~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

huomenta, tänään km:n jälkitarkastus. toivotaan että saadaan hyviä uutisia ja"lupa" uuteen yrittämiseen.. :saint:

vähän jänskättää, tulen kertomaan kuulumiset sitten iltapäivällä!! :D
 
moi!

Mä voisin tulla tännekin. Mulla kiertopäivät nyt 9/??. Ovisoireita alkaa jo olla pikkuhiljaa. Kuitenkin oon sellainen myöhäinen plussailija, joten tulen ihan suosiolla tähän viikkopinoon.

JJ-t Meillä onkin diili tehty tuolla toisessa pinossa ;) Onnea jälkitarkastukseen! Tuu ilmottamaan sitten!

Kaikille plussaonnea!!!
 
:wave: uusille pinoutujille.

Tuossa huomasin että muutenkin on tuo viikko 7 piinaviikko, kun sillon loppuu miun äippäloma :'( ja työt alkaa. Olisi kyllä melko sopivaa että uusi tulokas sitten ilmoittelisi olemassa olostaan. :D

Niin ja JJ-t:lle kanssa täältä tsempit tuonne tarkastukseen.
 
:wave: Heiluttelen kaikille ihan tasapuolisesti! Minä meinaan välillä maalailla mustia epäilys-mörköjä ja mies vaan kannustaa, että kyllä se vauva onnistuu...

Ennen viime raskautta mies oli tosi urhea ja vuoden aikana meillä puuhailtiin lakanoiden välissä melkein päivittäin. Koko vuoden aikana minulla oli vain 4 menkat. Ja taas tuo ihmeen ihana mieheni on olevinaan joku Super-Hessu, kun viihtyy joka ilta saman lakanan alla minun kanssa. Olen kyllä yrittänyt tolkuttaa, ettei joka päivä tarvi ja simpatkin loppuu...? :eek: Mies vaan vakuuttelee, että ei tässä ole mitään hätää tai murhetta.
 
mervi-elina miehelläs taitaa olla oikeen kissanpäivät kun joka päivä saa touhuta!! :LOL: meillä kans mies kehuu simppojaan nopeiks uimareiksi..

tapsu ja pielikki tervetuloa mukaan!! mehän tapsu mennään samalla kiertopäivällä ja luoaus oli että tästä kierrosta plussataan niin se on pidettävä!!! :D

jälkitarkastuksesta hyviä uutisia! kaikki kunnossa ja yritystä saadaan jatkaa normaalinn tapaan. lääkäri sanoi että on hyvät mahdollisuudet raskautua jopa jo tästä kierrosta :D
 
JJ-t hyvä että tuli hyviä uutisia =)

täällä mies kiukuttelee jotain omiaan :D no lämmitän sille saunan eiköhän se lepy :whistle:

hyviä perjantai iltoja kaikille :wave:

nii ja mervi-elina miehes on kyl tosi viriä :p eihän se pahitteeks ole.. ei ainajaan ovis aika huomaamatta ;)
 
tuulia tervetuloa potkimaan tätiä!!! :wave:

tiigeri kannattaa lepyttää mies ettei mene hyvää pupuilu aikaa hukkaan!! meillä mies lähti kiekkoa pelaamaan ja aion laskea poreammeen sille valmiiksi kynttilöiden ja viinin kera kun se tulee :D
 
JJ-t ja Tiigeri kyllä toi oma mies vielä kummasti kehrää... :heart:

Joo, mutta se on tässä omassa itsetunnossa jossakin syvällä, että jos joku menee pilalle tässä vauvayrityksessä, niin syy on minussa. Miehen simpat on tutkittu ja ne on priimakunnossa. Minä taas olen ei-hedelmällisestä suvusta! :attn:
 
terppa tuulia79 :wave:
täällä kans odotellaan että kyläily loppuisi :kieh: onkin vielä oikein urakalla kylässä kun näyttää että rätit ei riitä :x ne on nää ekat päivät ja sit helppaa..... sellasen potkun annan sit ett lentää toiselle puolelle maapalloa..... ja eipä sitä sit näykkään seuraavaan 9kk ;) :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka83:
Mä tuun myös mukaan, mulla on nyt kp 2/30-31, yk 3, 2 toiveissa :)
:wave: HEIPPA VAAN :D

OMAA ).( HETI AAMUSTA MYÖS ;) ei oo kyl todellista että miten runsaiksi mun menkat on menny viime kuukausien aikana :eek: |O verta tulee niinku niin tolkuttomasti pari-kolme ekaa päivää.jotku super+ tamponitki pitää vaihtaa parin kolmen tunnin välein ku alkaa tulla lorinalla läpi :eek: ennen on ollu sellaset normit ett normal siteet ja tamponit riittäneet hyvin ja ei todellakaan ole valskannu mikään eikä oo tarvinnu pelätä kylillä liikkuessa että entä jos nyt lorahtaa veret läpi :headwall: |O miten nää onkin muuttuneet muutamassa kuukaudessa tämmösiksi.


 
huomenia :wave:

JJ-t se mies leppy sit eilen kun sen saunan lämmitin ja kaljankin hain varastosta sille :whistle:
tänään lupas viedä mut elokuviin ja syömään :) pitää pynttäytyä oikeen kunnolla illaks. nyt lähetään shoppailee ostaan 2vuotialle kaksospojille synttäri lahjat =) mitäköhän niilleekki ostas :/
 
miilukka ehkä se täti pisti sulle vaan vihaks, kun tietää ettei oo enään tulemista ja siks tää vierailu on niin epämiellyttävä! :D

tiigeri hienoa että miehesi leppyi :D ihana ilta teillä tulossa, niistä kannattaa nauttia! sitten kun se esikoinen tulee niin noita hetkiä on harvassa..niistä pitää osata nauttia nyt vielä kun ei ole lapsia. itellä sama tilanne :saint: kaippa niille kaksospojille pitää ostaa jotain saanlaista, ettei toinen tunne lahjaansa huonommaksi, tai jotain yhteistä! 2-vuotiaat osaa olla kyllä tyytyväisiä tosi vähään, kunhan ei ole pehmeä paketti :LOL:
 
kaksospojat sai lego setit, toisella ambulanssa ja toinen saa poliisi auton =)
oltiin syömäs jo.. ruoka oli.. :x no kyl sit söi enneku selkäänsä otti :LOL:
nii ja elokuviin meno meni mönkään, esitys alko jo neljältä. oltii katottu hieman väärin.. no ei se haittaa.. kaapit pursuua leffoja jota ei olla katottu.. eli hyväskät kainaloon ja leffoja kahteleen.. illalla saunomista ja oleskelua.. :)

hyvät lauantai illat kaikille :wave:
 
jumbossa tuli käytyy shoppailemassa :whistle: ja meni taas pitkä penni sinnekki vaikka itelle en löytäny mitään :snotty: tai eipästä niin rauhassa voinu tsiikailla ja sovitella siellä kun kaikki 4 mukulaa oli megessä ja ukko sai paimentaa niitä sen aikaa aina ku mä juoksin vaateliikkeissä. mut tuli hännän alla sai silti mennä kun ei kehannu ikuisuuksia siellä kaupassa sit majailla kun yks joutuu seisomaan penskojen kans....

*muoks* ja nyt sitte tässä vaan koti-iltaa tiedossa...harmi vaan kun toi tätsky on edelleen kunnolla kylässä että eipästä oikeen viiti tuollla kammarin puolella mitään touhuilla nyt :whistle: lähtis nyt äkkii niin pääsis sitä ovista bongailemaan. mulla on sellanen clearbluen digitaalinen ferility-näyttö vai mikä se nyt onkaan.siihen voi noita tikkuja aina ostaa lisää ja se näyttää kiertopäivät ja kolmessa tasossa ton hedelmällisyyden.sit siihen jää muistiin aikasemmat kierrot niin se pyytää niitä testipuikkoja vähän niiden mukaan. alkaen kuudennesta päivästä siihen päivään asti kun se hokaa sen ovulaation.
testaamaan pystyy tuolla vain +-kolme tuntia siitä kun olet asettanut ensimmäisen kiertopäivän eli jos menkat alkaa vaikka päivällä 11 aikaan ja menet laittamaan tohon näyttöön sen ensimmäisen kiertopäivän sillo klo 11 niin se kone kysyy sitä testi-tikkua vain klo 8-14 eli tolla välillä voit tehdä sen testin :eek: aika vempain toiki :saint:
 
iltaa, pitää vähän nostaa tätä pinoo kun vielä tipahdetaan toiselle sivulle ja sehän ei käy päinsä!!!

täälä vietän yksinäistä koti-iltaa.. mies on kiekkoporukan saunaillassa ja sano tulevansa kotiin suoraan sieltä, no. kyllä noi miesten saunaillat tiedetään, että eipä tarvi paljoo kotiin odotella :headwall:

meillä on kissoja hoidossa viikonlopun ajan ja tuli aikas tyhmä olo kun katit istu rivissä kattelemassa, että mitä hemmettiä noi tekee, oli pupuilut käynnissä :LOL:
 

Yhteistyössä