Taas sairastetaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Tällä kertaa tyttö tosin. Sai sen saman räkätaudin kuumeineen , mikä oli minulla viimeviikolla.

Ja olisin nyt jo valmis vaihtamaan tuon vaikka imuriin :ashamed: :ashamed:

Mä en jaksa tuota narinaa ja vikinää joka asiasta :ashamed:
Joo joo , toinen on kipeä.

Tiedän , turha aloitus :saint:
 
Mä odotan kauhulla koska tämä iskee mieheen. Se kun on niiiiiiiiiiin sairas , ettei voi eväänsä liikauttaa sohvalta :kieh:

Mutta mun oli vaan pakko jaksaa sen iltavuoroviikkona kotona lapsen kanssa illat. :snotty:
 

Yhteistyössä