ku pitäis olla.. mutta mutta.. ehkä ovis on jo ovella.. kn on mun mielestä pikkasen aukikkin :whistle: joten nyt saa mies kyytiä urakalla :LOL:
 
Mitäs täällä on oikein ryypiskelty koko viikonloppu!

Heh, no ei, hyvähän se on nyt ottaa, sitten ei tekisi mieli 9 kuukauteen... Viikonloppu meni oikein rentouttavasti, tosin näillä päivillä pitäisi olla ovulaatio käsillä, jos katsoo menneitä kiertoja. Mutta jotain ovulaation tapaista mielestäni tunsin jo viikko sitten, mikä on tosi aikaisin. Saa nähdä oliko ovis jo silloin, vai onko mahdollisesti ovuloimaton kierto menossa... en käytä mitään o-testejä tms. joten on tulkinnanvaraista.

Miten te muut, käytättekö omia aistejanne/lämpöjä/kiertopäiviä/testejä ovulaation tunnistamiseen?
 
Huomenta!

Miulla ois nyt sitten ovis ohitettu, ja sit pääseekin jännäilemään, ja kuvittelemaan kaikkia raskausoireita :p

Desole: Mie vaan lasken päiviä, joskus oon lämpöjä mitannu mutta kun on niin harva pää niin ei muista. Muutenkin mennään tjot aatteella niin en oo kauheesti stressannu tuosta.

Nyt mie lähen suihkuun ja sit ois siivouspäivä.
 


~~~~~~~~MAANANTAI 28.1~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 12/28-33-40..........yk8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 25/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 19/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 20/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 15/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 12/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 19/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 11/26......................................................
Tuulia79.........Kp 13/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 12/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 9/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 18/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 10/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 9/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 15/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 7/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 33/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen




 
Huomenia kaikille :wave:

Desole täällä mitataan joka aamu lämpöä, oon alottanu sen nyt täl kierrol.. nii ja viimekierrol ostin ovis tikkuja, niit on muutama jäljel.. eli eilen testasin yhen ja ajattelin et testaan ke toisen tai sittenku alkaa nippailee mahas. :)

nyt koulujuttujen pariin.. :ashamed: :wave:
 
Heippa!

Miilukka: Ai sulla on ollut kans hauskaa viikonloppuna!!! Mulla oli eilen pientä krapulan poikasta, mutta koska jätin tequilat ottamatta, niin ei ollutkun pienoista uneliaisuutta... Ja tuo tequila on mun tapauksessa margarita-juomat... pelkkä T on yök! B)

Täällä odotellaan perjantain gyneä!!! Lämmöt ei ole laskeneet menkkojen jälkeenkään, jota nyt vähän ihmettelen! Mikähän sen aiheuttaa, kun ovat olleet koholla jo viime oviksesta lähtien??

Nyt pitäis alkaa valmistautua töihin... plaaah! :headwall:
 
Moro moro kaikille :wave:
Hyppään tuolta 5viikon pinosta ku on näköjään 43pv kierto :(
Eli ens viikon torstaina pitäs punaisen paholaisen tulla käymään, mut pääsen testaa vasta seiska viikon alussa..
Jos huolitte mut joukkoonne rapulaiseen ( ;) ) Niin kp on 33/32-43, yk 7 ja eka toiveissa! Näillä mennään.. Onneva kaikille matkahan!
 

Yhteistyössä