~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

IHANAN KIRPAKKAA PAKKAS HUOMENTA KAIKILLE :wave:
aivan ihanan näkönen ilma,aurinko paistaa ja pakkasta oli äsken reilu 13astetta täällä hyvinkäälläkin :p :xmas: B)

onkos kellään tänään testipäivää?? :whistle: ;)

ilmotelkaa uutisia :heart:

).( itellä ei niinku mitään uutta :headwall:
näillä mennään edelleen ku kelkassa roikun nyt kuiteskin vielä KUN EI OLE TÄTIÄ NÄKYNY JA EI OLE MITÄÄN OIREITAKAAN :eek:





TOSI TYLSÄÄ KUN KIERTO ALKAA TAAS VENYMÄÄN,JA KUN EI OLE TOSIAANKAAN TUNNETTAKAAN TÄTIIN JA MIHKÄÄN MUUHUNKAAN. raskautumiseen en usko kun tossa oli 1,5viikon tauko peitteiden heiluttelussakin juuri.... tietty jos se ovis opis vasta tuloillaan..... ;) :whistle:
 
kirsikka83 ja Kärppänä heinälatoon onnea haamuista, jotka tietty vahvistuvat plussaksi. :flower:

Ei ole tädin punainen ferrari vielä jättänyt jälkiä. Huomenna sitten testailen. Entä, jos on nega? Ja kierto venyy? Kääks! :headwall:
 


~~~~~~~~SUNNUNTAI 17.2~~~~~~~~~



mervi-elina.......kp 45/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 39/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 29/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
felicia............kp 27/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 53/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 29/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
katherine...kp 31/28
tietämätön..kp 43/30-32.........................haaveissa ensimmäinen







:hug: :hug: :hug: TIPPUNEET: :hug: :hug: :hug:
Desole
miina-
Riine
Tuisku -84-
Veena
HepsKatti
Tiigeri
pielikki
PikkuMyy-82
nintzku
xAnnax
Miilukka
Tuulia79


:heart: :heart: :heart: :heart: PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart: :heart:


Angel Eyes
tapsu85
Kirsikka83

:saint: :saint: :saint: HAAMUILIJAT: :saint: :saint: :saint:

kärppänä heinälatoon....kp27/24-28.......yk.1..........haaveissa eka
Julietta..........kp 30/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen






 
Eipä tässä mitään... :D ollut niitä pikkunippailuja ja niitä inhottavia ilmavaivoja... Eilen koklasin illalla ihan huvikseni nipukkaa ja se oli "lyhentyny" ja oli semmonen "leveä" ja kovahko. Aattelin että se on nyt sitä ja sitten aamulla oli ihan pakko ja haamuhan siitä sitten tuli!!! Epäilin itse että silmät taas tekee tepposia, mutta kun mieskin sen näki, niin pakkohan se on uskoa!!! Huomenna teen sitten uuden testin aamusella. Testejä onkin vino pino tuolla kaapissa.... :D

Niin! Täytyy varmaan viiä kukkapuska sille lääkärille, joka mulle lupas plussan tästä kierrosta!!!
 
ei vitsit :flower: ja kyl toi vahvistuu,mä oon varma :hug: onnee vielä :) ja tosiaan ,niinhän se lekuri tiesi ja ennusti!!! taijampa itekki varata sellasen :whistle: :snotty: kohta pyörähtää yk 9 käyntiin kuhan se täti nyt tajuis tulla eikä pitkistä tätä kiertoo :headwall: :headwall: tosiaan äsken herkällä testillä aivan puhdas nega...ei mitään viivoja eikä viivanpaikkoja :headwall: :headwall: kyl pitäs jo näkyy jos ois napannu viime pupuiluista jotka oli ennen tota pikku taukoa.tossa oli taukoo melkeen 2viikkoa mutta kaippa sitä pitää aktivoitua taas uudestaan nyt jos se ovis on vasta tuloillaan :eek: :eek: :eek: hei haloo!!kp:t yli 30 jo kuitenkin :headwall:
 
Mä voin suositella yhtä hyvää gyneä Lahdesta!!

Niin ja tosiaan... mullahan ei vissiinkään oo ollu ovista sen km:n jälkeen ollenkaan, joka oli syyskuussa... Nyt oli ja heti tärppi! Siis jos tää nyt totta on!
 
Oireet oli aika lailla samat kuin esikoisestakin, eli päällimmäisenä väsymystä ja palelua. Aamuisin oli vähän turvotusta ainakin käsissä, ja tänään on ollut päänsärkyä. Mahassa on tuntunut vihlaisuja, jos olen tehnyt äkkiliikkeitä tai nostellut tyttöä huonossa asennossa. Ei kuitenkaan menkkamaista jomotusta...

Huomenna testaan vielä uudestaan!
 
buaah.. :'( Täällä viikon selkäkivut osoittautuivat vaan tädin jekuiksi. pylly soikoon, että osaa ärsyttää!! Noh..ei auta, kun taas motivoida itseensä uudelle kierrokselle! On tää kyllä rankkaa hommaa, kun tuntemukset heilahtelee jännityksen täpinöistä pettymyksen mutinaan...
Jep jep! Hain kaupasta pari purkkia greippimehuakin. NYT ALKOI NIMITTÄIN se mun kiertoni, jolloin raskaudutaan. Kolmas kerta toden sanoo kp1/29 yk3!
Kuulemisiin! =)
 
Katherine: Kävin gynellä! Se katsoi ultralla, että munasolu irtoaa parin päivän päästä ja irtoshan se!! Niin ja sit se ihmetteli kun mulla on niin paksu limakalvo jo noilla kiertopäivillä ja kyseli että onko mun menkat (ne kahden mitä on km: jälkeen ollu, vaikka oli jo syyskuussa....) ollut runsaat. Ja on ollu!! Oli jopa niin runsaat että tuli läpi ja pahasti vaikka oli sekä side että "tuppi"... Ni siitä se sitten sano että tuskimpa on ollu ovista.

Niin.. ja silloin tammikuun alussa mä bongasin oviksen digitaalisella!!! Eikä mul sitä ollutkaan!!! Hormoonit vaan nous mut mitään ei ollu kasvanu tai irronnu. Mulla on pco-tyyppisen munasarjat ja siksikin tuo ovulaatio saattaa olla vaikeaa..

 
lauantai iltoja :wave:

nyt oon päässy pystyyn sängystä.. pient krapulan poikasta :D tuli vietettyä taas railakas ilta ja kaaduttua tanssilattiallaki :LOL:
nii ja hassua.. mun mahassa nippailee niiku oviksen aikaa :D outoa sanon minä..

muttamutta...

tippuneille :hug:

haamuilijoille roppakaupalla :flower:

muille plussa puhallukset :whistle:
 
Onnea kaikille haamuilijoille ja plussanneille!!! :flower: Teitähän on jo monta, jes!

Mulla eilen testissä puhdas nega, mutta pelissä ollaan vielä mukana, tätiä ei näy...

Yritän suhtautua asiaan rauhallisesti kun tuntuu, että ressaamalla näitä vauvoja ei ainakaan tehdä... ja omaa pääkoppaa vaan turhaa rassaa jos koko ajan ajattelen asiaa. Jotenkin nyt oon hyväksynyt, että tää meidän vauvaprojekti todennäkösesti venyy pitkäksi (koska epäilen edelleen ettei viimeseen puoleen vuoteen oo ollu ovista) joten ollaan nyt iloisia tuosta yhdestä elämänihmeestä ja toivotaan että toinen joskus saataisiin, ei enää kuitenkaan ennen kuin esikko 3v...

Nyt perheen pariin.. käyn kuitenkin lukemassa teidän juttuja ja pysyn listalla... :wave:
 
Voimahalit kaikille tädin yllättämille!!! :hug: :hug: :hug:

Ja temppihalit :hug: ja +++++++++++ :whistle: -puhurit kaikille muille! Pitäkää täti kaukana!!! :attn: :attn: :attn: :attn: estopuomit asetettu!

Tänään ja aavistuksen vahvempi haamu, joten kai sitä voi plussaksi kutsua. Haamuilen kyllä vielä kun vasta tiistaina ois eka menkatmyöhässä-päivä.

Tsemppiä kaikille! Kiva lumipyry tuolla ulkona!!! B)
 
TÄTI TULI AIVAN PUSKAN TAKAA VIIME YÖNÄ!!!ILLALLA EI OLLU MERKKIIKÄÄN!!!meikä pääsi sit tippuneisiin :headwall: :headwall: :headwall:
:'( :'( täällä siis tiputtiin jälleen kerran :headwall: :headwall: kp 1 /28-33 (tää kierto oli 31 nyt ett piteni taas hiukan edellisestä MUTTA ONNEKSI EI TON ENEMPÄÄ NYT KUITESKAAN NIINKUIN LUULIN)mut jos se nyt ois rajottunut tohon haarukkaan.eli uuteen kiertoon sitten taas vain
|O |O
 

Yhteistyössä