TÄÄ EI OO TOTTA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ikinä jätä lasejani eri huoneeseen, missä itse olen. Jos meen suihkuun, otan lasit pois vasta, kun olen astumassa suihkun alle, lasit odottaa sitten pyykkikoneen päällä. Vinkkinä tulevaisuuteen.
Kannattaa vielä kysellä lapselta, sillai innostuneesti, kuin kyseessä olis leikki. Jos hätäilet, lasta alkaa pelottaa, eikä uskalla hakea niitä, vaikka muistaisikin missä ne on.

jokohan ne löyty?

me yks päivä etittiin 3 lapsen kanssa mun laseja ainaki tunti, olinki sit laittanu ne roikkumaan sangasta paidan kaulukseen kun meikkasin, enkä niitä siitä huomannu! kevyet on. esikoinen sit ne siitä bongas kun oli koko kämppä pistetty ylösalaisin....

jääkaappi? tai mitä oli aamupalaksi, puuroa, niin puurokaapissa? katsele taloa sillä silmällä, et mikä ai kuulu tuohon,,, niin sen paikalta löytyy mun tavarat. eli kun makkarapaketti on pöydällä, niin veitsi on varmaan jääkaapissa.

Eikös sulla ole vanhoja rillejä varalla? Käytän niitä lähinnä hiustenvärjäyksen aikana, ettei uudempien sangat sotkeentuisi. Ja nämä nykyisetkin on aina päässä, tai vähintään vieressä, kun sokea olen ilman rillejä :|
Toivottavasti löytyvät! :hug:

jos ei tosiaankaan näe mitään saatika hakee rilleja,niin ei myöskään näe tänne kirjoittaa vaikka ois nenä ruudussa kiinni,tiedän itse ! jos olen ilman laseja.joten ap älä viitsi,hait vain hyvän avauksen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
jos ei tosiaankaan näe mitään saatika hakee rilleja,niin ei myöskään näe tänne kirjoittaa vaikka ois nenä ruudussa kiinni,tiedän itse ! jos olen ilman laseja.joten ap älä viitsi,hait vain hyvän avauksen :)

Mutkun mä tiedän, että näkee kirjoittaa ilman rillejä vaikka 20cm:n päästä. Semmoista se on meillä likinäköisillä. Lähelle näkee, mutta kauas ei =)

Testasin, että näen kirjoittaa ilman laseja ja linssit -7,75, että sellaista. Saan päänsäryn pelkästä ajatuksesta, että joutuisin laseja kauan etsimään :/

Oma 2v piilottaa tavaroita vaatekaappinsa laatikkoon, barbie-autoon, sellaiseen "pussipiiloon"(muovipussipussukka...), kun luulee roskakoriksi, kasseihin... Voimia etsintään =)

Onko piilareita tai varalaseja? Wc-pytty vois olla aika kova sana, tai sohvan välit.

Meilläkin häviää millon mitäkin ja sit ne vaan putkahtaa jostain ihme paikasta päivien tai viikkojen kuluttua...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
uskotteko tätä juttua,mä en.ne niin vaan häviä,tai sitten ap tosi paskanen sekainen koti.

Kyllä ainakin mun mies onnistuu laittamaan rillinsä jatkuvasti niin hyviin paikkoihin "talteen", että niitä sitten etsitään koko perheen voimin. Eilen viimeksi laittoi epähuomiossa rillinsä muovisen pyykkikorin sellaisen säleikkökannen päälle. Maastoutuivat siihen uskomattoman hyvin. Hänellä on aika pienet, kapeasankaiset, tummat rillit, ja kun ne kököttivät tummavärisen pyykkikorin säleikkökannen päällä huoneen nurkassa, ne olivat todella hyvässä piilossa.

Minulla on yleensä määrätty paikka silmälaseille kun otan ne pois. Kännykkäkin on yleensä astianpesukoneen päällä, onneksi siihen voi soittaa jos on kadoksissa.

Yhteistyössä