Alkuperäinen kirjoittaja haha:Alkuperäinen kirjoittaja siirri:Ihmiset hyvät! Esikoiseni on elämänsä aika viettänyt melko vähän kahdeksan tuntisia hoitopäiviä. Kuitenkin on hoitopaikan kanssa sovittu, että esikoinen VOI olla sen 8 tuntia päivässä hoidossa. Nyt ei ole tarkoitus kellon tarkasti pitää esikoista 8 tuntia päiväkodissa. Luultavasti hän on sen kuutisen tuntia hoidossa, kuten tähänkin asti. Tätähän olen painottanut, haluaisin jatkaa esikoisen hoidossa oloa kuten tähänkin asti.
eipä auttanut tämä puhe kyllä yhtään asiaa! Esikoisen ei tarvitse jatkaa samaa elämää kuin ennenkin, hänen elämänsä muuttuu ihan samalla tavalla kuin sinunkin, ja sinä sen olet päättänyt muutta ei taaperosi! Sinä sysäät
esikoisen pois, ihan oikeasti!
Neuvolasta saat nopeasti apua jos oikeasti sitä tarvitset, jos et jaksa hoitaa
molempia! Jos oikeasti haluat pitää huolta molemmista lapsistasi, niin otat
esikoisen pois hoidosta ja yrität niinpäin. Jos et jaksa otat yhteyttä neuvolaan!
Miksi ihmeessä täytyy leikkiä jotain mitä ei ole? Miksi täytyy riskeerata koko perheen hyvinvointi vain sen takia, että minä alkaisin esittämään jotain super äitiä? Yhden lapsen yksinhuoltajuus on minulle jo rankkaa, joten en usko, että se helpottaa vauvan synnyttyä.
Neuvolassa on asiasta puhuttu ja perheneuvolan kanssa olen myös asioinut. Perheneuvolan työntekijä tukee minua päätöksessäni pitää esikoinen päiväkodissa.