~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

Tuli noista kissoista mieleen yks hauska juttu, niin oli pakko tulla kertomaan. Elikkä meilläkin kun noita katinroikaleita täällä marhaa, tällä hetkellä kaks ja ens kuussa kolme, niin joskus kun oltiin miehen kanssa justiinsa puuhissa niin kissan pentele iski kyntensä miun takamukseen. :D Että varokaa vaan kissanomistajat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:
Tuli noista kissoista mieleen yks hauska juttu, niin oli pakko tulla kertomaan. Elikkä meilläkin kun noita katinroikaleita täällä marhaa, tällä hetkellä kaks ja ens kuussa kolme, niin joskus kun oltiin miehen kanssa justiinsa puuhissa niin kissan pentele iski kyntensä miun takamukseen. :D Että varokaa vaan kissanomistajat.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:
Tuli noista kissoista mieleen yks hauska juttu, niin oli pakko tulla kertomaan. Elikkä meilläkin kun noita katinroikaleita täällä marhaa, tällä hetkellä kaks ja ens kuussa kolme, niin joskus kun oltiin miehen kanssa justiinsa puuhissa niin kissan pentele iski kyntensä miun takamukseen. :D Että varokaa vaan kissanomistajat.
:LOL:

On saattanut tuntua :whistle:

Onneksi meillä ei ole noin käynyt.. Ainakaan vielä :whistle: .
Meidän kissat on kyl sellaisia hissukoita, ettei niitä pahemmin näy. Ovat omassa majapaikassaan vain.
 
miulla kans täti sanoo hyvästi jo varmaan huomenna :D mies saa töitten jälkee mennä suoraan sänkyyn ja illalla uusiks :LOL:

hohoijaa, tääl pitäs imuroida pikkasen.. ja lumia kolaan ulos.. oudot nää ilmat :| ensin vettä, sitten lunta ja sit pikkasen viel vettä... hohoijaa.. koskahan tulee vaan lunta.. :)
 
miten toi greippimehu jutska???onks kukaan lipittäny? :p
paljos sitä pitäis litkii päivässä ja mihin se niinku vaikuttaisi...minä en oo yhtään perillä tuosta. ostin perjantaina kaappiin lidlestä pari purkkia ja oon nyt juonu yhden lasin aamulla,minä kyl tykkään greippimehusta että sen juonti ei ole onkkelma ollenkaan mutta valaiskaa että mitkä sen vaikutukset nyt olikaan :whistle:
 
miilukka se vahvistaa kohdun limakalvoja ja sitä olis hyvä juoda lasillinen päivässä!! mun mielestä se myös on hyvää niin sitä on mennyt nyt muutama lasi päivässä, mutta ei siitä haittaakaan ole :D
 
Täällä ilmoittautuu yksi jolla tätiin kohdistunut potku herkässä :wave:
Menossa kp 1/24-28 ja yk 8, ensimmäinen nyytti toiveissa. Täti (=haahka) tuli eilen kylään vaikka nimenomaan olin käskenyt pysyä poissa ja siksi ei ole kovin pirteä olo tänään ollut, mutta kaipa tämä tästä..
 
hmm pitäsköhän sitä itekkin maistella greippijuomaa, kuulostaa hyvältä :p

hohoijaa.. mies taas tuumaili että taijan kuumeilla aika lailla :D ehkä hiukan.. en puhukkaan muusta kun oviksista, toukista ja vauvan vaatteista :whistle: lupasin hillitä pikkasen :) siis kyllä me muustakin puhutaan :LOL:

Veenalle :hug: haahkan tulosta.. nyt sitä ei toivottavasti tuu.. annetaan sille potkut persielle :D
 
Ilmottaudun mukaan jos vielä mahtuu!! =) Kp10 menossa, kierrot tosin ihan sekaisin, mutta viikolla 7 EHKÄ pitäis tätsyn tulla. Tai toivottavasti ei tule, vaan isoja paksuja plussaviivoja. :D
Plussatuulia!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
miilukka se vahvistaa kohdun limakalvoja ja sitä olis hyvä juoda lasillinen päivässä!! mun mielestä se myös on hyvää niin sitä on mennyt nyt muutama lasi päivässä, mutta ei siitä haittaakaan ole :D
kiitos tiedosta :D niin mä vähän muistelinkin että oisin lukenut jostain mutta tulipahan nyt selväksi =) eli mä rupeen kans nyt juomaan sitä lasin päivässä :p oliks se että ovikseen asti vai koko kierto?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
En ole itse tuota greippijuomaa lipittänyt, mutta olen käsittänyt että se saa aikaan selkeämmät ovislimat..?
no niin :whistle: jos tää oiskin totta niin ois helekutin hyvä...minä kun en noita limoja niin oo huomannu itellä hirveesti...katotaampa tässä kiérrossa kun lipitän ett onko vaikutusta. sen kyllä huomaa jos tällä mehulla on yhtään vaikutusta kun mulla ei hirveitä limoja esiinny tavallisesti. katotaampa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riine:
Ilmottaudun mukaan jos vielä mahtuu!! =) Kp10 menossa, kierrot tosin ihan sekaisin, mutta viikolla 7 EHKÄ pitäis tätsyn tulla. Tai toivottavasti ei tule, vaan isoja paksuja plussaviivoja. :D
Plussatuulia!!!!!!!!

moiks Riine :wave:

monesko kiertopäivä sulla olis menossa nyt?

tervetuloa taas uusille :flower:
omaan napaan ei edelleenkään mitään uutta kun tätsky viel kylässä tän päivän mut huomenna toivottavasti on pakannut kamppeensa -------> potku lopullisesti persielle!!!kävin eilen juoksemassa ensi kertaa tupakanpolton lopetuksen jälkeen jonka tein kaksi viikkoa sitten. tuli poltettua 7vuotta mutta nyt päätin lopettaa nyt. apuna on zyban kuuri joka on tehonnut vallan mainiosti. ei minkäänlaisia oireita. kerkeän kuurin juuri lopettamaan jos plussa pärähtää :whistle: kyllä huomasi että paremmin jaksoi juosta vaikka ei olekaan kuin pari viikkoa ollut tupakkaa nyt ilman :eek:
kyllä mielessä käy vielä monta kertaa tuo tupakka ja mun päässä se on sellanen piintynyt tapa että kahvin ym. jäkeen sitä hiissautuisi tupakalle mutta ei enää :snotty: mut eiköhän tääkin tapa unohdu ajan kanssa.....
jos sitä jaksais tänäänkin lähteä lenkille :whistle: eipä tässä olekaan oikeen mitään liikuntaa harrastanut moneen moneen vuoteen :whistle: :eek: :whistle: :eek:
mutta nyt lähen hakemaan lasillisen sitä greipsukka mehuu niin palaillaan taas astialle siskot :wave:
 
huomenta :wave:

ilmottelen tännekkin mitä hyvää taas keksin.. nyt alkaa Tiigerin "hyvä elämä".. painoa jos sais pujotettua ja liikkumaan ku pääsis :p oon ihan tohkeissaan.. mut se varmaan hiipuu pian :D

Riine tervetuloa mukkaan :wave:
 
Onnittelut Miilukka hyvästä päätöksestä. Mie lopetin polttamisen tuossa 2002, ja oon kyllä ollu tyytyväinen päätökseen. Tosin mie kyllä sitten poltan jos oon viihteellä, mutta muuten yritän pysyä ilman. Se huono puoli siinä on että edelleen tekee mieli tupakkaa, välillä enemmän ja välillä vähemmän.

TiigeriMie meinasin kanssa alottaa tuollasen paino alas-projektin tänään tai ainakin tällä viikolla, kunhan saan tuon crosstrainerin hankittua. Tarkotus ois tiputella 20 kiloa kesään mennessä tai ainakin mahtua tavoitefarkkuihin :p

Mie oottelen tällä viikolla ovista, tosin nyt on mahaa nippaillu tuolta sivuilta melkein siitä lähtien kun täti lähti, joten en sitten tiedä että arvaako tuota edes millon on. :( Tosin mieli kyllä tekee melkein joka päivä, että eipä tuolla ajotuksella kai sillon oo mitään väliä. :D

Niin ja vielä tervetuloa uusille täältäkin :wave:
 
Terve!!! Täällähän on Tuttuja!!!
No, jos vaan pääsen ni mä tuun kans tänne mukaan... Nyt on kp3/35-40...

Ajattelin tänään soitella gyneaikaa, ni saa jotain tolkkua näihin mun kiertoihin ja muuhunkin....

Oottekos muuten selvillä noista lämmöistä? Eikös niitten pitäis laskea kun menkat alkaa?? Mulla ei meinaan ole, vaan ovat yhä 37 paremmalla puolla... Tai sit mulla on vaan niin kova vauvaKUUME.

Nyt töihin... :wave:
 
Miilukka Onnea loistavasta päätöksestä. mä oon ollut nyt 7kk polttamatta ja en koskaan ole polttaessani tuntenut oloani näin hyväks ja terveeks!

Tiigeri mä oon kuukauden ollu ihan vaan sokerittomalla linjalla ja 3,6 kg on pudonnut, se on hyvä alku.

Mun edellinen kierto venyi muistaakseni 36: pv:n, mutta nyt olenkin vähän hämmästynyt... Mulla on tässä pari päivää rinnat ollu kipeet! Eli ovis vissiin olikin jo (?). Kyllä mua vatsasta melkosesti juilikin pe ja la. Sit lauantai iltana se meni vaan ohi. Eilen yöllä oli taas juilintaa, mutta se oli erilaista. Ovistestin tein tänään ja näytti negaa, aiemmin en tajunnu testiä... et oisko ollu sit lauantaina... kai te vielä mut piätte täällä, vaikka ajoitus vähän petti :ashamed: Mut toisaalta, yleensä plussaan vasta kun menkat on viikon myöhässä, joten aika lähelle 7. viikkoo se menis kuitenkin se jännäily =)
 
Miilukka: Voimia matkaan tuon tupakin lopettamisen kanssa. Itse lopetin Toukokuussa 2006 ja on mennyt ihan kohtalaisen hyvin (ensimmäisen vuoden aikana meni vain 2 tupakkaa), mutta nyt tämän vauvayrityksen myötä on alkanut tulemaan taas repsahduksia. Eli kun on tullut tätskä kylään niin on eksynyt savuke huulille. Varsinkin nyt viime kuukausina. No, tästä eteenpäinhän ei enää repsahduksia tule, koska tulee vain plussia :D
 

Yhteistyössä