P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:40 varo paljastuksia kirjoitti:Ne kolme avaimen palaa on niissä kolmessa laatikossa kirjahyllyssä. Ne saa auki muualta löytyneillä avaimilla. Että ne avaimen palat sais yhteen, tarviit liimaa tv:n takaa.
sit aukee sillä kootulla avaimella
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:41 Mellu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:40 varo paljastuksia kirjoitti:Ne kolme avaimen palaa on niissä kolmessa laatikossa kirjahyllyssä. Ne saa auki muualta löytyneillä avaimilla. Että ne avaimen palat sais yhteen, tarviit liimaa tv:n takaa.
sit aukee sillä kootulla avaimella
mut mistä mä löydän sen kokoneisen kolmannen avaimen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:43 varo paljastuksia kirjoitti:ootas, en nyt ole varma muistanko enää...
vaatekaapin päältä?
tai pukupussista? riko se saksilla...
no, eihän sulle jää enää mitään selvitettävää... :\|
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:57 huonekamu kirjoitti:Huhuu? Joko pääsitte läpi? Olikin tuttu peli.
Mulla olis tämmönen menossa.
http://www.shutter-themovie.com/game/
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:12 huonekamu kirjoitti:Mulla on kamera kasassa. En tiedä vielä mitä sillä tehdään. Pistithän valot päälle? Sieltä kulmasta missä näkyy vähän valoa.