Kärpällä on tuossa toinenkin mietintäketju, mutta ilmoittaa tännekin, että tänä aamuna haamuiltiin. B)
...ja nyt pelätään hiton paljon enemmän, että se haamu siitä johkun vielä katoaa. :snotty: Mulla on vielä järkyttävä yskä ja joskus kunnon yskäisy ottaa tuonne alamahaan ilkeesti. :/
Niin ja haidi84: mulla on haalean haalea haamuviiva vasta, mutta silti uskallan vastata, että tässä kierrossa ollut ihan normaalit, jos ei hiukka voimakkaammatkin menkkaoireet. Ainoa ero tähän mennessä on ollut, että tiputteluvuoto ei ole alkanut, vaan edelleenkään ei tule mitään vuotoa (normaalisti tähän mennessä mulla ois jo monta päivää edes tiputellut, vaikkei vielä kunnolla vuotanut). Ainoa väriläiskä eikä sekään mikään kunnon väriläiskä vaan semmoista hieman pyyhittäessä havaittavaa, ruskeahkoa värjäymää oli havaittavissa, kun ovulaatiosta oli 9. päivää. ...ja väitin jo, että nyt alkoi menkat ja menin ja tilasin mammaksilta läjän ovistestejä sekä 3 kpl raskaustestejä. ...no, jälkimmäisistä nyt kaksi tehty, kolmas saa odottaa sunnuntaihin tai jos oikein hyvin menee, maanantai-aamuun. =)
Niin ja toivon, että saan myydä nuo ovistestini eteenpäin ..etten niitä itse tarvitse.
Mut juu, tsemiä kaikille. Pitää lähteä reissuun viikonlopuksi, joten onneksi en pääse testaamaan heti huomenna uusiksi... :snotty: