Täällä uusi huonepeli!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelataanko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne kolme avaimen palaa on niissä kolmessa laatikossa kirjahyllyssä. Ne saa auki muualta löytyneillä avaimilla. Että ne avaimen palat sais yhteen, tarviit liimaa tv:n takaa.

sit aukee sillä kootulla avaimella

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:40 varo paljastuksia kirjoitti:
Ne kolme avaimen palaa on niissä kolmessa laatikossa kirjahyllyssä. Ne saa auki muualta löytyneillä avaimilla. Että ne avaimen palat sais yhteen, tarviit liimaa tv:n takaa.

mut mistä mä löydän sen kokoneisen kolmannen avaimen... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:41 Mellu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:40 varo paljastuksia kirjoitti:

mut mistä mä löydän sen kokoneisen kolmannen avaimen... :whistle:

Vaatekaapista kun olet löytänyt sakset jotka on tulostimen takana.

ootas, en nyt ole varma muistanko enää...

vaatekaapin päältä?
tai pukupussista? riko se saksilla...

no, eihän sulle jää enää mitään selvitettävää... :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:12 huonekamu kirjoitti:
Mulla on kamera kasassa. En tiedä vielä mitä sillä tehdään. Pistithän valot päälle? Sieltä kulmasta missä näkyy vähän valoa.

joo pistin valot päälle, mut en oikein ymmärrä nyt yhtää tota... availen kaiken mitä voi avata ja tutkin kaikkea, yritän käyttää niitä tavaroita, muttei oo viel onnistunu mikää

Mä oon kanssa jumissa. Siks aattelin jos ois porukalla selvinnyt. Siinä kamerassa on kolme osaa (tai neljä). Lisäks mulla on käytetty filmi ja ruukku joilla en ole viel tehnyt mitään.

Pari kulmaa on sellasia että tosi tarkkana saa olla ennen kuin löytää oiken kohdan missä klikata. Esim. siinä hyllykön kulmissa.

Yhteistyössä