höh, nyt siellä oli valot ku laitoin pelin uudestaan /:Alkuperäinen kirjoittaja pop:mä en saa edes valoja huoneeseen.... hyvin alko peli...
Sithän sä voit auttaa meitä?Alkuperäinen kirjoittaja pop:oon pelannu joskus tän..
en taida jaksaa, uni alkaa painaa silmissä..Alkuperäinen kirjoittaja ...:Sithän sä voit auttaa meitä?Alkuperäinen kirjoittaja pop:oon pelannu joskus tän..![]()
magneetti sohvan allaAlkuperäinen kirjoittaja hepuli:MISTÄ MAGNEETTI?kamera,1kortti,1avain,projektori,????mä oon ihan alussa ja totaali jumissa
Just sen mitä me on etitty, missä? :OAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Jep, jeesailehhan, mä löysin sen telkun alle tulevan sulakkeen ja sain sen paikalleen
Se sulake on sohvan vieressä olevan ruukun takana, nurkassa, maton kulman alla...siis ku klikkaa nurkkaa niin maton kulma nousee..Alkuperäinen kirjoittaja ...:Just sen mitä me on etitty, missä? :OAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Jep, jeesailehhan, mä löysin sen telkun alle tulevan sulakkeen ja sain sen paikalleen
Yks avain tulee mattopuukolla laatikosta, vasemmalla ylin laatikko. Magneetti sohvan alla... Sit siellä tietokonepöydän alla on ne pistorasiat niin toisesta ruuvaril avain...
Klikkaamalla?Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:miten sen sieltä sohvan alta saa??oon sohinu henkaril ym,mut ei irtoo
AntenniAlkuperäinen kirjoittaja hepuli:mikä siit yhest mötikäst uupuu ku ei toimi?lukee the ariel is missing?
Se projektori heijastaa koodin seinää, se käy siihe tauluun missä on ne kolme värineliötä.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Ja jumissa, kauko-ohjaimen saanu rakennettua, projektori paikallaan ja siellä kortit...
Jep, mut miten siihen sen saa laitettua?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Se projektori heijastaa koodin seinää, se käy siihe tauluun missä on ne kolme värineliötä.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Ja jumissa, kauko-ohjaimen saanu rakennettua, projektori paikallaan ja siellä kortit...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel