~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

Alkuperäinen kirjoittaja HepsKatti:
Kannattaisiko kuitenkin edelleen testata aamupissasta, vaikka menossa jo kp 35/32-35?
Mie testasin silloin tuolla aconin herkällä aamun ensimmäisestä ja apteekin omalla toisesta. Ja vaikka ei pitäs olla niin herkkä niin vahvempi viiva siihen miusta tuli kuin tuohon aconiin, eli ei kai sillä oo kovin suurta väliä.

Toivottavasti on plussa. :D
 
:hug: tippuneille ja neganneille!

Hirmuisesti onnea tapsu! :flower:

Se on sitten tämä varsinainen piinaviikkokin käynnistynyt. Täällä ollaan oksennustaudin riivaamana oltu viime päivät niin siinä on sitten oireiden tarkkailutkin menneet ihan solmuun. No mutta, toivotaan parasta :)
 
tapsu85 kaksoset on ihan passelit... :heart: On sitten tuplasti vauvaa. Nimimerkillä: kokemusta on.

Ei olis kyllä uskonut, että tämä viikko 7 on näin jännä ja piinallinen. Nyt täytyy vaan malttaa odottaa loppuviikkoon. Kyllä sitä ihan mielellään hyppäis tuohon plussajonoon. :LOL: En pistä hanttiin!
 
hei naiset :wave:

tääl luultiin jo et nyt räjähti paikat.. mutta ei räjähtäny :LOL: valkosta limaa vaa valuu sääriä pitkin.. kiinostaahan :LOL: ja menkka kipuja oli hetkellisesti..
torstaina testaillaa.. onkohan testis monta viivaa? :whistle:
 
HepsKatti
Mä olen tässä nyt kolme tuntia pidättänyt pissaa ja ajattelin testata. Riittääkö tuo kolme tuntia? Mun ei vielä tänään pitänyt testata, mutta ei malta enää yhtään!
 
hepskatti :hug:

tiigeri mä oon kans niin koukussa, ettei pärjää kauaa ilman että tulee kuulumisia lukeen :headwall: tää on sitäpaitsi hyvä päiväkirja, jos ei muista jotain kehon käyttäytymisestä niin tänne vaan lukeen, kun tänne tuppaa kaiken kirjottavan :LOL:
 
:snotty: :ashamed: no niin..... niinkuin uhkasin ja tiesinkin niin pitihän se mullakin kokeilla ihan huvikseen puolikkaalla testillä kun tuolla kaapissa oli :headwall: :headwall: aivan selevä nega...ylläri pylläri.... no en oo kyllä sitä ovista bongannukkaan mutta ei oo kyllä täti oireita eikä mitään muutakaan.... ja tiesinkin että kierto venyy joka tapauksessa. saas nähä monta testiä saan kulumaan ennen kuin se tätsky saapuu....monta monituista...mä en kattokaas usko vaikka en sitä ovista ookkaan saanu tikkuun :LOL: :LOL:
 
HepsKatti
Mua jäi nyt niin vaivaamaan, että näyttääkö herkkä raskaustesti varmasti nyt jo oikean tuloksen, jos ovulaatiosta on 16 päivää? En sitä mitenkään tikuttanut, mut niitä limoja ei voinut olla huomaamatta :LOL:

Ja taas vaihteeksi niin harmittaa, kun menin jo testaamaan, mut minkä sitä itseleen voi. Olisin edes huomiseen aamuun jättänyt, vaikka ennen kuin mies lähtee töihin. Kyllä se pissa niin paljon "väkevämmän" näköistä on aamulla kuin näin päiväsaikaan, että oisko se kuitenkin näyttänyt varmemmin. No mutta nyt vaan sitten odottelen, että tuleeko menkat vai ei. Tylsää.
 
Helou!! Saunasta tulin... teki hyvää!!!

DoB: Pahoittelut minunkin puolestani!! :hug: :hug:

Miilukka: Jospa oot ovuloinu testailusta huolimatta? Ja joka kuussahan ei oo edes ovista... Kuten minulla ei ollut viimekuussa, vaikka saatiin muka ovisplussa samana päivänä!! On se kyllä niin kumma juttu miten noi gynet voi semmosenkin asian nähdä....

(.) Ajattelin tosiaan testata aconiin kympillä ystävänpäivänä, mutta arvatkaa mitä!!? Mulla on tilillä vissiin 4 euroa!!! Osta sillä nyt sitten joku testi... ehkä mä haen sen sitten perjantaina kun tulee tili. On mulla kyllä noita toisia testejä, jotka on 25 vahvuuksisia.. mut se ei kyllä varmaan näytä vielä jos oonkin raskaana... Epäilen kyllä vahvasti että olisin... ei oo oikein mitn tuntemuksiakaan...
Maanantaina ois sitten se THE TESTIPÄIVÄ, mut jos testais jo sunnuntaina, ni ois sitten seiskaviikon puolella.
 
HepsKatti
Niin sitä sitten tiputtiin korkeelta ja kovaa, menossa siis kp 1 :( . No olisi se liian helpolla tullutkin, jos ensimmäisestä kerrasta olisi tärpännyt.

Ja on kyllä sitten niin Murphyn lakia jos mikä, kun meni eilen illalla testaamaan, niin tottakai menkat alkaa aamulla. No uuteen nousuun vaan...Tsemppiä ja plussatuulia kovasti heille, kenellä vielä toivoa on :wave:
 
felicia
Aika menikin nopeasti, ei ole ollut ns. varsinaista yrittamista tassa kierrossa,
enka odotakaan raskautuneeni. Ainoa oireeni on oireettomuus, ihmettelin aamulla
kun testasin lampoja, et ne oli yli 37 mut en itse tunne sita niinkuin yleensa.
Voishan huomenna testata jollain herkalla testilla, vaiks ei olekaan mitaan
oireita.
 
Täällä tiputtiin. Tuhrua tuli eli yk 9 pyörähtää käyntiin.

Ei tullut meille tällä kierrolla plussaa ei. Ja alkaa vaan mietityttään ja pelottaan että tuleeko sitä ollenkaan.:'(

Onnea vielä mukana oleville!
 
:hug: :hug: tippuneille :( uutta pinoa sit pystyyn vaan. ensimmäiset kiertopäivät on niitä' pahimpia kun ei oikein huvita mikään mutta kyllä se siitä sitten. ja minä tulen todennäkösesti myös liittymään tuleviin pinoihin kanssa :/
 
heips..

Tiigeri tippu näreikköö että rytisi.. kp 1.. mutta niinhän minä teille sanoin..

nii ja lämmökki oli aamulla koholla.. hassua.. ei nekää tiä mistää mitää.. eka nipukka petti ja ny lämmöt.. uskoakko enää mihinkää :LOL:

ja nyt ajattelin josko otan pikkasen etäisyyttä tähän koneesee, vauvasivuihin ja ovis juttuihin.. menee pian liian pakko pullaks.. mutta eihän se sitä meinaa etten vois tulla teijän kaa juttelemaan tänne välil :) ette musta nii helpolla eroon pääse :LOL:

nii ja :hug: HepsKatti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiigeri:
heips..

Tiigeri tippu näreikköö että rytisi.. kp 1.. mutta niinhän minä teille sanoin..

nii ja lämmökki oli aamulla koholla.. hassua.. ei nekää tiä mistää mitää.. eka nipukka petti ja ny lämmöt.. uskoakko enää mihinkää :LOL:

ja nyt ajattelin josko otan pikkasen etäisyyttä tähän koneesee, vauvasivuihin ja ovis juttuihin.. menee pian liian pakko pullaks.. mutta eihän se sitä meinaa etten vois tulla teijän kaa juttelemaan tänne välil :) ette musta nii helpolla eroon pääse :LOL:

nii ja :hug: HepsKatti
voi tigru :hug: mut lykkyä pyttyyn ens kierrolle sitten

 
Tiigeri: Viime kierrossa mun lämmöt laski vasta ku menkat oli jo loppunu, joten niistä ei voi kyllä päätellä mitn... mä ainakaan...

Täällä masussa on ollut tänään koko illan jotain nippailuja... Sekä vasemmalla että oikeella. Tää on kuitenki jotain suolijuttuja... kiusaa... :headwall:
 
hellou! Anteeksi, en oo ilmotellut itestäni. HIENOA!! Täällä on tullut plussia!! Onnea kaikille plussanneille!!

Oon yrittäny olla ihan cool ja olla pääosin sillä tavalla, että oikeesti en mitään vauvaa edes yrittäisi. noh..ei kovin hyvin oo onnistunut, oon silti pyörinyt täällä sivuilla... Ylihuomenna olis tädin määrä tulla... Mulla ei oo oikeestaan mitään oireita mistä voisin kirjottaa.. maha on ollut tämän tästä kipeä, juilii välillä melko kovaa. Sit nyt ollut selkä muutaman päivän kipee, mikä tulee yleensä menkkojen aikana. Rinnat ei oo yhtään kipeet.. vilu on mutta niin mulla on aina... Oliko se niin, että ennen menkkoja valkkarin määrä lisääntyy? Se on ollut ihan tolkutonta tänään!!! No palaillaan.. tältä varmaan löytyy testikavereita, jos käy niin onnekkaasti, että saisin viikonloppuna testailla!! =) =) Hyvää yötä kaikille...välillä on ihmisen pakko varmaan nukkuakin....
 
vai oisko tää sittekin ollu mun ketju? =)

Emmää ees tiiä... :LOL: Mä vasta tänään keksin, et tääl on tämmöinenkin osio eikä vaan toi Mitäs nyt... :ashamed:

Mutta joo, itse toivon pääseväni testitikun varteen tänä sunnuntaina eli 17.2. Toistaiseksi täti punainen ei ole tullut kylään. :xmas: EIKÄ TARVITSEKAAN TULLA! |O

Eilen vähän kolkutteli ovella, mutta se oli semmoista pienen pientä värjäytymää vaan valkovuotoon sekoittuneena, ei edes pöksyyn asti tullutta. Mietin oisko voinut olla jonkin sortin kiinnittymisvuotoa? ...kun kiinnittyminen ois voinut periaatteessa ehkä, jos oli, (onk tosa riittävästi ehkää? B) ) olla maanantaina. Ja toi tuli tiistaina... sen jälkeen ei ole näkynyt, eikä tarvi näkyäkään... :whistle:

Alavatsaa kyllä koskee jonkun verran, mutta samanlaista mulla on aina. Mitään erityisiä oireita en osaa sanoa... Ei auta kuin odottaa. :(
 

Yhteistyössä