M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja missä:se kakstuslaskuri on?
Se on siellä peliruudun alapuolella, oikeella!
Mut mä pääsin läpi!!!!!!![]()
mikä se kasvi on
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sorke! Liitin vahingossa sen ekan sivun nimen, mut täällä on se oikee nimi:
kopioi sieltä se otsikko!
Alkuperäinen kirjoittaja jumettaa:21 löytynyt ja 1 tavara enää puuttuu alin vasemmalta. en saa tehtyä mitään tolla korilla, pullalla ja lautasella. neuvokaas viisaammat. kissa ei välitä mennä korriin enkä saa pullaa lautaselle, pitäskö sen kisun syödä toi pulla?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:ei ees tolla sun linkillä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja jumettaa:21 löytynyt ja 1 tavara enää puuttuu alin vasemmalta. en saa tehtyä mitään tolla korilla, pullalla ja lautasella. neuvokaas viisaammat. kissa ei välitä mennä korriin enkä saa pullaa lautaselle, pitäskö sen kisun syödä toi pulla?
ei tarvii pullaa syödä.. mä kun avasin sen korin ensin ja vein kissan luo niin sinne se oikein reippaasti meni
pulla/sämpylä mulla käyttämättä edelleen..
Alkuperäinen kirjoittaja jumettaa:21 löytynyt ja 1 tavara enää puuttuu alin vasemmalta. en saa tehtyä mitään tolla korilla, pullalla ja lautasella. neuvokaas viisaammat. kissa ei välitä mennä korriin enkä saa pullaa lautaselle, pitäskö sen kisun syödä toi pulla?
Alkuperäinen kirjoittaja jumettaa vaan:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja jumettaa:21 löytynyt ja 1 tavara enää puuttuu alin vasemmalta. en saa tehtyä mitään tolla korilla, pullalla ja lautasella. neuvokaas viisaammat. kissa ei välitä mennä korriin enkä saa pullaa lautaselle, pitäskö sen kisun syödä toi pulla?
ei tarvii pullaa syödä.. mä kun avasin sen korin ensin ja vein kissan luo niin sinne se oikein reippaasti meni
pulla/sämpylä mulla käyttämättä edelleen..
miten sen saa auki. laitan sen isoksi tohon mutta en saa otettu esim ruuvaria et sillä kinkeisin auki mut ei =(