PELAAMAAN !!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja missä:
se kakstuslaskuri on?

Se on siellä peliruudun alapuolella, oikeella!

Mut mä pääsin läpi!!!!!!
a084.gif

mikä se kasvi on

Se on ???????? :laugh: :laugh:

Siis toi oli sellanen älynväläys :D

Kats kun Googlen kuvahakuun laittaa suomenkielisen sanan, niin se monesti ehdottaa enkun kielistä. Aattelin koittaa, et tekiskö se saman tolle kiinalle (tai mitä onki) ja kopioin sen googleen, no ei tehny.
Mut sit välähti, et jos sen sais liitettyä siihen ruutuun, sen sai mut ei auennu. no menin googleen takas ku siellä oli sellasen hedelmän kuva ja katoin sitä. Huomasin, et sana oli erilainen ja liitin sit sen..
ja se sopi!! :D

Sorke! Liitin vahingossa sen ekan sivun nimen, mut täällä on se oikee nimi:

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://image.www.rakuten.co.jp/ilove/img10133029791.jpeg&imgrefurl=http://www.rakuten.co.jp/ilove/503637/&h=120&w=203&sz=8&hl=fi&start=13&um=1&usg=__qjWhfNOrv4-ulGmu165HAdPakO4=&tbnid=90QoARoYxPgApM:&tbnh=62&tbnw=105&prev=/images%3Fq%3D%25E3%2582%25B9%25E3%2582%25A4%25E3%2583%25BC%25E3%2583%2588%25E3%2583%2589%25E3%2583%25A9%25E3%2582%25B4%25E3%2583%25B3%26um%3D1%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:fi:official%26sa%3DN

kopioi sieltä se otsikko!

no voi piru! Siis menkää tolta sivulta siihen hedelmään ja kopioikaa sen otsikko!

Laitan sen tähän:
????????

21 löytynyt ja 1 tavara enää puuttuu alin vasemmalta. en saa tehtyä mitään tolla korilla, pullalla ja lautasella. neuvokaas viisaammat. kissa ei välitä mennä korriin enkä saa pullaa lautaselle, pitäskö sen kisun syödä toi pulla?

Alkuperäinen kirjoittaja jumettaa:
21 löytynyt ja 1 tavara enää puuttuu alin vasemmalta. en saa tehtyä mitään tolla korilla, pullalla ja lautasella. neuvokaas viisaammat. kissa ei välitä mennä korriin enkä saa pullaa lautaselle, pitäskö sen kisun syödä toi pulla?

ei tarvii pullaa syödä.. mä kun avasin sen korin ensin ja vein kissan luo niin sinne se oikein reippaasti meni :)
pulla/sämpylä mulla käyttämättä edelleen..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

ei tarvii pullaa syödä.. mä kun avasin sen korin ensin ja vein kissan luo niin sinne se oikein reippaasti meni :)

miten sen saa auki. laitan sen isoksi tohon mutta en saa otettu esim ruuvaria et sillä kinkeisin auki mut ei =(

no vihdoinkin!
oli se varmaan ollut oikein koska se sama teksti mullakin oli jo aiemmin!
huomasin vaan että piti palata takaisin ja avata ovi uusiksi niin sitten se meni läpi!
Huh, johan taas teetti töitä ;)

Kiitos hitsin pimpula !

Avasitko korin?
Sitä pitää klikkailla.

klikkailin kyl kaikkee muutaki, pullaa ja lautasta ja varmaan muutaki, sit se vaan yht'äkkiä meni..

Alkuperäinen kirjoittaja jumettaa vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

miten sen saa auki. laitan sen isoksi tohon mutta en saa otettu esim ruuvaria et sillä kinkeisin auki mut ei =(

klikkailet sitä vaan kun se on isona niin se jossain välis aukee

Yhteistyössä