turha uuno
Alkuperäinen kirjoittaja PirullinenP:onkohan tämä sama jamppa, joka vuosi sitten kirjotteli täällä nimimerkilä JOHTAJA, ukkeli veivaili kanssa haaveissaa jos jonkinlaisia nuoria pimuja. Taitaa olla sama erkki, ukko raukalla ei taida olla toiveita päästä haaveista tositoimiin.Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)Halukasmies:Vai olen minä tunnustanut sekaantuneeni alle 16-vuotiaaseen? *NAURAA*Alkuperäinen kirjoittaja nirpe:Vaikka kirjoituksesi ovatkin vain fantasiaa ja huumorimielellä tehtyjä, pyydän, älä leiki tulella.Olet tunnustanut syyllistyneesi rikokseen, sekaantumiseen alle 16 vuotiaaseen. Netissäkään ei kenenkään kannata kehuskella syyllistyneensä rikokseen, varsinkaan sellaiseen, josta rangaistuksena seuraa vankilatuomio. Se on liian vaarallista, koska jotkut ottavat sinut ja juttusi tosissaan. Lisäksi teini-ikäiset tyttösetkin lukevat tätä palstaa ja voit antaa heille peloittavan kuvan seksuaalisesta häiriintyneisyydestä.Alkuperäinen kirjoittaja (AITO)HaIukasmies:Ei Jumalauta, kouluni rehtori pyysi minut puheillen tunti sitten ja ilmoitti, että olen irtisanottu. Tytöt, joita paneskelin eilen olivatkin kouluni oppilaita(tosin eivät minun oppilaitani).
Ryntäsin häpeissäni kotiin, jossa 15-vuotias Niina odotti minua. Moitin häntä siitä, ettei ollut kertonut kaikkea itsestään, mutta pian taas olimme sängyssä, jossa hän sai nautti TOSI panomiehen taidoistani.
Vaimoni palasi tyttärien kanssa yllättäen lomamatkalta ja jäin kiinni housut kintuissa. Lähtivät vaimoni äidin luokse...
Nyt piileskelen kotona ja pihalla on naapureita kylttien kanssa: Pedofiilit ulos naapurustosta!!
En ole mikään pedofiili, kuten jokainen voi lukea ketjun alusta!!!!!
Keksitty juttu.
Jos poliisi tulee hakemaan minua, en aio antautua suosiolla. En halua ottaa vastuuta teoistani.....
*Saatana* avaan kossupullon...
Taidat olla TODELLA yksinkertainen Tiedätkö mikä on feikki? Jos et erota aitoa ja feikin kirjoitusta niin Otan Osaa
Asiaahan saa poliisitkin ihan rauhassa tutkia. Onneksi IP-osoite on eri minulla ja feikillä
*Nauraa*
PS. Syy miksi en ole ehtinyt kommentoimaan on yksinkertaisesti se että en "kiireiltäni" ehdi)))))
Neitosistakin pitää jonkun "huolehtia")))))) Meileihin vastaamiseen meni aamupäivä ja sitten tumma kaunottareni jo saapuikin
Niina on ollut luonani koko päivän, tuli jo aamupäivällä kuten juuri mainitsin ja arvatkaa vaan mitä on koko päivä tehty??? ))))) Nyt tumma kaunottareni meni suihkuun ja odottaa minuakin "selänpesijäksi")))
No, toki se on mentävä kun hän jo huhuilee mua joten...Se on MOIKS tältä iltaa!
Että elämä on sitten IHANAA!!!!!!!!!![/quote
Ei aihetta enempään kirjoitteluun. Loppuunkaluttu asia.