Mä teen sen vikan testini vasta huomenna. Päätin, että silloin saan sen vahvan viivan. =) (joo... mun päätöksestä kiinni... :xmas: ). Eikä kun ajattelin, et varmempaahan se on, vaikka tulos kyllä onkin jo selvä. Äsken piti vielä käydä sitä eilistä viivaa siinä testissä kurkkaamassa. Haalenneitä ne molemmat siinä on, kun testi on kuivanut, mutta edelleen siinä on selkeät kaksi viivaa. ...joten joo, kyllä mutkin voi jo siirtää tonne plussanneisiin. B)
Noista oireista sen verran, et tuo mun yk 1 ei ihan kerro totuutta. Meillä siis on menty jo pidemmän aikaa ensin rytmimenetelmällä ja sen jälkeen vähän huolettomammin ajatuksella, että lapsi saa tulla, jos on tullakseen. Eli sinänsä en mäkään ihan kerrasta plussannut ja olen ehtinyt jo useammassakin kierrossa ennen tätä kokea vaikka mitä oiretta...
Mulla on viimeisen vuoden ollut kierrot semmoisia, että aina ennen menkkoja sattuu alavatsaan oikeastaan oviksesta asti. Joko sivummalle tai sit ihan vaan menkkajuilimista. Oon käynyt näistä gynellä, mut ei ole löytynyt syytä. Lisäksi mulla on alkanut menkat aina pienellä tiputtelulla, lämpökin on saattanut nousta jo reilua viikkoa ennen menkkojen alkua (sitä en ole huomannut, et ois oviksesta lähtien jäänyt ylös). ...joten joo... kaikenlaista on ehtinyt tässä päässä pyöriä jo useamman kerran ja testejäkin on tullut tehtyä (niitä negoja).
Sillä mulla onkin nyt vaikeeta uskoa, että tämä on sitä. Oireet on oikeastaan ihan samat kuin ennenkin ennen normaaleja menkkoja sillä erotuksella, että nyt tuota tiputtelua ei ole ollut ollenkaan eikä menkkojakaan tullut. Nyt ne ois jo myöhässä. Alavatsaa koski tosi paljon vielä perjantaina (muistaakseni launtainakin) ja olin kyllä melkosen varma moneen kertaan, että tätin ferrari on pihassa näillä sekunneilla. Mutta ei. Onneksi.
Ja nyt nuo kivutkin on loppuneet, tosin alavatsa on tosi herkkä. Alkaa tuntua heti epämukavalta, jos esim. farkkujen vetoketju painaa istuessa siihen yhtään.
Nyt alkaa pikkuhiljaa ilmaantua myös pientä ajoittaista pahoinvointia. Pari kertaa on maaima heittänyt ympyrää liian kovaa mun pääkopalle ja ollut pakko oikein keskittyä, että tolpillaan pysyy. Mut kaiken kaikkiaan aika oireettomana menen ...toivottavasti tämä ei ole merkki mistään huonosta... :| 5. viikko menossa laskuni mukaan.
Onnea muillekin plussanneille! :flower: ...ja voimia ja paljon onnea matkaan yritystä vielä jatkaville. :hug: Toivotaan viimeistään sitä munarikasta pääsiäistä.