~*~~*~~TÄDILLE POTKU PERSIILLE YSTÄVÄNPÄIVÄN VIIKOLLA 7 ,potkijat liittykää pinoon HOPI HOPI~*~~*~~

Juu, tuli juotua sellaista marlin vital karpalo-rypäle-mehua... Maistoin ihan selkeästi sipulin. Olen juonut tuota mehua muulloinkin, mutta sipulia en ole ikuna siinä maistanut. Mutta joo, oli pakko lukea mehun tuoteseloste ja kas sen valmistuksessa on käytetty sipulia. Onko tämä nyt varhainen oire raskaudesta?

:attn: Täällä myös lipitellään 1-2 lasia tuota greippimehua. Ensin todellakin pelkäsin hedelmälihoja, mutta pelko osoittautui turhaksi, koska mehussa ei ole kyseisiä kötkäleitä. Hyvää on! Tosin vaikutuksesta ei ole vielä mitään positiivista sanottavaa.
 
hellurei :wave:

tääl oon hikihatus siivonnu koko päivän. vaatekaappiki kiiltää :p nii ja kävin kaupas.. sielt ei tullu kun rehuja mukaan :D nii ja greippi ja lime mehua =)

tosi kiva et tääl on muitakin laihuttajia :D ittellä on kans se 20kilua kun sais poijes.. :ashamed: mahtuis toukokuus mekkoon :D
 
Tää tulis nyt tänne kun tuolta edellisestä rymähdin alas... :( Joten uusi kierto, uudet kujeet... Kiitos vaan Miilukalle jo etukäteen, että pidät mun päivät taas ajantasalla... Että nyt ois sitten kp2/29-32 ja yk 5 :headwall:
 
kiitos tsempeistä kaikille :flower: tää on ollu kyl yllättävän helppoa tuolla zyban kuurilla. tässä sai polttaa 2viikkoa päällekkäin sätkää ja samalla veteli noita nappeja.
tupakan himo hävisi tyystin ton kahden viikon aikana. siis ei tullu sitä himoa mikä yleensä iskee kun juo esim. kahvikupin tai sit ruuan päälle. oli aivan ihme tunne kun sitä himoa ei tullukkaan. mutta edelleen se tapa...aamulla kun aina on menny sätkälle ekaksi niin sellaset on paha saada pois.
sit se tupakka ei enää tuntunu missään,ei noussu päähän eikä muutakaan. :eek: eli vetelit vaan sitä p*skan makusta savua..muuta hyötyä siitä ei ollu.
aivan ihme lääke!!
nyt sitte tänään tulee klo 22 tasan kaksi viikkoa kun vetäsin viimisen savun sätkästä!ei oo edelleenkään ollu himoa,ei pääkipua,ei tärinöitä eikä mitään muutakaan!!!ei niinku mitään vieroitusoireita.tää on ollu suht lasten leikkiä tähän mennessä!jos oisin tienny tän aiemmin...
ekat päivät meni siihen että yritin keksiä tekemistä sen tilalle missä menisin tavallisesti parvekkeelle. no nyt olen imuroinut joka päivä ja joka toinen päivä luutuan :whistle: :LOL: ett puhdasta on kyllä
ehdottomasti suosittelen kyllä tuota zybania muillekkin.
 
miilukka onnea tupakanlopetus päätöksestä!!! mä lopetin noin viikko ennen kun plussasin (laastarien avulla) ja retkahdin tasan sillon kun kuulin että mulla on tuulimuna :ashamed: sillon ei tuntunu mikään missään, nyt harmittaa niin perkeleesti!!! oon päätänyt lopettaa tän viikon lauantaina, toivon että se onnistuu!! laastarit oikeesti auttaa siihen himoon, mutta tapaan ei auta kyllä yhtään mikään!! sitten pelottaa toi mun kahvin juonti kun sitä menee ihan liikaa!! :eek:

NIIN JA TERVETULOA KAIKKI UUDET!!! IHANAA KUN PINO KASVAA, JA PALKON PLUSSIA KAIKILLE!!!! :saint:

(.) kp12 ja ovista ei bongattu...sen pitäs kyllä pian tulla jos on tullakseen, tai sitten kierto venyy..mies loukkas polvensa ja taitaa pupuilut olla vähän vaikeeta, mutta on pakko, pitää siis itse tehdä kaikki työ :LOL:
 
joo,kyl toi hintansa maksaa aika pikaseen takasi ku mullaki meni aski päivässä melkeempä. maksi-aski kesti sen puoltoista päivää ja se maksaa vähä päälle 5euroo eli viikossa meni sätkään noin 25egee, kuukaudessa ehkä satkun luokkaa jne. jne. :eek: :eek: :eek: :eek: hui helevat kun alkaa näin ajattelemaan!!!! no välillä kyl poltin pitkään noita venäläisii :whistle:
 
Täällä kanssa painonpudotusyritys käynnissä. On tullut puolen vuoden aikana kerättyä 10 kiloa ylimääräistä ja niistä haluisin eroon kun ei enään menen mitkään vaatteet päälle. Tai no siis jos nyt äitiysvaatteisiin saa vaihtaa niin sitten tietty ihan toinen juttu :) Vuoden vaihteessa aloitin mutta vielä ei ole tippunut. Noh, tänään raahauduin olin jumpalle niin ja perjantainakin (ylpeänä B) ...
 


~~~~~~~~TIISTAI 22.1~~~~~~~~~

Miilukka..........kp 6/28-33-40..........yk8.......haaveissa viides
mervi-elina.......kp 19/34-42.......yk.1...........haaveissa kolmas
JJ-t...................kp 13/??............. yk.2........haaveissa ensimmäinen
Angel Eyes.......kp 14/32-34.........yk.3........haaveissa neljäs
Tuisku -84-......kp 9/28...............yk.2........haaveissa toinen
Tiigeri..............kp 6/25-30........ yk.6..........haaveissa ensimmäinen
tapsu85..........kp 13/??...............................haaveissa toinen
pielikki............kp 5/26......................................................
Tuulia79.........Kp 7/28-32..........yk.2.........haaveissa toinen
Kirsikka83......kp 6/30-31..........yk.3..........haaveissa toinen
Veena...........kp 3/24-28...........yk.8..........haaveissa ensimmäinen
Riine..............kp 12/34??..........yk.10........
Julietta..........kp 4/35-40..........yk.4..........haaveissa ensimmäinen
Lappitar........ kp 3/29-32...........yk.5......... haaveissa toinen
Desole..........kp 9/29-32...........yk.6.........haaveissa ensimmäinen
 
Huh, nyt ois ensimmäiset aamutreenit uudella crossarilla takana. Vähän on miulla huono kunto, en edes arvannu että ois oikeesti noin huono :ashamed: Mutta tästä vaan sitten parempaan suuntaan.
Miulla nuo kilot kertyi tuossa viime talvena kun olin raskaana, ja eipä ne mihinkään hävinny imetyksenkään myötä. Vissiin tuli vaan lisää. Mutta nyt ne lähtöö.
 


TÄÄLLÄ ON KUNTOILU ALOITETTU NÄKÖJÄÄN MUUALLAKIN :kieh:
ITSEKKIN PARINA PÄIVÄNÄ KÄYNYT NYT JUOKSEMASSA,VAIKKA KUNTO ON KYLLÄ AIKAST RETUPERÄLLÄ KUN EN OLE VUOSIIN HARRASTANUT MINKÄÄNLAISTA LIIKUNTAA :ashamed: :eek:
JOSPA NYT JAKSAIS HIEMAN LIIKKUA NIIN KIINTEYTYISI.MINULLA EI OLE VARSINAISESTI YLIPAINOA: OLEN 163CM JA OISKO PAINO NYT 52KG . MAHA ON TIETTY VENÄHTÄNYT KUN ON TÄSSÄ NELJÄ MUKULAA PYÖRÄYTTÄNYT MUTTA MUUTEN OON SUHT HOIKKA,AINAKIN MUIDEN MIELESTÄ ;) ITEHÄN SITÄ EI OLE KOSKAAN TYYTYVÄINEN. EHDOTTOMASTI HALUAN KIINTEYTYSTÄ NIMITTÄIN PUKKAA KOHTA 3KYMPIN KRIISI PÄÄLLE...TÄSSÄHÄN OIKEESTI KOHTA RUPSAHTAA KÄSIIN :eek:
NYT ALKO UUS ELÄMÄ KUN SÄTKÄN POLTONKIN OON LOPETTANUT :LOL:
 
Sitäkin oon mieittinyt että jospa tämä kuntoilu (noh, ehkei nyt ihan vielä voi kuntoilusta puhua mutta kuitenkin) auttaisi tähän vauva-stressiin. Eli sekin hyöty vielä kaupan päälle :D

Niin ja Miilukka, Toivottavasti ei ollut hammaslääkärissä kauheaa :x Nyt varmaan on lego valkoisena kun on hammaskivi poistettu.
 
huomenia :wave:

täälhän kaikki on kuntoilu intosia ny urakalla oikee :D ihtekki ajattelin taas mennä.. mutta jätän sen iltaan ja toivon et on tähtitaivas ku lähen :) pikkasen on vetämätön olo..
alotin ny sen lämpöjen mittaamisen vasta tälle kierrolle. eka kerta kun ees mittailen lämpöjä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Sitäkin oon mieittinyt että jospa tämä kuntoilu (noh, ehkei nyt ihan vielä voi kuntoilusta puhua mutta kuitenkin) auttaisi tähän vauva-stressiin. Eli sekin hyöty vielä kaupan päälle :D

Niin ja Miilukka, Toivottavasti ei ollut hammaslääkärissä kauheaa :x Nyt varmaan on lego valkoisena kun on hammaskivi poistettu.
kyllä kyllä :D valkoset on ;)
ukko paikkas kaksi pientä reikää ja ilman puudutustahan mä otin että halvemmalla pääsee :LOL: vähä kyl vihlo toista reikää ku poras :$ :$ sit poisti hammaskiveä mutta ei sitä vissiin paljo ollukkaan ku ei kestäny kauaa ku raapi....
onneksi tuli käytyy ja kahden vuoden päästä tarkastukseen....

 
desole tervetuloa mukaan!! :flower:

on vähän vaikee kirjottaa kun on niin pimeetä, eikä oikeen nää näppäimiä..oon niin laiska etten jaksa mennä valoja laittaan :LOL: huh huh :headwall:

kivaa kun kaikilla kunnon kohotus kuuri ja tupakan lopettamisyrityksiä/päätöksiä, kuinka monella on kahvi yks intohimoista??? mua pelottaa kun siitä on ollut niin hirvrrsti juttua nyt lähiaikoina..mä juon aivan liikaa kahvia!! :ashamed: aamulla menee 3 kuppia sitten työpäivän aikana vielä 3-6 se on aivan liikaa!!! sitten kun ei senkään juomisen lopettaminen niin helppoa ole, voi jollain tavalla verrata tupakan lopettamiseen!!

tänään nippaillu niin että vois ovis olla tuloillaan :D
 
terse Desole :wave:

JJ-t itekki oon alkanu nykyään hulluna kaffetta kittaa.. kaverikin on tulossa pian kaffelle, eli pannu on pian kuuma :D
mie oon varmaan nii vanhanaikanen etten nyt sillain noist välitä vaik sitä juo.. tai olikos se ennenvanhaa nii iso haloo? :|
ja kun meil on yritystä vauva puuhis mutta sekin on että tulee jos tulee :) mut taijampa kuumeilla senkin edestä ja lukea parhaimpia niksejä :LOL: mutta jooh.. mistäköhän höpöttelinkää :LOL: nii että en mee het kaikkeen lakkoon täs yrittämisel.. :D sainkohan asiani ny selväks :LOL: hohoijaa.. koneen ääres sekoaa ajatuksekkin :D
 

Yhteistyössä