N
nonono
Vieras
Minä oon käyny pihasaunalla pesullakin unissani eli ei edes kylmä vesi herättäny
Ja joo-o, pelottavaahan toi on, mutta minkäs sille mahtaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyi kun pelottavaa! Onneksi et mihinkään joelle, järvelle tai muuhun vaaralliseen paikkaan lähtenyt..
Tuli tuossa mieleeni että olisiko teillä mahdollista laittaa häly niin että se soittaa esim. sun äidille jos hälytys tulee (siis vinkumisen lisäksi), niin sun ei tarvi pelätä että lapsi jää yksin kun lähet jonnekkin hortoilemaan?
Höh, yksi Frendien jakso kestää noin 20 minuuttia eli tunnissa kattoo kolme jaksoa. Yhdessä kaudessa on 24 jaksoa eli yhden kauden katsomiseen menee 8 tuntia. Siten kolmen kauden katsominen on täysin mahdollista vuorokaudessa, sanon minä.
Että ihmiset jaksaakin aina ettiä sun sanomisista jotain, mihin voi puuttua, ärf! Kohta joku tänne jo saivartelee, että levyn vaihto vie minuutin tai jotain muuta yhtä pöhköä![]()
Exän kotitalo joka on jääny mulle. Siellä on alueen nuoren polven tolvanat hyvässä sovussa keskenään ja onnellisia. Harkittin jo että pistän sileäksi koko talon mutta.... mitäpä tuota. Vaikka ikäviä muistoja onki sieltä niin mitäpä nuita tonttuja häätämään taivasalle.
Täaalisen asian voisi kyllä kauniimminkin ilmaista.
Tiesitkö, että aikuisen ihmisen unissakävelyt johtuvat suurimmaksi osin mielenterveysongelmista. Lapsien ja varsinkin murkkuikäisten unissakävely on ihan normaalia, mutta aikuisen kannattaisi ottaa yhteys ammattiauttajaan.