~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
desole tervetuloa mukaan!! :flower:

on vähän vaikee kirjottaa kun on niin pimeetä, eikä oikeen nää näppäimiä..oon niin laiska etten jaksa mennä valoja laittaan :LOL: huh huh :headwall:

kivaa kun kaikilla kunnon kohotus kuuri ja tupakan lopettamisyrityksiä/päätöksiä, kuinka monella on kahvi yks intohimoista??? mua pelottaa kun siitä on ollut niin hirvrrsti juttua nyt lähiaikoina..mä juon aivan liikaa kahvia!! :ashamed: aamulla menee 3 kuppia sitten työpäivän aikana vielä 3-6 se on aivan liikaa!!! sitten kun ei senkään juomisen lopettaminen niin helppoa ole, voi jollain tavalla verrata tupakan lopettamiseen!!

tänään nippaillu niin että vois ovis olla tuloillaan :D

minä kittasin myös vielä joku aika sitten pannullisen yksin päivän aikana :eek:

eli kahvii ja tupakkaa meni päivän aikana reilusti :whistle:
joululomilta kun palattiin niin olikin kahvi loppu kun rupesin seuraavana aamuna keittämään...no,eihän siinä auttanu muu kuin kaivella kätköjä ja löysinkin cappucino jauheen jota sitten kittasin kahvin sijaan. pussi kestikin vielä monta päivää...sitten tuli perään tämä tupakan polton lopettamiskuuri ja en nyt ole isommin enää kahvia juonu vaan tilalle on tullut cappuccino jauhe :p hyvvää on...
ja multa on loppunut tyystin sellanen heikko olo mitä toi liika kahvin juonti ja tupakki on mulle tehny :x eipä oo päätä särkeny ja öklö olo ollu yhtään enää vaikka nyt kittaan ihan reilusti tuota nyt kahvin sijaan....ja onhan se sätkäkin jäänyt pois ;)
 
Kahveeta "kuluu" myös täällä. Eli juon kokonaista 2-3 kuppia päivässä. ;) Viime raskaudessa olin kofeiinilakossa jo reilusti monta kuukautta ennen plussaa. Nyt ei sitten millään osaa olla ilman. Pakko saada edes se yksi kuppi sitä mustaa juomaa. :p Höh!
 
Täällä myös kova sumppi sieppo! Kahveeta kyllä kuluu päivän aikana niin monta kupillista ettei edes viitsi laskea. (Tosin eihän se tietenkään samalle maistu kun ei enää pääse savukkeelle sen jälkeen :D )
 
minä en liikkeelle pääse ilman paria kupillista kahvia. Niinpä olenkin aika tokkurassa kun päätin jättää kahvin pois. Eka jäi tupakka, sitten iltaolueni, sitten sokeri ja nyt kahvi :'( Milläs minä sitten paheilen?

Mulla on tissit sitten ihan saakelin kipeet ja mahaa juilii niin ettei paljon pahemmasta väliä..
 


~~~~~~~~TORSTAI 24.1~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 8/28-33-40..........yk8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 21/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 15/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 16/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 11/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 8/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 15/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 7/26......................................................
Tuulia79.........Kp 9/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 8/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 5/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 14/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 6/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 5/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 11/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 3/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen




 
heips :wave:

tääl ollaan energiaan täynnä.. :) kaveri lähti vasta 2aikaa yöllä ja sit pääsin nukkuu.. aamul heräsin ja lähin lenkille.. aamulenkki oli sitä jotain.. aurinko paista ja pikku pakkanen.. ja joka paikka valkosena :) aijai.. :p taidanpa ottaa huomenna uusiksi.. :) nii ja hehkutan viä et painoan pudonnu jo 2kilua.. ja maanantaina alotin.. B) kaikki taitaa kyl lauantaina tulla takasin ku pitäs mennä viihteelle :LOL:
 
On nää kyllä tylsiä nämä ajat kun odottelee että täti häipyisi että pääsisi taas tositoimiin. Olen varannut gynen tälle kierrolle, kun ajattelin käydä tsekkauttamassa että kaikki on suurin piirtein ok, kun ei vielä ole tärpännyt. Varasin sen gynen jo aikoja sitten ja nyt epäilyttää onko ajoitus päin honkia. Kun joskus ovulaation aikaan (jälkeen) sinne kai olisi hyvä mennä jotta näkevät onko ovista tapahtunut. Mutta laskin ajan pidemmän kierron mukaan ja nyt onkin niin että ovis + tulee tod, näk. kp 12 ja gyne on vasta kp 19. En tiedä sitten pitäiskiö sitä aikaistaa. Pähkäilin tätä jo tuolla toisessakin pinossa että pahoittelen kertausta. :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Taitaa tuo mieli tehdä kepposia, kun oikein kovasti toivoo :attn: Alavatsassa nippailee ja muljahtelee. Eilen oli jotain oviksen tapaista. Mene ja tiedä?! :headwall:
no hyvinni voi sulla ollakki ovista :D passais just tohon sun 34päivän kiertoon :kieh: nyt vaan peitteet heilumaan :whistle: mulla pitää ootella vielä toooosi pitkä aika ovista :/ päivät matelee.....

 
Aamua naiset!

Hieman hämmentävää, mulla oli nyt eilen ja toissapäivänä o-oireita, kiertopäiviin nähden aivan liian aikaisin. Olin laskeskellut ovista tuonne sunnuntai-maanantai-linjalle. Saa nähdä oliko se vain jotain ennakkoa, vai oliko se tässä kuussa tooosi aikaisessa.

Täällä on keskusteltu kahvista. Itse pidän suuresti kahvista, tuossa vuosi sitten join sitä useita kuppeja päivässä, mutta päätin kylmästi lopettaa, kun tuntui, että olin koukussa. Oi sitä päänsäryn tuskaa sen seuraavan päivän, mutta sitten helpotti. Nykyään juon lähinnä viikonloppuaamuisin, kun on rauhassa aikaa nauttia siitä. Hieman hämmensi tuo tutkimustulos, ajattelin ensin lopettaa kokonaan, mutta en jaksaisi sille linjalle (ainakaan vielä ) lähteä.
Olin tuossa viime syksyn hyvin tarkka mitä söin ja join, mutta sitten ahdistus kasvoi. Kuten täältä taisin lukea, niin joku oli kokenut saman turhauttavana: oli kuin olisi raskaana, ilman että on raskaana. Olen nyt jopa jättänyt r-vitamiinitkin pois, joita olin puoli vuotta napsinut. Yritän elää mahdollisimman normaalisti, jos tätä palstailua nyt ei ota huomioon...

Tälle päivälle luvattu lunta, saa nähdä :)
 
Huomenta!

Taas ois aamukuntoilut heitetty. Toivottavasti alkaisi tuo paino tippua pikkuhiljaa, että jaksais sitten motivoida itseään. Oon nyt yrittäny joka aamu puolisen tuntia kuntoilla, tosin tuo pikkuneiti ei oikein välitä siitä ja yrittää kyllä tehdä kaikkensa että äiti ei jumppaisi. :)

Kahvin juonnista oli puhetta. Mie juon sen yksi tai kaksi mukia päivässä, ja en kyllä aio siitä luopua. Se pään särky on ihan kamala. Kokeilin siirtyä teen juontiin kun imetin kuopusta, mutta kahvi se on vaan poikaa.

ON: Voikohan ovisoireet olla samantyylisiä kun ennen tädin tuloa??? Itellä nimittäin ollu hermot niin kireellä pari viime päivää, että jos ei elettäisi vasta kierron puoliväliä,niin voisin vannoa että täti kurvaisi kohta paikalle. Tuolta oikealta puolelta on kyllä välillä juiminu oikein kunnolla, jotta jos vaikka ois sitten ihan ovis vaan kyseessä. En kyllä mistään löytäny tietoa että voiko vaikuttaa mielialaan... :eek:

Desolelle tervetuloa täältäkin.

 
Tervetuloa Felicia! Mahtavia hymiöitä Miilukka!:D
Ja Julietta, kiitos tautitarjouksesta, mutta ilmankin pärjätään ;) Angel eyes, eikös tuo aamukuntoilu juuri olenkin sieltä tehokkaimasta päästä. Täällä ei ole edelleenkään paino tippunut ja sekös ärsyttää :D Noh, huomenna menen taas jumpalle rankomaan itseäni. Eipä silti, mukavaahan se on kun saa vaan itsestään se lähtemisen irti (ainakin yleensä). jep jep. Nyt taas paluu todellisuuteen ja töiden pariin.
 
meikäläinen on käyny nyt useampana päivänä hölkkäämässä. ihmeen hyvin jaksaa nyt ku sätkän jätin pois :eek: vaikka en ole harrastanutkaan mitään moneen moneen vuoteen. eilen oikein yllätryin kun jaksoin hölkätä melkein yhteen soittoon 5km, kävelin välissä vaan reilun minuutin verran.... olin vähä ett HÄH??? syksyllä kokeilin juosta niin pari pylvään väliä jaksoin :LOL:
 
mistä miilukka nuita sait? :LOL:

julietta se maha tauti on näköjään sinne tullu :| se mylläs täälläkin mutta onneks hellitti :kieh:

hohoijaa.. tylsää ja tylsää.. pitäis ruokaakin alkaa väsäilemään, ettei vaa laihu :LOL: ja ulkona on huono ilmakin nii ei lenkillekkää pääse :kieh: tänään ei taas oikee mikään nappaa :/


 

Yhteistyössä