Kerron teille tarinan. Ja tämä tarina on tosi.

Hyi kun pelottavaa! Onneksi et mihinkään joelle, järvelle tai muuhun vaaralliseen paikkaan lähtenyt..
Tuli tuossa mieleeni että olisiko teillä mahdollista laittaa häly niin että se soittaa esim. sun äidille jos hälytys tulee (siis vinkumisen lisäksi), niin sun ei tarvi pelätä että lapsi jää yksin kun lähet jonnekkin hortoilemaan?

No äitistä ei ole apua ko se on jo mullan alla :D Mut hälytys mennee myös naapuriin veljelle. Ja tuo hälytyshomma on laitettu ihan sen takia ko jollaki nimeltämainitsemattomalla henkilöllä oli tapana käyvä meijän pihalla ym hiippailemassa ja touhuamassa muutaki, onneksi seki tyyppi on jo poissa.

Mut mikä on todennäköisyys että toisen kerran tapahtuu tämmöstä, aika pieni.

Höh, yksi Frendien jakso kestää noin 20 minuuttia eli tunnissa kattoo kolme jaksoa. Yhdessä kaudessa on 24 jaksoa eli yhden kauden katsomiseen menee 8 tuntia. Siten kolmen kauden katsominen on täysin mahdollista vuorokaudessa, sanon minä.

Että ihmiset jaksaakin aina ettiä sun sanomisista jotain, mihin voi puuttua, ärf! Kohta joku tänne jo saivartelee, että levyn vaihto vie minuutin tai jotain muuta yhtä pöhköä :-)

Joo. Puhumattakkaan sellasten kohtien ylikelauksesta jotka on tylsiä ja liian hyvin muistissa. Jopa pari jaksoa oon saattanu skipata.

[QUOTE="hmm";23852070]Pitääkö se paikkansa että on jotain henkisiä ongelmia jos alkaa touhuilemaan unissaan kaikkea? Vai onko se höpöjuttuja? Olen siis itsekin alkanut liikkumaan öisin, kuulen ääniä joiden perään lähden ja yhtäkkiä ne loppuu ja olen vihainen kun en ehtinyt saamaan niitä kiinni ja huutelen niiden perään, siinä vaiheessa aina herään kunnolla valveille. Kerran olen ollut ulko-ovea avaamassa ja siinä sitten herännyt.

Mulla nämä unissaankävelyt alkoivat pari vuotta sitten masennuksen aikaan. Siitä masennuksesta olen kyllä omasta mielestäni parantunut, mutta.. mietin että miksi vielä öisin kuitenkin "oireilen"?[/QUOTE]

Kyllähän se levottomuus tullee unniin ja mahollisesti laukasee sen unissakävelyn. Mie oon kuljeskellu pienestä asti ja tiettävästi olen eläny onnellisen lapsuuen :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="joku";23852376]Miks omistat jonkun juoppotalon? :D[/QUOTE]

Exän kotitalo joka on jääny mulle. Siellä on alueen nuoren polven tolvanat hyvässä sovussa keskenään ja onnellisia. Harkittin jo että pistän sileäksi koko talon mutta.... mitäpä tuota. Vaikka ikäviä muistoja onki sieltä niin mitäpä nuita tonttuja häätämään taivasalle.

[QUOTE="vieras";23851089]Olet sekoamassa lopulisesti?[/QUOTE]
Täaalisen asian voisi kyllä kauniimminkin ilmaista.
Tiesitkö, että aikuisen ihmisen unissakävelyt johtuvat suurimmaksi osin mielenterveysongelmista. Lapsien ja varsinkin murkkuikäisten unissakävely on ihan normaalia, mutta aikuisen kannattaisi ottaa yhteys ammattiauttajaan.

Täaalisen asian voisi kyllä kauniimminkin ilmaista.
Tiesitkö, että aikuisen ihmisen unissakävelyt johtuvat suurimmaksi osin mielenterveysongelmista. Lapsien ja varsinkin murkkuikäisten unissakävely on ihan normaalia, mutta aikuisen kannattaisi ottaa yhteys ammattiauttajaan.

Terapiassa on joskus puhuttukki tuosta unissakävelystä mulla, mut se että se on ihan lapsesta asti jatkunu, selittyy vaan sillä että olen levoton nukkuja ja toimelias jopa unissaan, ja menen niihin uniin jotenki mukkaan tietyssä vaiheessa nukkumista.

Nyt ko olen lääkärinki kans jutellu tästä niin todennäköisempänä pietettään sitä että mulla muisti pätkii taas. Että ihan hereillä olen toiminu mut en muista. Ja se taas on nykyään mulle ihan normaalia että unohtelen asioita. Voipi olla että koko juttu kirkastuu mulle yllättäen :D

Yhteistyössä