~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
nega :( nyt pitäs vaan malttaa sinne ystävänpäivälle ja plussata sillon!!! eikä se tätikään voi tulla kun se on potkittu pihalle jo moneen otteeseen :D

katherine tervetuloa porukkaan!!
:hug: .... joo,mut sulla oli liian aikasta toi testaaminen eli ei hätiä mitiä.
mulla taitaa tää kierto venyy taas ennätys pitkäksi tai sit sitä' ovista ei tosiaankaan tule tässä kuussa :headwall:

 
oho tossa piti siis lukea 35-36 pv :D Nyt on meneillään toinen kierto keskenmenon jälkeen, olisko se eka kierto siinä välissä ollut 36 pv, mut siinä en varmaan ees ovuloinu. Vähän jänskättää, kun mulla on kaikki kolme raskautta alkanut toisesta kierrosta.
 
huomenia!

JJ-t kyllä se plussa sitten ystävänpäivänä viimeistään tulee. :)

katherine tervetuloa :flower:

Miulla on alkanu mahaa pistäen vihloa, varsinkin sillon kun nousee kyykystä suoraksi seisomaan. En kyllä oikein pitäisi noita menkkakipuinakaan, mutta eipä pidä alkaa kuvittelemaan liikojakaan. Lämmöt on edelleen 36.7 - 37.0 välillä, normaalilämpö on 36.4. Eikös tuo lämmönnousu ollu merkki siitä että munasolu on irronnu? Vähän tässä alkaa jännittämään, mutta pitää yrittää nyt kärvistellä loppuviikkoon tai ens viikon alkuun. Ja tietysti yrittää olla kehittämättä mitään oireita... :D

 
Nintzku Mulla on tosiaan vasta 5 pv oviksesta, niin oireita ei pahemmin, mut rinnat kyllä on alkanut kipeytymään samalla tavalla kun aiemmissa raskauksissa, niin että vihloo vaikkei niihin edes koske. Tissiksien pitäminen hankalaa, kun ne painaa. Niin, ja ne on melkein kivikovat :D
 
No nyt kun kerran kysytään niin onhan näitä sitten pakko laittaa vielä lisää. ;) Eli miulla on kp 27/32?, ja tänään siis alkoi nuo vihlonnat jota tuossa ylempänä jo kuvailinkin. Nokka on tukossa, vaikka ei enää nuhaa olekkaan, suu kuivaa helposti, väsyttää, maha murisee koko ajan vaikka ei oo nälkä. Siinähän noita, tissit miulla ei kyllä oo mitenkään erikoisen kipeet, ja varmaan noista oireista suurin osa on vaan toiveajattelua.
 
Mutta mustakin tuntuu et kaikki mun "oireet" on aika pitkälle kuviteltuja..
Pitäs vaan suunnata ajatukset johonkin muualle, mutta minnekkä ne suuntaat ku oon esikoisen kaa päivät pitkät kaksistaa kotona ku mies töissä ni tulee vaan koko ajan mietittyä, että oonko raskaana, onko tää oire mahd. raskaudesta..
kuulostaa niin tutulta, paitsi että miulla tää on kolmonen jonka kanssa täällä päätäni hajotan.
 
nintzku Tiedän tasan mistä puhut. Varsinkin kun nytkin esikoinen on päiväunilla, niin ei ole edes muuta tekemistäkään, kun vaan kuumeilla =) Kerran käy vähän etova olo, niin heti on olevinaan niin raskaana, eikä ota huomioon, ettei ole ehtinyt syödä kun aamusta kylmää kaurapuuroa tai jotain vastaavaa :LOL: :LOL: :LOL:

Mäkin kun olen aina ollut aika helposti paksuksi paukahtavaa sorttia, niin on vähän vaikea jättää vauvahaaveita taka-alalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
joo aivan liian aikasta :headwall: ei vaan pysty malttamaan itteensä :kieh: miilukka ootko varma ettei ovis olis mennyt jo, etkä vaan sitä tikkuun saanut bongattua??
mulla on sellanen digotaalinen mittari ja ei oo mittari värähtänytkään siinä :headwall: siinä on kolme palkkia joista se kaksostaso näyttää milloin on hormonitaso noussut yhtään,ja sit muutaman päivän päästä tulee se kolmas että munis irtoo..mut ei oo ees pompannu tonne kaksoleveliin nyt :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Heips! Ovistesti näyttää plussaa!!!! JES!
Ja mahatauti puski päälle illalla yö meni sujuvasti vessassa... Mies totes vaan että aika aikaseen alkaa jo toi raskauspahoinvointi..... ;)

kyl se gyne sit tiesi :p ;) hienoa että sä bongasit...mulla ei edelleenkään :headwall: :headwall: :headwall: jospa en oo vaan huomannu tai digi ei oo näyttäny :whistle: joopa joo....turha toivo....eiköhän toi digitesti aika tarkasti näytä ett joko on tai ei :headwall:
 


tosin tän seuraavan kierron mukaan joka ois noin 33pvää niin ovis ois niinku tulossa että eipä viel kyl heitete kirvestä kaivoon :D meinaan kyl roikkua megessä viimoseen asti. ja vaik en bongaiskaan ovista niin silti elättelen sit toiveita etten oo huomannu sitä :whistle: ;) ihan joka päivä tota testiä en oo tehny kun siinä näkyy päiviä ennen jo toi kakkos palkille nousu ennen ku se kolmas palkki pärähtää |O ja ei oo kakkoseen siis noussu viel ollenkaan :snotty:
 
:eek: :eek: :eek: ei hitsi,just luin uusinta kunto plus-lehteä ja siellä on tällanen artikkeli:

TIHEÄ SEKSI LISÄÄ RASKAUDEN TODENNÄKÖISYYTTÄ

Päivittäinen seksi parantaa lapsen saamisen todennäköisyyttä. australialainen tutkimus tekee selvää jälkeä uskomuksesta,jonka mukaan seksistä pidättäytyminen muutaman päivän ajan parantaisi miesten siittiösolujen laatua.
totuus on itseasiassa päinvastainen. tiheät orgasmit vähentävät vahingoittuneiden siittiösolujen määrää jopa kymmenellä prosentilla, ja juuri se voi olla ero hedelmöittymisen ja lapsettomuuden välillä.
tutkimuksesta selvisi,että vaikka mies varastoisi siittiösoluja pidättäytymällä seksistä,niiden laatu heikkenee niin selvästi,että päivittäinen seksi on parempi valinta.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

että täälänen tutkimus tällä kertaa.....
 
terppa..mä liityn mukaan tänne eli kp30/30-32 ekaa yritellään km takana syysluussa jonka jälkeen pilleireitä söin hetken mut nyt haaveillaan..ovis oli tossa kp18 eli nyt elän jänniä aikoja..lämmöt vielä kohollaan,nenä aamuisin tukkoinen ja parin oluen jälkeen mieletön kankkunen oli la aamuna..uni maistuu helposti menee 14h putkeen kun vaan pissalla käy,ja luoja tätä pään särkyä..ihmetyttää et on jo vkon verran ollu olo et menkat alkais jo ala selkäkin hirmukipeä,rinnat välillä hellänä ja sit ei taas mitään..tirvoksissa kyllä mut niin mulla aina ennen menkkoja...potkitaan tosiaan se täti nyt pois..ja isosti!!!zemppiä kaikkille olen peukut pystyssä täällä!!
 
Hello! Toivottavasti ovis on jo ollut ja oltas sopivasti osuttu sit petihommiin. Ahkeria on yritetty olla viimeisen viikon aikana, mut varmaan vielä eteenpäinki.. ei voi luovuttaa ;) tuosta alkoholin käytöstä, niin itseki aina välillä tulee otettua, niin kuin esim. nyt lauantaina, mut oon sitä mieltä, että jos ei tiedä ei voi vahingoittaa..eli vaikka lasta yrittää, niin ei kai sitä tarvitse aivan absona olla. paitsi jos haluaa tietysti ja parempi kai se niin olisikin! Mut jokainen taplaa tyylillään. mulla kyllä toi tupakkakin paheena... aina välillä onnistunu olee lakossa, mut vaikeeta on lopettaa.. jos sitä raskautuu niin on motivaatiota elämänparemonttiinkin!
 
meikäläinen kirjotti vaikka kuin paljo tekstiä ja kaik katos :kieh:

lyhyesti nyt sitten..

uusille :wave: ja toivottavasti ei nähä tätiä aikoihin nytten ku potkitaan sitä persielle.. :whistle:

a tääl on testattu sängyn jousia ja kyllähän ne nitisee :LOL: nii ja täs aloin miettiä että turhaa sitä varmaa hösää ihtellä plussa sateesta ku ovis meni jo joskus ja ny vast jalka anto periks sänky touhuihin.. se kyl tuli uudestaan kipeeks :|

nii ja ku tääl istuu nii kyl niit oireita alkaa tuleen.. ittelläki alko pistään heti mahasta ku luki teijän oireita :LOL: tarttuva tauti :LOL:
 
Huomenta!

Meillä ollaan kipeänä, onko muut sairastanu ihmeellistä kuumetta ilman mitään muita oireita?? Siis 40 astetta ollu pojalla jo kolmatta päivää!!

Siksi kerkeän kirjoittelemaankin kun oon sitten ainakin huomisen vielä kotona, vaikka töissäkin mua tarttettas.. Inventaario käynnissä joten kaikki työvoima ois ollu tarpeen.. Mutta minkäs teet, ukko oli eilen kotona ja on sitten loppuviikon jos tarttee, ja todennäköisesti tarttee, päiväkodin täti ja mun hyvä ystävä kertoi, että kaikki lapset henkilökuntaa myöten on ollu koko viikon poissa kun ovat saaneet juuri tuon ihmeellisen kuumeen

Oma napa sitten, mikäs muukaan..: taisi olla ovis eilen tai toissapäivänä, hyödynnettiin kyllä. Ainakin päivien ja oireiden mukaan mutta ompa tässä jo niin monta kiertoa luultu olevan raskaana joten nyt otan niin iisisti etten ajattele koko asiaa kuin helmikuun vikana päivänä vasta!! Tai siis oikeestaan 20 helmikuuta varmaan pitäis alkaa menkat joten ehkä silloin testailen sitten.. Pitäkää musta kiinni etten testaa aikaisemmin!!


Mutta nyt taas lasta hoivaamaan...
 


~~~~~~~~TIISTAI 5.2~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 20/28-33-40..........yk.8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 33/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 27/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 28/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 23/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 20/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 27/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 19/26......................................................
Tuulia79.........Kp 21/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 20/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 17/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 26/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 18/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 17/29-32...........yk 5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 23/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
felicia............kp 15/28-32........yk.2.......haaveissa toinen yhteinen
Magic...........kp 41/32-43..........yk.7...........haaveissa toinen
haidi84........kp 17/28-29.........yk.3...........haaveissa ensimmäinen
nintzku.......kp 27/28-34.........yk.2............haaveissa toinen
miina-.........kp 27/33..............yk.2..........haaveissa ensimmäinen
katherine...kp
tietämätön..kp 31/30-32.........................haaveissa ensimmäinen




 
Vai notta tiheetä seksiä pitäisi olla.. No me ollaan lempeilty aiempina kertoina joka pv oviksen aikaan ja nyt tällä kertaa joka toinen päivä. Tiedä sitten mikä parempi, kumpikaan kun ei ole ainaskaan viellä tuottanut tulosta. Mutta tässä kierrossa se nähdää josko toinen tyyli parempi.

Miilukka: Olen lukenut että ovispiikki voi olla niin nopea ettei sitä välttämättä saa tikutettua. Niin ja onhan noita tapauksia jotka eivät ole bonganneet ovista ja silti tulleet raskaaksi juuri siitä kierrosta, joten jospa se sitten kuiteskin :D

Niin juu ja uusille tervetulloo! :wave:
 


eilen olikin palkit nousseet kahteen joten toivoa viel ompi :D jos se tosiaan meneekin ton kierron mukaan niin näillä päivillä pitäisi sitten olla...

tänään olisi laskiaisriehan tynkää kylillä ja kait se pitää lapsukaiset käyttää siellä.ilotulituskin illalla =)
 
Miilukka: Toivotaan että palkit nousee ja ovis on jo ovella!!!

Täällä ollaan lemmitty joka päivä nyt, mun vatsataudista huolimatta. Ja pakkohan se on kun lääkäri lupailu plussaa tästä kierrosta. Välillä oikein unohdan etten ole vielä raskaana..... outoa..... on vaan sitten kova pettymys jos en tulekaan raskaaksi... :x
 
terppa!!miillukka:eek:vis onnea!!
on:eli tohon yritys kierto hommaa,tääl ei pahemmin oo ees yritetty,tulee kun tulee meiningillä..tänään siis kp31/31-32 lämmöt vielä koholla tissejä särkee ihan hirmuisesti sivuilta koko yö meni syödessä..jännät paikat testata en viel varmaan uskalla kun aikasempi meni kesken heti 2pvä testauksen jälkeen..traumoja..

hei osaisko joku sanoa et kuinka paljon ennen menkkoja lämpöjen pitäs ns romahtaa siis jos ne nyt alkaa...toivottavasti ei vaan ala...
tsemppiä meille kaikille :hug:
 
tietämätön: kysyin tuota samaa asiaa gyneltä ja hän sanoi, että lämmöt nousee oviksen jälkeen ja ovat koholla n.12 päivää jos raskautumista ole tapahtunut. No,, minulla oli lämmöt koholla kyllä pidempään... lämpöily kesti niin kauan että menkatkin olivat jo loppuneet pari päivää sitten ennenkuin laskivat.
 

Yhteistyössä