~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

o ou!! raskausoireita kyllä kehittelee koko ajan, mutta nää alkaa oleen jo aika todellisia!! siis oviksesta on nyt viis päivää, jos oviksen oiken tunnustin..eilen ilmestyi hormooninäppyjä poskiin ja rintaan..tänään mahdollista kiinnittymiskipua ja pienen pieni tuhru vuoto..tissit on turvonnu, muttei yhtään kipeet, alavatsassa nippailee jatkuvasti ja alaselkä on kipeä :saint: mä niin toivon etten kuvittele :saint:

viime raskaudessa, josta ei tosiaan kauaa ole siks muistan niin hyvin, oli aivan samat merkit :D jos tänään on kiinnittynyt niin vois näkyä herkimmillään jo maanantaina dpo. 8 :eek: taidan kyllä lipsua ja testata sillon kun on vapaa päiväkin :D

miina tervetuloa mukaan!!! :D kysyinkin sulta jo tuola toisella palstalla että testaatko mun kaa maanantaina..? no, ootko mukana?? :D

anteeksi omanapaisuus :ashamed:
 
Iltoja!

Ensiksi tervetuloa Miina jännäilemään miunkin puolesta. Ja
Nintzkulle jaksuja migreenin kanssa, kuulostaa inhottavalta. JJ-t kuulostaa hyviltä nuo siun oireet, toivottavasti ois sitä itseään. :) Kurjaa Miilukka että siirtyykin siun jännäilyt toiseen pinoon.

Joo, mie oon yrittäny olla miettimättä mitään oireita, oottelen vaan että mitä ensi viikolla tapahtuu, ensi viikon sunnuntaina ois tuo H-hetki. Tiiän kokemuksesta että kun alkaa noita liikaa miettimään niin kyllä tipahtaa kovaa ja korkealta. Tosin kyllä nuo tietysti mielessä käy, aina kun mahaa vihlasee... :LOL:
Kävin tänään hierojalla ja oli kyllä ihanaa.

 
:wave: joo mut testien suurkuluttajana on mulla pakko varmaan taas "huvikseen" testata tuollakin viikolla että jos kuitenkin... :whistle: :whistle: en oo ihan joka päivä ovistestejä ees tehny kun ei oo ollu oireitakaan ja limoja mutta katos ei sitä sit tiijä ;) ;) emmä voi näppejä pitää irti noista kaapissa huutavista testeistä viikolla seitsemänkään :LOL:
 


~~~~~~~~SUNNUNTAI 3.2~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 18/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 31/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 25/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 26/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 21/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 18/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 25/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 17/26......................................................
Tuulia79.........Kp 19/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 18/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 15/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 24/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 16/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 15/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 21/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 13/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 39/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 15/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
nintzku.......kp 25/28-34.........yk.2............haaveissa toinen
miina-.........kp 25/33..............yk.2..........haaveissa ensimmäinen




 
Täällä minäkin taas... Varasin lääkärille ajan kun tuntuu, että kaikki ei oo kohdallaan tuolla alakerrassa... Oon aina kärsinyt hiivasta ja nyt tuntuu, että sitä on jatkuvasti sekä omituisia kipuja, väsymystä, pahaa oloa ym. Enkä todellakaan ole raskaana, vaikka kuinka haluaisinkin. Nyt pitäis olla piakkoin ovis mutta mitään tuntemuksia ei kyllä ole.. :headwall: No, peittoja heilutetaan silti ahkerasti, onneksi se puoli ei ole kärsinyt vaikka muita huolia oliskin. :heart:

Kuulostaa hyvältä jo osalla nuo oireet! Toivon plussapölyä vaan kaikille! Itse taustailen varmaan jonkun aikaa että saadaan kroppa kuntoon. Tosin voitte olla varmoja että luen joka päivä juttujanne, eli ei kannata mua kokonaan listasta tiputtaa, ilmoittelen varmaan pian taas itsestäni, enhän malta täältä poiskaan pysyä :LOL:

Mukavat viikonlopun jatkot! :wave:
 
Heippa, en ole tainnut "ilmoittautumisen" jälkeen kirjoittaa, kun on ollut niin paljon muuta tekemistä, niin on palstailu vallan jäänyt. Sain kaverilta pian vanhaksi meneviä oviststejä ison pinon, joten olen nyt koko viikon tikutellut, ja tänään näyttäisi siltä, että testiviiva oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva :) Eli sen mukaan olisi ovis käsillä. Tänään sitten täytyy hyödyntää tämä asia (toivottavasti ei ole vielä liian myöhäistä!)...

Katsotaan jos nyt ehtisin vähän enemmän kirjoitella niin pysyn kärryillä jutuista :)
 
moikkaus tännekki :wave:

ei ovista (lämmöistä päätellen) en jaksa ees ajatella.. pupuillakkaa ei voi ku lonkka kipiänä töitten takia ja kaiken muun :ashamed: hoh, ny ei luista ollenkaa.. muutaku alapääs ku valkkaria joka paikka täynnä :LOL:

ny katoan.. :LOL: heippa :wave:
 
JJ-t: Mua kyllä vähän pelottaa testata ku sitä negaa ei oo kiva kattella.. ja jotenki tuntuu siltä et ei harrasteltu seksiä oikeina päivinä..tai siis kyllähän me sillon kp18 oltii mut tuntuu et ois pitäny olla sillon kp17... Mul on tissit vähän kipeet.
 
miina mä testaan kuiteski huomenna, ihan huvin vuoksi :saint: mulla eilisestä on tuntunu menkkamaista kipua, ja pientä verensekaista limaa sullu sormeen kun koittaa kn:aa jo kolmatta päivää :eek: mä luulen että mun VARMAT raskauoireet ei oo enää niin varmoja :ashamed: näyttäs vähän siltä, että täti on tulossa :kieh:
 
LASKIAISSUNNUNTAITA KAIKILLE!!! :kieh: ja eiku kaikki nyt pulkka mäkkeen.....

JJ-t:lle onnea huomiseen testaukseen . ite en oo ees ovista vielä saanut ja vähän pelottaa että ei tuukkaan tässä kuussa :ashamed:
 
Plääh... positiivisuus on vaihtunut negatiiviseksi... Lääkäri lupaili ovista täksi päiväksi, mutta testi näyttää negaa... plaah... Ja jos tänään ois ovis, ni eikös sen pitäis näkyä jo edellisenä päivänä testissä... :( :(
 
ehdottomasti tänne!! Kiitos palstan perustajalle! ;)
Odotan - korjaus- en odota tätiä saapuvaksi ystävänpäivän aikaan.. 15-17.2 pitäisi tulla, mutta ei tulekaan! EIhän?!! eli todella iso potku ja myös nyrkit ojossa ollaan täällä :LOL: ja toivottavasti se este miks hän ei saavu on jotain aivan muuta kuin pitkittynyt kierto!! OIVOI.. :snotty:
 


~~~~~~~~MAANANTAI 4.2~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 19/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 32/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 26/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 27/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 22/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 19/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 26/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 18/26......................................................
Tuulia79.........Kp 20/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 19/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 16/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 25/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 17/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 16/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 22/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 14/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 40/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 16/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
nintzku.......kp 26/28-34.........yk.2............haaveissa toinen
miina-.........kp 26/33..............yk.2..........haaveissa ensimmäinen
katherine...kp
tietämätön..kp 30/30-32.........................haaveissa ensimmäinen




 

Yhteistyössä