~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

felicia
Menkat vihdoinkin ohi ja nyt ovista odotellaan. Karseat "raskausoireeni"
viime kierrossa joutuikin sitten alhaisesta hemoglobiinista, mulla on
todettu aikaisemmin b12-vitamiinin vajaus, johon joudun syomaan pillereita kuurina joskus.Viime mittauksessa arvot oli ok, jostain syysta
nopeasti mennyt alas.
Vinkkina vaan joillekin jolla huonot rauta-arvot, kantsii tsekata seka b12
etta folaatti arvot, mulle tuli muutama vuos sitten raskausaikana
yllarina et molemmat oli melkein nollassa.
Nyt vaan mietin et uskaltaudunko yrittamaan raskautta, pitais saada
kroppa ekas balanssiin.
No, katsotaan....
 


~~~~~~~~TIISTAI 29.1~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 13/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 26/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 20/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 21/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 16/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 13/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 20/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 12/26......................................................
Tuulia79.........Kp 14/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 13/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 10/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 19/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 11/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 10/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 16/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 8/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 34/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen




 
Päiviä! Eilen jäi ovisbongailut tekemättä kun 11 h työpäivän, siitä suoraan jumpalle, sitten kotiin syömään, vähän töllön tuojotusta ja simahdin :( Noh, tänään jos sitten yrittäis uudestaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Desole:
Miten te muut, käytättekö omia aistejanne/lämpöjä/kiertopäiviä/testejä ovulaation tunnistamiseen?
Täällä on ovistestit käytössä ja ihan käteviltä ovat tuntuneet. Valitettavasti toivotttua lopputulosta eivät tosin ole vielä tuottaneet. Mutta tässä kierrossapa ehkä tuottavat *toivoo niiiiiin kovin*.

 
tuun teitäkin moikkaan ennenku lähen töihin :wave:

tääl ei oo kans viä ovista.. tai sitten se on parhaillaan käsillä ;) ainakin sellanen olo on et jotain tapahtuu :D ja lämpöä en jaksanu tänää mitata :kieh: huomenna jos tikuttais oviksen :whistle: sitten pääsee jännäileen ja odotteleen keksittyjä raskausoireita :kieh: :LOL:

mutta tämä lähtee silittää työryysyt ja sitten alkaa polkemaan vesisatees töihin :kieh: hellurei :wave:
 
:wave:

Ihana herätä aamulla kun joka paikkaa kolottaa ja kurkku kipiä. :( Vissiin joku tauti iskemässä, meillä on ollu kyllä jo koko muu perhe kuumeessa ja kipeenä, että jos vaikka on nyt miun vuoro.

Lämpöjä tuossa aamulla mittailin, ja 36,8 oli, että jos ei tästä kamalasta olosta johdu niin nousseet olisi, normaalisti 36,3 tjs. Tosin miulla on kyllä vähän sellanen fiilis että kyllä se täti sieltä tulloo, vaikka kuin sitä potkisi. :(
 
Heippa! Mä oottelen ovista josku kp 18-20. Viime kierrossa se oli kp 20 vasta. Meen perjantaina gynelle, ni laitan sen kyllä tutkimaan mun ovistilanteen myös! Tuleehan se kalliiksi tuommonen ovistesti, mutta jos olisi sitten viisaampi joka suhteessa.
 
Heippis vaan kaikille! Oon tässä taustaillu muutamia päiviä kun ei ole oikein ollut mitään... Ilmeisesti kyllä ovis tai jotain ihmeellistä oli tuossa. Muutaman päivän nippaili alavatsaa oikeelta ja eilen oli ihan menkkamaiset kivut koko alavatsalla. Eipä ole ennen sellasia kipuja tässä vaiheessa kiertoa ollut. Nyt vaan sitten odotellaan sitä tädin tuloa, haaveet mistään muusta ei ole kovin korkeella. Kun tuskin sitä raskautuu vaan pyhällä hengellä ja kovalla toivomisella. Pitäis kai tuolla peittojenkin välissä jotain tapahtua... :ashamed: :D
 
iltaa naiset!! tämä on saanut nyt muuta tekemistä kun palstoilla pyörimisen, jee!! :D aina kun on vapaa aikaa niin silti pyrähdän tänne lueskelemaan :ashamed: on kyllä hyvä tehdä muutakin :) oon käyny nyt jumppaamassa ja on ihana/kamala olo..lihakset niin kipeet ettei rappusia pääse liikkuun, mutta olo muuten hyvä!!

ootteko muuten ajatellu testata juuri sllon ystävänpäivänä, eikä yhtään aikasemmin..? mä ajattelin malttaa ja testata sillon jos ei tätiä näy..plussa oliskin ihana lahja miehelle :D vois sopia kaikkien kanssa että testataan samana päivänä niin saatais kunnon plussapäivä!!! :attn:
 
Hei kaikille! Olen seurannut taustalla kaksplus-sivustojen vauvakuume- kirjoituksia ja hauskaa teillä tuntuu olevan vaikka välillä myös varmaan rankkaa kun odottelee kovasti tulevansa raskaaks.. Haluaisin kokeilla onneani osallistumalla yhteiseen odotukseen. Noin kolmen kierron ajan on yritelty-vasta- ensimmäistä. Toivottavasti nyt onnistuisi, kun liittyy näin hauskaan seuraan ;) Minulla nyt kp10/28-29.. ja ensimmäistä siis odotellaan. Uskoisin ovulaation olevan ehkä kp15 paikkeilla, mutta varmaksi en tiedä...
 
Huomenta!

Tervetuloa haidi84, kyllähän tänne mukaan mahtuu :)

ootteko muuten ajatellu testata juuri sllon ystävänpäivänä, eikä yhtään aikasemmin..? mä ajattelin malttaa ja testata sillon jos ei tätiä näy..plussa oliskin ihana lahja miehelle vois sopia kaikkien kanssa että testataan samana päivänä niin saatais kunnon plussapäivä!!!
Tuo kuulostaa kyllä kivalta, mitenköhän sitä vaan malttais odotella tuonne saakka?!?! Miulla vois nimittäin olla jo maanantaina testipäivä, tosin sen verran tuo kierto on kyllä heitelly että ehkä sitä vois testirahat sitten säästää. :D

Täällä on melko tavallista eloa, ei oo mittään erikoisia oireita, muutakun flunssa, eikös se jossain pinossa kerrottu olevan merkki raskautumisesta :LOL: Nyt mie meen leipomaan pullaa.

 


~~~~~~~~KESKIVIIKKO 30.1~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 14/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 27/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 21/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 22/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 17/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 14/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 21/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 13/26......................................................
Tuulia79.........Kp 15/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 14/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 11/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 20/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 12/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 11/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 17/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 9/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 35/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 11/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
nintzku.......kp 21/28-34.........yk.2............haaveissa toinen




 

HUOMENTA VAAN KAIKILLE JA TERVETULOA JOUKKOOMME haidi84 :wave:
).( ei todellakaan viel merkkiikkään oviksesta |O |O :headwall: :headwall: taitaa tää kierto venyy sit pitemmäksi :snotty: tai ovista ei tuu oollenkaan :headwall: :headwall: ihme tuhruu on tuhrutellu menkoista asti.eilen oltiin petipuuhissa niin tänään hentti vaaleenpunasta tuli paperiin aamulla :eek: :eek: :eek: siis täh!!! :headwall: :headwall:
 
Tervetuullo Haidi84!

Mulla tuo testaus saattaa olla hyvinkin mahdollista ystävänpäivänä tai no.. katsotaan lähempänä kun hyökin heti tilaisuuden tullen kiinni testitikkuihin :D

).( Melkein ovis bongattu. Meinaten sitä että eilen tuli testiin saman tummunen viiva kuin kontrolli, paitsi että ohuempi. Viime kierrossakin oli näin ja sitten seuraavana päivänä viiva oli muuttunut myös yhtä paksuksi. Eli illalla nähdään kuinka on :)
 
Laskeskelin tuossa, etten taida sittenkään ehtiä testailemaan ystävänpäivänä, jos tää mun kiertoo pysyy vanhoissa uomissaan... Keskenmenon jälkeen kierto on kuitenkin lyhentynyt joka kierrolla... Ensin se oli 72, sitten 40 ja viimeks oli 35 päivän kierto... Vitsi kun toivon, että se on kohta sen 28 päivää.


Mä lähden nyt kampaajalle. IHANAA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Laskeskelin tuossa, etten taida sittenkään ehtiä testailemaan ystävänpäivänä, jos tää mun kiertoo pysyy vanhoissa uomissaan... Keskenmenon jälkeen kierto on kuitenkin lyhentynyt joka kierrolla... Ensin se oli 72, sitten 40 ja viimeks oli 35 päivän kierto... Vitsi kun toivon, että se on kohta sen 28 päivää.


Mä lähden nyt kampaajalle. IHANAA!
JA PYH !!!
VAI KAMPAAJALLE...
MITÄSTÄ TYHJÄÄ..... ***SANOO NIMIMERKKI tahtoo itsekkin tehä tälle päälle jotain****joten kateudesta vihreenä vaan täällä

 
Hellou... Mites teillä jotka olette kauemmin yrittäneet, oletteko joutuneet hedelmöityshoitoja kokeilemaan, tuloksekkaasti? Mulla sellainen arka tilanne, että mies ei suostu menee sperma- testiä antaa, vaikka tuntuis, että vois olla aiheellista ainakin tulevaisuudessa, jos ei mitään tapahdu, kun exänsä kanssa oli kuitenkin vuosia(yhdessä yli 10v!) ja ei raskautta... tai en tiedä heidän yrittelemisestään sen tarkemmin, mutta naisessa ei kuulema ainakaan ollut mitään ns.vikaa sillä saralla. Toivottavasti heillä vaan ei sopineet jutskat yhteen niin että meillä olisi eri tilanne..toisen epäonni/toisen onni? onko kokemuksia?
 
Ovis bongattu! Selkeä ovisplussa tänään ja mies prkl työpaikan kinkereissä! No, onneksi tuli eilen sentään puuhailtua.. silti harmittaa. No, eikös sitä sanota että joka toinen päivä on tarpeeksi. Ja sitä paitti edellisinä kartoina ollaan oltu vauhdissa aina joka pv, eikä se ole tuottanut tulosta että ehkä tämä metodi olisi parempi..?

Haidi: Vielä ei siinä pisteessä olla että tutkimuksiin mentäisiin, mutta aiheesta on kyllä keskusteltu. Kova paikka sille se tutkimuksiin meneminen. Luulen että kyllä se sinne sitten menisi jos tarve on, mutta vaikeata tulee olemaan. On noilla miehilläkin tuo kyllä omitusta kun miehelle on muut ukot kuittaillu että kun ei ole jo pulla uunissa niin pitääkö tulla näyttään. Ottaa niin päähän tollainen.

Olen muuten jostain täältä lukenut että on olemassa itse tehtäviäkin spermatestejä. Tiedä sitten millaisia lienee, mutta tiedoksi kuitenkin.

Kampaajalla käynti alkaisi olemaan ajankohtaista myös täällä kun etutukka on aivan ylikasvanut (tosin ajattelinkin kasvattaa sen pois) ja juuri kasvu on sellainen että jopa tuo mies huomasi sen ihan oma-aloitteisesti (ja oli kyllä ensimmäinen kerta ikinä :D ).
 
Niin, onhan se kova pala miehelle, jos ei löydykään siittiöitä. Se on se miehisyys niin kovasti sidoksissa noihin petipuuhiin. Tosiaan ollaan oltu miehen kans ilman ehkäisyä jo viime toukokuusta, mutta varsinaisesti ei voi sanoa yritystä olleen kuin se palttiarallaa nelisen kiertoa. Alussa oli vähän varovaista. Mut toivo elää, että niitä siittiöitä olisi. Itsellä ainakin tutkittu että ei ole ainakaan pahempia vikoja(mitä nyt gyne vois todeta sisäultrassa ja perustutkimuksissa...) Miehellä on tuota ikääkin jo yli 13v. enemmän kuin minulla ja on ihan mukana toivomassa lasta.. Miten muilla, löytyykö isoja ikäeroja suhteesta? Itse olen sitä mieltä, että ei se ikäero ole mikään edte suhteelle, varsinkin jos on henkisesti suht samalla aaltipuudella ;)
 

Yhteistyössä