PELAAMAAN !!

niin ja siellä kirjahyllyn vieressä ja kaapin vieressä niin pitää mennä ylöspäin kun pääsee sinne pikkukaktuksen luo, äh vaikea selittää kun vielä itsekin ihan käsi näitten pelien kanssa, luithan sen kirjan myös sieltä kirjahyllystä, siellä oli ihan viimisellä sivulla kans yks..

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
17 sielltä kirjhyllyn vierestä, kalenterin sivut kääntyy

Äh, en mä löydä ees kalenterii :snotty:

kyl mä nyt oikeesti luovutan, oon ihan liian väsyny, et jaksaisin klikkailla huolellisesti.

nyt sanon hyvää yötä!

Pelataan taas huomenna! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
No voi harmi, juuri kun innostuin.. Mutta öitä siis, mä koitan jatkaa jonku aikaa, mut jos ei onnaa niin täytyy kans mennä paapaa..
Palataan siis huomenna!!

noo, mäkin löysin nyt sun ohjeilla 16, mut täs huomaa aina ku lakkaa luistamasta, nii ei se vaan sit enää etene, muutko kysymällä kokoajan neuvoo..

taidan kyl jättää läppärin valmiustilaan yöks ja jatkan tän huomenna loppuun.

Vinkkejä saa toki laittaa jos jotain löydät ;)

Öitä!

Siis voi elämän kevät, löysin 19 kaktusta... sitten klikkasin peliruudun ulkopuolelle... ja kaikki piti alkaa alusta, en enää löytän kuin 17, nyt menen myös minä nukkumaan, jos huomenna saat pelin läpi niin kerro ihmeessä miten!! Tulen taas varmaan ysin tienoilla koneelle.. "äidin omaa aikaa viettämään.."

Nyt aloin yrittään uudelleen ja hetkessä löysin nuppineulakaktuksen alta ja alimman hyllyn " katosta" eli toisen hyllyn alapinnalta.
nyt on 18 kpl

lisää: Hyllyn vasemmalla puolella olevan kaktuksen ruukusta takapuolelta.

Löysin toisen avaimen!!!

Kun on siellä ylähyllyllä, siinä lähikuvassa jossa näkyy kaktus ja sen takana oleva pikkukaktus täytyy painaa ruudun oikeeta yläreunaa, niin siirtyy hyllyn toiseen päähän! :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
en löydä kuin 17.. mitä toi loota tuol kaapin pääl.. kui sinne pääsee?+ saatteko kaappii auki

Kantsii kattoo tätä ketjuu. On tullu joitain vinkkejä.
mä oon tän pelin alottanu jo eilen, niin ei oo paljoa muistikuvia mistä niitä kaktuksia löyty.. :/

Ootko kattonu esim lautasesta ja kirjasta?

Ei oo vielä mikään auennu, mut just vasta sain avaimen..

Yhteistyössä