~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

Kun meidän perheessä tehtaillaan vaavia, niin sitä tehdään sitten ihan urakalla. :attn: Täällä on puuhailtu melkein joka päivä - 2 päivää, kun mies ei pistä vastaan :LOL:


Meillä tämä jokapäiväinen toimi viime kerrallakin, eli vuoden yrityksen aikana puuhailtiin melkein joka päivä. Huh! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja nintzku:
Kun meidän perheessä tehtaillaan vaavia, niin sitä tehdään sitten ihan urakalla. :attn: Täällä on puuhailtu melkein joka päivä - 2 päivää, kun mies ei pistä vastaan :LOL:


Meillä tämä jokapäiväinen toimi viime kerrallakin, eli vuoden yrityksen aikana puuhailtiin melkein joka päivä. Huh! :p
Siinähän sitä onkin sitten treeniä kerrakseen, ei tarvii enää iltalenkille lähteä. :D
 
nintzku Jaa, tais tulla äsken liian rivoa tekstiä, kun koko sivu kaatu... Meni ainakin täällä ihan pimeeks! :ashamed: Juu, mutta kyllä se vaavin tehtailu on mukavaa. Paitsi, että viime yrityksestä on jo melkein 10 vuotta aikaa, joten ehkä aletaan minä ja mies kohta hyytyä, jos tätä menoa jatketaan. :p
 


~~~~~~~~KESKIVIIKKO 6.2~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 21/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 34/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 28/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 29/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 24/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 21/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 28/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 20/26......................................................
Tuulia79.........Kp 22/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 21/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 18/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 27/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 19/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 18/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 24/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 16/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 42/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 18/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
nintzku.......kp 28/28-34.........yk.2............haaveissa toinen
miina-.........kp 28/33..............yk.2..........haaveissa ensimmäinen
katherine...kp
tietämätön..kp 32/30-32.........................haaveissa ensimmäinen




 
Kirjotelkaas nopsaan paljon viestejä, että jos vaikka se sivu alkaisi näkyä tännekin, kun ei enää oo viimenen. :D

Täällä on uusia oireita ilmaantunut, eli on ollu huono olo ja oon alkanut palella. Mietin tässä että jos huomenna ostais testin ja perjantaina jo kokeilis.
 
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: mä en pääse tänne viimiselle sivulle edelleenkään!!!! ärsyttää....kait mun viestit on tullu tänne kun en niitä nää (kuhan ei oo tullu miljoona kertaisina :kieh: )
siis mä en käsitä ett miks mä en pääse...kyl muut sivut näkyy ja muut pinot :headwall: :headwall: AAAARRRGGG,tahtoo lukemaan teijän kuulumiset
 


~~~~~~~~TORSTAI 7.2~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 22/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 35/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 29/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 30/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 25/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 22/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 29/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 21/26......................................................
Tuulia79.........Kp 23/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 22/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 19/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 28/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 20/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 19/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 25/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 17/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 43/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 19/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
nintzku.......kp 29/28-34.........yk.2............haaveissa toinen
miina-.........kp 29/33..............yk.2..........haaveissa ensimmäinen
katherine...kp
tietämätön..kp 33/30-32.........................haaveissa ensimmäinen
xAnnax.......kp 21/29............yk.2............haaveissa ensimmäinen




 
No mie sinne ainakin kirjottelin pitkät jorinat. Laitetaan nyt sitten tähän uudelleen. Elikkä mie aattelin että jos huomenna kuitenkin jo alustavasti testais, kun en millään jaksais oottaa tuonne maanantaille. :whistle:

Luulisin että varmaan herkällä testillä jotain saattais jo näkyä, sanokaahan siskot että pitäskö vaiko ei? Kun toisaalta sitten ei tarvis jännitellä vasta kun ensi viikolla, mutta toisaalta taas menee 7 euroa hukkaan jos onkin nega...
 
NO NYT VIHDOIN PELITTÄÄ TOI 11 SIVUKIN :kieh: SINNEHÄN OLI JORISTU VAAN ETT KU EI NÄY.... :whistle: :LOL: MUTTA ANGEL EYES:LLA ALKAA OLLA JÄNSKÄT PAIKAT, ei vitsit :D onnea testaukseen jos meinaat testata. mä aina päätän ett en kyl testaa ennen aikojani mutta silti aina joka kerta mä kuitenkin sorrun tekemään sen testin.....

).( vielä että ovista ei edelleenkään!!!! :headwall: kaksi palkkia napotti tänäänkin!!!
sit mulla on tullu nyt vaivaksi vissiinkin se virtsatulehus. :snotty:
valittelin sitä just sillo ku edelliset menkat alko tossa pinossa viikon 4 jänskäilijöissä!!!ihan oli sellanen tunne sillo mahassa että tulee tulehdus mut se meni sit ohi joten jätin asian siihen.
mut nyt sitte tullu taas oireita,mm. pissa haisee omituiselle
:x :x :x
en oo saanu aikaseksi lähtee jonottamaan mihkään labraan noitten penskojen kanssa...kait sitä pitäs mennä ennen ku pahemmaksi menee.
vai pystysköhän neuvolaan vaan jättämään sen näytteen??? ei tosiaankaan inpais lähtee noitten noitten pienempien kans mihkään labran jonoon istumaan ikuisuuksia...siitä ei seuraa kuin kaaos :LOL:
 
nyt vasta pääsin tänne sivuille eilisaamun jälkeen!!vierotusoireita aloi tuleen :LOL: niinkun näköjään muillakin viesteistä päätellen!! täälähän oltiin ihan paniikissa :LOL:

angel eyes mä testaan huomenna (niin vannoin että odotan viikolle 7) testasin dpo 8 negan early detection 10 herkkyys testillä. puhdas nega! tosin en oo ihan varma ovis ajankohdasta mutta luultavasti kp 18. tilasin netistä liuskatestejä 10 kpl, makso 20 euroo niin ei ainakaan rahan puolesta haittaa jos turhan aikasin testailee :D

tänään jomottanu selkää tosi pahasti, syljen eritys lisääntyny, palelee, sormet ja varpaat puutuu, mahassa juilii sillain hetkittäin aikas pahasti, tissit edelleen turvonnut, muttei kipeet, kn pitkulainen patukka, limat runsaat, missään vaiheessa ei oo ollut kuivaa kautta, ilmavaivoja, huimannu koko päivän.. mitäköhän sitä vielä KEKSISI :LOL: no noi oireet on todellisia, mutta viittaako raskaudesta, en tiedä...? :kieh:
 

Yhteistyössä