AAMUPELI!

kertokaa tyhmälle mihin laitoitte gemsit ja miten saitte auki sen vas puol kaapin. mulla 4 numeroa mutten saa sitä kaappia auki. niin ja mul on toi kimono muttei vyötä se olikin se sytytys systemmii se mun oletettu vyö =D

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka:
munkin nukelta puuttuu jalka sit saisi kimonon ja vyön sen päälle mutta missä se jalka?

Ei hyvää päivää!
Kimono ja vyö? :o Ei mulla sellasia oo.
kaapista löyty jalka

Ja sain sen käden koukkukepillä. Kiitti! Oon ennenki yrittäny mut ei oo vaa onnistunu.. Eikä mulla ees oo jakkaraa..

:laugh: :laugh: :laugh:
apua, kuolen nauruun, tää on niin vaikeeta!
mutta älä huoli, ei mullakaan ole vyötä. luulen, että joku luuli sitä hiiltä vyöksi. toivottavasti !!

jotain oli muuten kirjahyllyn päällä, ootko sieltä katsonut.

kertokaa tyhmälle mihin laitoitte gemsit ja miten saitte auki sen vas puol kaapin. mulla 4 numeroa mutten saa sitä kaappia auki. niin ja mul on toi kimono muttei vyötä se olikin se sytytys systemmii se mun oletettu vyö =D

alttarille, joka löytyy hyllyltä siitä ruudusta, missä nalle on

c021.gif

a037.gif

TUULETUSTA!!!!!!!!!!! LÄPI!!!!!!!! JUHUUUU!!!!!!!!!!! reilu puoltoista tunia tahkosinkin!

:laugh: :laugh: tässähän se päivä rattoisasti kuluukin! koko ajan pelkäsin, että milloin tyttö herää päikkäreiltä, mutta eipä vaan herännyt. Tais kyllä siivoilut nyt jäädä.. :ashamed:

Yhteistyössä