Tällä kertaa tyttö tosin. Sai sen saman räkätaudin kuumeineen , mikä oli minulla viimeviikolla.
Ja olisin nyt jo valmis vaihtamaan tuon vaikka imuriin :ashamed: :ashamed:
Mä en jaksa tuota narinaa ja vikinää joka asiasta :ashamed:
Joo joo , toinen on kipeä.
Tiedän , turha aloitus :saint:
Ja olisin nyt jo valmis vaihtamaan tuon vaikka imuriin :ashamed: :ashamed:
Mä en jaksa tuota narinaa ja vikinää joka asiasta :ashamed:
Joo joo , toinen on kipeä.
Tiedän , turha aloitus :saint: