~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

...kai se on uskottava: HAAMU :D

Tänään siis kp 32, lauantaina testasin negan ja tänään selkee haamu... Eli taidetaan olla raskaana! En kyllä vieläkään usko mutta testaan vaikka Luminka sun kanssa kimpassa sitten lauantaina uudestaan!? Oispa kyllä maailman onnellisin asia jos tuo haamu tuosta vielä kunnon plussaksi vaihtuisi. Olo on kyllä selkeesti raskautunu joten oon melko luottavainen... Paleltaa, heikottaa, tuntuu, että oon tulossa kipeeksi ja sitten vielä tuo vatsan vihlonta. Toivon vaan, että jos siellä joku on niin ois oikeessa paikassa ja kaikki hyvin! :heart:

Mutta lauantaina sitten lisää... Sori nyt en kerkee muuta kun oon niin huumassa :D
 


~~~~~~~~tiistai 26.2~~~~~~~~~



JJ-t...................kp 47/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Magic...........kp 61/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen








:hug: :hug: :hug: TIPPUNEET: :hug: :hug: :hug:
Desole
miina-
Riine
Tuisku -84-
Veena
HepsKatti
Tiigeri
pielikki
PikkuMyy-82
nintzku
xAnnax
Miilukka
Tuulia79
felicia
haidi84
mervi-elina
Lappitar
katherine
tietämätön


:heart: :heart: :heart: :heart: PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart: :heart:


Angel Eyes
tapsu85
Kirsikka83
Julietta
kärppänä heinälatoon





 
Alkuperäinen kirjoittaja Lappitar:
...kai se on uskottava: HAAMU :D

Tänään siis kp 32, lauantaina testasin negan ja tänään selkee haamu... Eli taidetaan olla raskaana! En kyllä vieläkään usko mutta testaan vaikka Luminka sun kanssa kimpassa sitten lauantaina uudestaan!? Oispa kyllä maailman onnellisin asia jos tuo haamu tuosta vielä kunnon plussaksi vaihtuisi. Olo on kyllä selkeesti raskautunu joten oon melko luottavainen... Paleltaa, heikottaa, tuntuu, että oon tulossa kipeeksi ja sitten vielä tuo vatsan vihlonta. Toivon vaan, että jos siellä joku on niin ois oikeessa paikassa ja kaikki hyvin! :heart:

Mutta lauantaina sitten lisää... Sori nyt en kerkee muuta kun oon niin huumassa :D

onnea onnea onnea :) aivan mahtia :) toivotaav että vahvistuu :hug: tosi ihanaa!
 
roppakaupalla onnea plussanneille :heart:

ja tippuneille :hug:

ja kaikille muille plussa puhallus :wave:

tulin tännekkin moikkaan ettei teill ihan ikävä yllätä :LOL: kaikki tippuneet on kokonntunu pääsiäis pinoon??
 
musta tuntuu että oon potkinut sen tädin ihan oikeesti kauas!!! kp 45, ei tätiä ei plussaa :headwall: kyllähän meitä vielä oli 4 täälä..ei lannistuta :saint: en kyllä tarkottanut että se täti kokonaan häipyis, jos ei plussaa tule :LOL:
 
hei...ei oo mua näkyny..en siis plussannu viime kierrosta ja aattelin pitää taukoa ettei koko ajan kelaile juttuja.liikaa päänsärkyä,tähän asti pysty olemaan mut nyt on kp21/32 ja taas rupee jänskättää..tuli pupuiltua ahkerasti kpt15-19 et toivot heh ja kivaakin oli mutta toivottavasti se nyt tuottais tulosta..pitääkin käydä selailee kuinka moni teistä on plussaillu ja onnea kaikkille plussanneille ja vauva liimaa paljon mukaan ja zemppiä meille haaveilijoille..pus
 

Yhteistyössä