Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
löysikkö jo sakset?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
löysikkö jo sakset?
Ai. En...
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
löysikkö jo sakset?
Ai. En...
:snotty:
vinkki..tulostin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mä oon niin uusi näissä peleissä, et miten saan nuo avaimen osat yhdistettyä? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mä löysin ne sakset mut en sitä avaimen kärkeä....... oon varmaan tosi tymä..... help!
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mä löysin ne sakset mut en sitä avaimen kärkeä....... oon varmaan tosi tymä..... help!
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kioto:mäkään en oikein honaa tota tulostin saatikka pukupussi juttua
Alkuperäinen kirjoittaja kioto:mäkään en oikein honaa tota tulostin saatikka pukupussi juttua
Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:no nyt on avin, miten mä pääsen tuolta ulos.... tämä olisi sitten virallisesti ensimmäinen läpi päästy huonepeli. pienelle avustuksella, tosin. :ashamed: