V
vierailija
Vieras
Puolustusvoimilla tärkeä juhlapäivä – tällaiseen kalustoon pääsee tutustumaan
Juhlallisuudet kestävä koko päivän. Ilta huipentuu puistokonserttiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä pitäisit niistä vähemmän jos omaisesiPidän sotilasajoneuvoista, mutta en kuitenkaan ihan niin paljon, että jaksaisin katsoa paraatia.
Onko sinun omaisesi menehtynyt? Sotilasajoneuvot ovat katukuvassa sen verran harvinaisia, joten sellaisen näkeminen voi tuoda huonoja muistoja tuossa tilanteessa toisin kuin tavallisen auto-onnettomuuden jälkeen.Ehkä pitäisit niistä vähemmän jos omaisesi
olisi menehtynyt sotaharjoituksessa.
Olen usein kertonut tapauksesta tällä palstalla. Tällä palstalla kirjoittaa sotahulluja.Onko sinun omaisesi menehtynyt? Sotilasajoneuvot ovat katukuvassa sen verran harvinaisia, joten sellaisen näkeminen voi tuoda huonoja muistoja tuossa tilanteessa toisin kuin tavallisen auto-onnettomuuden jälkeen.
Tuo on sitä venäjämielistä propagandaa. Ettäs kehtaatkin! Suomessa se on onneksi todella pieni porukka nämä venäjämieliset. Tervemenoa rauhantahtoiseen ihannemaahanne minun puolestani.Nykyjohto on viemässä Suomea sotaan.
Tuo on sitä venäjämielistä propagandaa. Ettäs kehtaatkin! Suomessa se on onneksi todella pieni porukka nämä venäjämieliset. Tervemenoa rauhantahtoiseen ihannemaahanne minun puolestani.