Mulla on murtuma olkapäällä tän tapaturmani (mistä oon tännekin kirjoittanu) jäleltä eikä ne nähny sitä ensiavun kuvissa vaikka röntgenlääkäri sen heti näki ja nyt mä oon kitunu täällä kotona 3 vkoa ja ihmetelly miks käsi ei liiku / parane kunnolla, epäilly jo vikaa omien korvien välissä.Olen niin TURHAUTUNU kun olis niin paljon tekemistä mihin pitäs pystyä tuolla pihalla :headwall: :headwall:
|O
Missä on hoidon laatu ?? Miks on muka niin kallista ....tms kun ne kuvat kumminki on otettu?! Miks kaikesta pitää jaksaa VALITTAA ja vaatia niin kauheesti että saa kunnon tutkimusta että sitte vois saada asianmukaista hoitoa.Eikö sen nyt luulis tulevan kalliimmaks kun pitää olla kauan pois töistä ja sitten jälkeenpäin leikellä ja korjailla? |O krääh ja en oo tätä tosiaan halunnu MIKSMULLE?
Kiitos kun kuuntelitte :heart:
Missä on hoidon laatu ?? Miks on muka niin kallista ....tms kun ne kuvat kumminki on otettu?! Miks kaikesta pitää jaksaa VALITTAA ja vaatia niin kauheesti että saa kunnon tutkimusta että sitte vois saada asianmukaista hoitoa.Eikö sen nyt luulis tulevan kalliimmaks kun pitää olla kauan pois töistä ja sitten jälkeenpäin leikellä ja korjailla? |O krääh ja en oo tätä tosiaan halunnu MIKSMULLE?
Kiitos kun kuuntelitte :heart: