~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~



~~~~~~~~SUNNUNTAI 17.2~~~~~~~~~



mervi-elina.......kp 45/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 39/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 29/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
felicia............kp 27/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 53/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 29/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
tietämätön..kp 43/30-32.........................haaveissa ensimmäinen







:hug: :hug: :hug: TIPPUNEET: :hug: :hug: :hug:
Desole
miina-
Riine
Tuisku -84-
Veena
HepsKatti
Tiigeri
pielikki
PikkuMyy-82
nintzku
xAnnax
Miilukka
Tuulia79


:heart: :heart: :heart: :heart: PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart: :heart:


Angel Eyes
tapsu85
Kirsikka83
Julietta

:saint: :saint: :saint: HAAMUILIJAT: :saint: :saint: :saint:

kärppänä heinälatoon....kp27/24-28.......yk.1..........haaveissa eka
katherine...kp 31/28







 
haamu testattu :saint: :saint:
Rfsu:n testillä...eka katsomalta nega..mutta tarkempi tiirailu sai selkeän haamun, hih voiko sanoa selkeä haamu! Mies ainakin sanoi että "selkeä haamu! "

jee!!!
Onnea julietta!! :flower:
muillekin plusplusplus---puhureita!!! ++++++++++ :whistle:
 
Kärppä palasi reissustaan ja illalla teki vielä uuden testin. Edelleen haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta sen verta selkeä, että plussaksi väitettävä ohjeen mukaan (saman vahvuinen kuin ohjeessa on kuva haaleammasta viivasta, joka kuitenkin on positiivinen). B)

Huomenna vielä aamusta varmistava testi, mutta tuo oli jo eri testi (kävin tulomatkalla apteekissa hakemassa Aconin testin), joten pakko kai alkaa jo uskoa. Tosin nyt huolettaa, että miksei se vahvistu tuosta nopeammin ja miksi mua koskee - jos koskee - eniten vain vasemmalle alavatsaan.. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katherine:
haamu testattu :saint: :saint:
Rfsu:n testillä...eka katsomalta nega..mutta tarkempi tiirailu sai selkeän haamun, hih voiko sanoa selkeä haamu! Mies ainakin sanoi että "selkeä haamu! "

jee!!!
Onnea julietta!! :flower:
muillekin plusplusplus---puhureita!!! ++++++++++ :whistle:
oih,mahtavaa katherine
, onnea sinullekkin :)

ja pahoittelut tippuneille, kuin myös mulle :headwall: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Kärppä palasi reissustaan ja illalla teki vielä uuden testin. Edelleen haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta sen verta selkeä, että plussaksi väitettävä ohjeen mukaan (saman vahvuinen kuin ohjeessa on kuva haaleammasta viivasta, joka kuitenkin on positiivinen). B)

Huomenna vielä aamusta varmistava testi, mutta tuo oli jo eri testi (kävin tulomatkalla apteekissa hakemassa Aconin testin), joten pakko kai alkaa jo uskoa. Tosin nyt huolettaa, että miksei se vahvistu tuosta nopeammin ja miksi mua koskee - jos koskee - eniten vain vasemmalle alavatsaan.. :snotty:

jokos uskaltaudut ihan plussanneisiin :saint: laitetaanko ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Kärppä palasi reissustaan ja illalla teki vielä uuden testin. Edelleen haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta sen verta selkeä, että plussaksi väitettävä ohjeen mukaan (saman vahvuinen kuin ohjeessa on kuva haaleammasta viivasta, joka kuitenkin on positiivinen). B)

Huomenna vielä aamusta varmistava testi, mutta tuo oli jo eri testi (kävin tulomatkalla apteekissa hakemassa Aconin testin), joten pakko kai alkaa jo uskoa. Tosin nyt huolettaa, että miksei se vahvistu tuosta nopeammin ja miksi mua koskee - jos koskee - eniten vain vasemmalle alavatsaan.. :snotty:

jokos uskaltaudut ihan plussanneisiin :saint: laitetaanko ;)
Odotetaan aamuun. :snotty: Vaikka plussa tuo on jo, tiedän sen, mut... :ashamed:

Niin ja pahoittelut sulle tippumisesta. :( :hug: ...ja peukut pystyyn ensi kiertoon. db :) (samoin muille)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Kärppä palasi reissustaan ja illalla teki vielä uuden testin. Edelleen haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta sen verta selkeä, että plussaksi väitettävä ohjeen mukaan (saman vahvuinen kuin ohjeessa on kuva haaleammasta viivasta, joka kuitenkin on positiivinen). B)

Huomenna vielä aamusta varmistava testi, mutta tuo oli jo eri testi (kävin tulomatkalla apteekissa hakemassa Aconin testin), joten pakko kai alkaa jo uskoa. Tosin nyt huolettaa, että miksei se vahvistu tuosta nopeammin ja miksi mua koskee - jos koskee - eniten vain vasemmalle alavatsaan.. :snotty:
Mä oo kans tehny jo 3 testiä!!! :D
Ja sama homma: vasemmalle koskee kaikista eniten!!!

Mä sain tänään jo ihan selvän vaaleanpunaisen plussan. Huomen aamulla sitten vielä vahvempi! Pakko todistella itselle... B)
 
Muuten ...täällä ei saa myydä... Mut sikäli, kun tämä mun plussa plussana pysyy...

Mä ehdin JUST tällä viikolla tilaamaan kahden kuukauden satsin ovistestejä mammaksilta. :eek: Puikkomallisia ...jos jotakuta kiinnostaa ;) :whistle:

(ja voin väittää, et jos en ois tilannut, tuota plussaakaan ei ois tullut... :snotty: Murphyn laki toimii. )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Kärppä palasi reissustaan ja illalla teki vielä uuden testin. Edelleen haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta sen verta selkeä, että plussaksi väitettävä ohjeen mukaan (saman vahvuinen kuin ohjeessa on kuva haaleammasta viivasta, joka kuitenkin on positiivinen). B)

Huomenna vielä aamusta varmistava testi, mutta tuo oli jo eri testi (kävin tulomatkalla apteekissa hakemassa Aconin testin), joten pakko kai alkaa jo uskoa. Tosin nyt huolettaa, että miksei se vahvistu tuosta nopeammin ja miksi mua koskee - jos koskee - eniten vain vasemmalle alavatsaan.. :snotty:
Mä oo kans tehny jo 3 testiä!!! :D
Ja sama homma: vasemmalle koskee kaikista eniten!!!

Mä sain tänään jo ihan selvän vaaleanpunaisen plussan. Huomen aamulla sitten vielä vahvempi! Pakko todistella itselle... B)
Mikähän se on, kun ei sitä meinaa uskoa? :D

Ja siis juu, rehellisyyden nimissä: kyllä tuo viiva ihan viiva on, peilistä näkyy takaisin viivana ja vaalenpunainenkin se on. :snotty: Mut silti pitää testata vielä huomenna. :whistle:

 
Taas kurkistelen tänne. Olipas täällä paljon positiivisia uutisia. :) Onnittelut kaikille plussanneille ja haamuilijoille. :flower:

Ja iiisot halit tippuneille. :hug:

Tulkaahan tuonne o-puolelle että saisi vähän eloa tuohon lokakuisten pinoon.

AE ja masukki 5+0
 
ja minä jo perustin uuden pinon ku seuraava jänskäily menis sit pääsiäiseksi :saint: :saint: yksin viel oon siellä,nyyh :ashamed: :ashamed: saa kyllä olla munarikas pääsiäinen sit....tai paremminkin plussa-rikas ;) :whistle:
 


~~~~~~~~keskiviikko 20.2~~~~~~~~~



mervi-elina.......kp 48/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 42/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 32/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Magic...........kp 56/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
katherine...kp 34/28
tietämätön..kp 46/30-32.........................haaveissa ensimmäinen







:hug: :hug: :hug: TIPPUNEET: :hug: :hug: :hug:
Desole
miina-
Riine
Tuisku -84-
Veena
HepsKatti
Tiigeri
pielikki
PikkuMyy-82
nintzku
xAnnax
Miilukka
Tuulia79
felicia
haidi84


:heart: :heart: :heart: :heart: PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart: :heart:


Angel Eyes
tapsu85
Kirsikka83
Julietta

:saint: :saint: :saint: HAAMUILIJAT: :saint: :saint: :saint:

kärppänä heinälatoon....kp30/24-28.......yk.1..........haaveissa eka







 
Miilukka siirryn varmaan piakkoin seuraasi siihen pääsiäisen jännääjiin... Sellaset on tuntemukset, että ferrarin nokkapelti jo tuolla pilkottaa :headwall: Mutta edes tuhrua ei vielä oo, on vaan niin vahva fiilis siitä, että tämäkin kierto oli nyt tässä... Eilen tein uuden testin ja sekin näytti tietenkin negaa, miksikäs se olisi ydessä yössä muuttunut...

Kärsittekö te muut kauheista pms-oireista? Mulla tuntuu, että menee vaan pahemmaksi kerta kerralta... Voikohan se olla merkki jostakin kiertoon liittyvästä ongelmasta?? Siis ne oireet on järkkyjä, eilen itkeä tihuutin varmaan 10 kertaa ilman MITÄÄN syytä, mies oli kuin enkeli eilen, hoiti pojan ja ulkoilut ym ja minä vaan makasin sohvalla ja märisin! Mieskin totesi että kantsis vissiin mennä lääkäriin mutta kun asutaan täällä hevon jeerassa (lue=Ivalossa) niin lähin gynis ois Rovaniemellä... Yleislääkärit terveyskeskuksessa eivät tee mulle mitään ainakaan puoleen vuoteen, kun kysäsin hiivaa hoidattaessani viimeksi.. Kun kerta lapsi jo on olemassa ja kierto on säännöllinen niin tervetuloa sitten puolen vuoden päästä uudestaan...
:kieh:

Että tällaista täällä. Mies lähti aamuvarhain Rovaniemelle kouluun ja minä pyöritän tämän talouden tämän viikon yksikseni, toivottavasti menkat alkais pian niin ei tarttis hukata kiertopäiviä enempää!

Hauskaa päivää kaikille (kaikesta huolimatta :D ) :wave:
 
Mä teen sen vikan testini vasta huomenna. Päätin, että silloin saan sen vahvan viivan. =) (joo... mun päätöksestä kiinni... :xmas: ). Eikä kun ajattelin, et varmempaahan se on, vaikka tulos kyllä onkin jo selvä. Äsken piti vielä käydä sitä eilistä viivaa siinä testissä kurkkaamassa. Haalenneitä ne molemmat siinä on, kun testi on kuivanut, mutta edelleen siinä on selkeät kaksi viivaa. ...joten joo, kyllä mutkin voi jo siirtää tonne plussanneisiin. B)

Noista oireista sen verran, et tuo mun yk 1 ei ihan kerro totuutta. Meillä siis on menty jo pidemmän aikaa ensin rytmimenetelmällä ja sen jälkeen vähän huolettomammin ajatuksella, että lapsi saa tulla, jos on tullakseen. Eli sinänsä en mäkään ihan kerrasta plussannut ja olen ehtinyt jo useammassakin kierrossa ennen tätä kokea vaikka mitä oiretta...

Mulla on viimeisen vuoden ollut kierrot semmoisia, että aina ennen menkkoja sattuu alavatsaan oikeastaan oviksesta asti. Joko sivummalle tai sit ihan vaan menkkajuilimista. Oon käynyt näistä gynellä, mut ei ole löytynyt syytä. Lisäksi mulla on alkanut menkat aina pienellä tiputtelulla, lämpökin on saattanut nousta jo reilua viikkoa ennen menkkojen alkua (sitä en ole huomannut, et ois oviksesta lähtien jäänyt ylös). ...joten joo... kaikenlaista on ehtinyt tässä päässä pyöriä jo useamman kerran ja testejäkin on tullut tehtyä (niitä negoja).

Sillä mulla onkin nyt vaikeeta uskoa, että tämä on sitä. Oireet on oikeastaan ihan samat kuin ennenkin ennen normaaleja menkkoja sillä erotuksella, että nyt tuota tiputtelua ei ole ollut ollenkaan eikä menkkojakaan tullut. Nyt ne ois jo myöhässä. Alavatsaa koski tosi paljon vielä perjantaina (muistaakseni launtainakin) ja olin kyllä melkosen varma moneen kertaan, että tätin ferrari on pihassa näillä sekunneilla. Mutta ei. Onneksi. :D Ja nyt nuo kivutkin on loppuneet, tosin alavatsa on tosi herkkä. Alkaa tuntua heti epämukavalta, jos esim. farkkujen vetoketju painaa istuessa siihen yhtään.

Nyt alkaa pikkuhiljaa ilmaantua myös pientä ajoittaista pahoinvointia. Pari kertaa on maaima heittänyt ympyrää liian kovaa mun pääkopalle ja ollut pakko oikein keskittyä, että tolpillaan pysyy. Mut kaiken kaikkiaan aika oireettomana menen ...toivottavasti tämä ei ole merkki mistään huonosta... :| 5. viikko menossa laskuni mukaan.

Onnea muillekin plussanneille! :flower: ...ja voimia ja paljon onnea matkaan yritystä vielä jatkaville. :hug: Toivotaan viimeistään sitä munarikasta pääsiäistä. ;)
 
Onnittelut kaikille plussanneille.

Ja plussatuulia kaikille meille, jotka sitä pienen papun odottamista vielä odotamme. :hug:

Täällä nuo kp:t on huimat 46, joten katsotaan nyt mille viikolle sitä sitten taas parkeeraa itsensä jännäilemään. :) Tuli sitten oikein urakalla potkittua se täti metsään. Ei näy!
 
Täällä kp 2, jos voi menkoiksi sanoa tätä ruskeaa limaa, joka on selaista kuin yleensä loppumenkoista... pari tippaa tullu kahtena päivänä... well, nyt joutuu sit kuukauden ottaa varovaisemmin, jos nyt kunnolla alkaa vuotaa, kun aloitan lääkkeen, jonka kans ei saa raskautua... sit vasta huhtikuulla uutta yritystä, veemäistä vaan ku ei ala kunnon vuoto :headwall:
 
JuliettaOnnea plussasta :heart: ajattelin kun kävin haamu uutisen täällä lukemassa että onnittelen sua sitten tuolla lokakuun odottajien pinossa mutta ei ole sua sinne kuulunut!!? eikös sulla kuitenkin juuri ja juuri LA oo lokakuun puolella!! =)
Ja myös muille plussanneille isosti onnea ilo uutisesta :heart:
+++++ tuulia kaikille muille puhaltelen oikein paljon!!! :heart: :heart:

Cristiina ja masu-asukki 7+4 :heart:
 

Yhteistyössä