~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

onnea tapsu!!!!aivan ihania uutisia, toivottavasti pääsen itse kohta perässä!!! :D piti testata aamulla,mutta unohdinniin taidan jättää testaamisen huomis aamuun..jotenki alkaa oleen toivo mennyttä :kieh:
 
JJ-t toivottavasti tuut pian perässä.

Mä oon ehtiny miettiä tänään jo miljoona ziljoona asiaa. Pitäs varmaan kysellä neuvolasta niitä. Mulle keskenmenojen takia luvattiin alkuraskauden ultra. Ei hajuakaan koska viimistään se pitäs varata ja koska aikasintaan uskallan. Mun painon putoominen huolettaa kans kun ihan hyvällä tahilla tippuu, syön kuitenkin terveellisesti, en todellakaan ole millään nälkäkuurilla.

On niin sekava olo, kun jännittää, pelottaa ja samalla on tosi onnellinen ja ihmeellinen, euforinen olo!!!

Nyt kaikki vaan plussaamaan.
 


~~~~~~~~TIISTAI 12.2~~~~~~~~~


Miilukka..........kp 27/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 40/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 34/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Tiigeri..............kp 27/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
pielikki............kp 26/26......................................................
Tuulia79.........Kp 28/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 27/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 24/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Julietta..........kp 25/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 24/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
felicia............kp 22/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 48/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 24/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
nintzku.......kp 34/28-34.........yk.2............haaveissa toinen
katherine...kp
tietämätön..kp 38/30-32.........................haaveissa ensimmäinen
xAnnax.......kp 26/29............yk.2............haaveissa ensimmäinen
HepsKatti... kp 35/32-35.........................haaveissa toinen
PikkuMyy-82..kp.....................................................................




:hug: :hug: :hug: TIPPUNEET: :hug: :hug: :hug:
Desole
miina-
Riine
Tuisku -84-


:heart: :heart: :heart: :heart: PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart: :heart:


Angel Eyes

:saint: :saint: :saint: HAAMUILIJAT: :saint: :saint: :saint:

tapsu85..........kp 34/??...............................haaveissa toinen


 
päivää kaikille :wave:

Tiigeri astuu kelkkaan taas.. oli kivaa olla muualla lomailemas ku tääl kotipaikal vaa.. sain koko vkl hoidella 4kk ikästä tyttöä :heart:
nii ja tääl kaik niiku ennenki.. pe-la välisenä yönä ku nukkumaan menin ai että kun vihlas menkka maisesti ja ajattelin et nyt tuli punanen aalto kattoon asti.. mutta ei mitään sellasta.. menkka kivut kadonnu kuin tuhka tuuleen :whistle: hajuaisti vaan oireilee :LOL:

nii ja tippuneille oikeen isot :hug:

ja plussanneille ja haamun saanneille paljon onnea.. ja ruttauksia :heart:

nii ja sitten meille kekkä vasta oottaa testaillua.. paljon plussa tuulia ;)
 
kerroppas nyt meille piinaviikkolaisille sun oireista!!! millasta oli ennen plussaa ja missä vaiheessa alkoi..??! entä fiilikset nyt?

jänskättää niin paljon. on koko ajan ollu raskaana-ei raskaana olo, vaihtelee päivittän. mutta nyt on jo toivot korkeella :saint: saattaa olla että huomenna tiputaan :ashamed:
 
JJ-t Hyvä kysymys! laitoinkin nimittäin ihan ylös, että koska mitäkin oireita tuli. Ihan varmuuden vuoksi.

dpo 6: rintoja aristi ja vihloi vähän, välillä pientä päänsärkyä, kurkkukipua, vähän etova tunne kävi välillä, vähän menkkamaista muistuttava juilinta, vilu, väsy, mielialanvaihtelu, vatsan turvotus.

Rintojen vihlonta ja etominen on joka päivä vahvistunut vähän.

dpo8: iski hillitön jano ja mielialojen heittely lisäänty tosi paljon. Käytännössä katsoen mikä tahansa sai itkemään.

nyt siis dpo12, ihan kaikelle en sentään itke enää, mutta vähän teki tiukkaa katsoa sitä meille tuli vauva -ohjelmaa siskon kanssa, pari kyyneltä meinas tippua. Rinnat on tosi kipeät ja kivikovat. Etominen on muuttunut ihan sellaiseksi selväksi tunteeksi, vaikka on kyllä tosi lievää vieläkin. Tuntee jo kuitenkin, ettei ole mielikuvituksen tuotetta ja ulkoilu auttaa. Kauhea närästys koko ajan, eikä siksi voi syödä mahaa ihan täyteen koskaan. Ja lämpö on ollut koko ajan koholla, iltaa kohden nousee.
 
Täällä kuumeillaan tosissaan! Kun jaksaisi viikon odotella vielä. Kauhee hinku olis kyllä jo viikonloppuna testata. Tänään alkoi jo pikkuhiljaa rinnat tuntuu aralta,mut niin mulla aina jo viikkoa ennen menkkoja.. saakelin täti jos tulee tänne.. ei se ennen la- su tule sen tiedän kun on säännöllinen kierto, mut sais pysyä kokonaan pois!
 
jahas....nega se oli tänaamunenkin testi :kieh: tässä sitten taas odotellaan, voi kun se kierto ei nyt liikaa venyis,se vasta on rasittavaa :headwall: sitten kun vielä on ihan konkreettisiakin raskausoireita, niin ei tiedä mitä ajatella :/
 
JJ-t Voihan se vielä plussaksi muuttua :D Toivotaan niin. Mun kaikki muut raskaudet näytti vasta tosi myöhään plussan.

pahoittelut kaikille tippuneille :hug:

Liian lyhyt on plussanneiden lista, alkakaahan testailla plussia :D
 
tapsu niinhän se mullakin oli viimeks että plussa tuli vasta kp 52, oon ton varmaan aika moneen kertaan tääläkin sanonu, mutta kummiskin :D toivoa ei ole menetetty, olis vaan kiva että se täti sitten tulis jos ei plussaa niin sais vähän tietoo omasta kierrostaan :saint:

pitää mennä töihin, ihanaa päivää kaikille :wave:
 
kurjaahan se on aina ootella, kun ei tiedä mitään suuntaan tai toiseen, mutta... Kyllä sitten kun se menee toisinpäin, niin riittää siinäkin pohdittavaa. Mulla on jo käyny mielessä, et entä jos onkin kohdunulkonen kun näin aikasin näky, tai jopa kaksoset :LOL: . Jos sieltä 36:n viikon päästä joku tulee, niin niitä saa olla vaikka seitsemän
 
HepsKatti
Täällä sitkeästi roikutaan edelleen :) . Kovasti tekisi mieli jo testata, mut mies sanoi, et haluaisi olla kans paikalla kun testaan. Kannattaisiko kuitenkin edelleen testata aamupissasta, vaikka menossa jo kp 35/32-35?
 
Heips! Mä testasin silloin kesällä päiväpissasta ja tulos oli ihan varma. Tiesin vastauksen kyllä ilman testiäkin...

Nyt en tiiä uskallanko kuitenkaan testata vielä ystävänpäivänä... Tai uskallanko testata ollenkaan... En nyt sitten tiiä onko mulla mitn oireita kuitenkaan.. Nuhaa on ja silmät ihan vetiset (katoitteko eilen sydänjää-ohjelmaa) kauhea väsymys (johtuu kyllä viikonlopun valvomisesta) ja hirvittävä vilu!!! Tissit ihan normaalit... Lämmöt on ihmeelliset, välillä on alilämpöä ja välillä on yli 37... ota siitä nyt sitten selvää.... pöh!


++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille!!!
 

Yhteistyössä