Kerron teille tarinan. Ja tämä tarina on tosi.

Enpä tunne ketään unissakävelijää, paitti nyt tietysti. :) Aika hurjia juttuja tosiaan unissaan tekee....Jos mä olisin unissakävelijä , laittaisin kahleilla itseni kiinni sänkyyn.Mieskin tykkäisi :whistle:
Hyvä kun tuli eilen katottuu viel kauhuleffa"Insidious" jossa nukkuessa tuli vähän ongelmii porukoille.

Enpä tunne ketään unissakävelijää, paitti nyt tietysti. :) Aika hurjia juttuja tosiaan unissaan tekee....Jos mä olisin unissakävelijä , laittaisin kahleilla itseni kiinni sänkyyn.Mieskin tykkäisi :whistle:
Hyvä kun tuli eilen katottuu viel kauhuleffa"Insidious" jossa nukkuessa tuli vähän ongelmii porukoille.

No mies tuossa ehotteli mullekki että miten ois jos pistäis käsirauvoilla minut kiini sängynpäätyyn ens yöksi :D Vähän vaikeutuis pakoreissut... Paitti, millä todennäköisyyellä mie toistamiseen ottaisin jalat alle näin suurieleisesti? :xmas:

No mies tuossa ehotteli mullekki että miten ois jos pistäis käsirauvoilla minut kiini sängynpäätyyn ens yöksi :D Vähän vaikeutuis pakoreissut... Paitti, millä todennäköisyyellä mie toistamiseen ottaisin jalat alle näin suurieleisesti? :xmas:

:D heeh...Todennäköisyys että lähtisit taas reissuun nuin isosti on varmaan aika pieni...:whistle: Kait...;)

jaa, täällä taas vedellään huono äiti-korttia esiin. ihan kelle vaan voi käydä samoin, kerta se on ensimmäinenkin kun unissaan puuhailee kummallisia, myös sädekehämammoille voi käydä samoin.

Mutta olet kyllä joskus kirjottanu tänne, että olet tytön kanssa kahestaan, ukko jossain reissussa!? Mitäs silloin voi tapahtua? vai eikö miehes enää ole öitä pois kotoota?

[QUOTE="mä";23851517]Mutta olet kyllä joskus kirjottanu tänne, että olet tytön kanssa kahestaan, ukko jossain reissussa!? Mitäs silloin voi tapahtua? vai eikö miehes enää ole öitä pois kotoota?[/QUOTE]

Niin, kelleen muulle äitillekö ei voi mittään sattua ko on yksin lapsen kans? Vain mulle? Entäs kaikki muut unissakävelijä-äitit? Tai fyysisesti sairaat äitit? Lapset pois, niinkö?

Kyllä se meillä nykyään on niin että mie oon enempi pois kotoa mitä mies, mulla on pitkiäki sairaalajaksoja takana...

[QUOTE="mä";23851517]Mutta olet kyllä joskus kirjottanu tänne, että olet tytön kanssa kahestaan, ukko jossain reissussa!? Mitäs silloin voi tapahtua? vai eikö miehes enää ole öitä pois kotoota?[/QUOTE]

etkö sie ole koskaan lapsen kans kehestaan öitä kotona? voit saah vaikka halvauksen ja sydänkohtauksen... kaikkea voi sattua... ihan kelle vain

• Tykkää
Reactions: Ego
[QUOTE="vieras";23851560]Teillä siellä lapisa on enemmän tunteja vuorokaudessa, me muut joudutaan tyytymään 24 tuntiin, nii eipä se onnistu muualla.[/QUOTE]

Hmm. Varmaan häätys tulla kattomaan miten minun katselut etenee. Länkytä paskaa niin paljon ko jaksat, ei se asioita muuta miksikkään. Ja juu, meillä vuorokausi kestää 24,1 tuntia.

• Tykkää
Reactions: Ego ja narikka83
Meillä likka kanssa välillä käppäilee yöllä. Yks yö tuli seisomaan siihen sängyn viereen, ei sanonu sanaakaan. Aikansa seistyään painu takas omaan huoneeseen ja omaan sänkyynsä. Lähdin perään kattoo, mikä sillä on hätänä ja aattelin peitellä tytön.
Vaan eipä näy peittoa missään! Vähän aikaa siinä pyöriskelin ja ihmettelin ja kurkin sängyn alle, kunnes katsahdin auki repsottavaan vaatekaappiin. Peitto oli tungettu vaatekaappiin! :D Alko naurattaa kauheesti ja lapsi ärähti jotain äkästä. Aamulla ei muistanu koko episodista mitään. Jä väitti tietty, että keksin koko homman tai tungin ite sen peiton sinne vaatekaappiin! :)

[QUOTE="vieras";23851721]No ei se sielläkään sitten ole mahdollista jos vain 24,1 tuntia. Mutta mitäs pienistä, ei meillä lasketa.[/QUOTE]

Tiiäkkö, alkaen huomisaamusta otan kolme ekaa kautta niitä frendejä ja alan kattoon, tuun kertoon ko olen saanu katottua.

Pitääkö se paikkansa että on jotain henkisiä ongelmia jos alkaa touhuilemaan unissaan kaikkea? Vai onko se höpöjuttuja? Olen siis itsekin alkanut liikkumaan öisin, kuulen ääniä joiden perään lähden ja yhtäkkiä ne loppuu ja olen vihainen kun en ehtinyt saamaan niitä kiinni ja huutelen niiden perään, siinä vaiheessa aina herään kunnolla valveille. Kerran olen ollut ulko-ovea avaamassa ja siinä sitten herännyt.

Mulla nämä unissaankävelyt alkoivat pari vuotta sitten masennuksen aikaan. Siitä masennuksesta olen kyllä omasta mielestäni parantunut, mutta.. mietin että miksi vielä öisin kuitenkin "oireilen"?

Tiiäkkö, alkaen huomisaamusta otan kolme ekaa kautta niitä frendejä ja alan kattoon, tuun kertoon ko olen saanu katottua.

Höh, yksi Frendien jakso kestää noin 20 minuuttia eli tunnissa kattoo kolme jaksoa. Yhdessä kaudessa on 24 jaksoa eli yhden kauden katsomiseen menee 8 tuntia. Siten kolmen kauden katsominen on täysin mahdollista vuorokaudessa, sanon minä.

Että ihmiset jaksaakin aina ettiä sun sanomisista jotain, mihin voi puuttua, ärf! Kohta joku tänne jo saivartelee, että levyn vaihto vie minuutin tai jotain muuta yhtä pöhköä :-)

Mä touhuilen vaan sillon, kun on stressiä. Tosin mulla on unissapuhumiseen ja -kävelyyn taipumusta ilman stressiäkin, mutta näin vanhempana kävelen vain stressaantuneena.

Aika karua herätä aamulla, kun tajuaa taas yöllä touhunneen ties mitä ja monta tuntia.

Hyi kun pelottavaa! Onneksi et mihinkään joelle, järvelle tai muuhun vaaralliseen paikkaan lähtenyt..
Tuli tuossa mieleeni että olisiko teillä mahdollista laittaa häly niin että se soittaa esim. sun äidille jos hälytys tulee (siis vinkumisen lisäksi), niin sun ei tarvi pelätä että lapsi jää yksin kun lähet jonnekkin hortoilemaan?

Yhteistyössä